H LeasePlan συστήνει τα νέα της προϊόντα με την συνδρομή του R. Hammond

Ο παρουσιαστής του Top Gear και Grand Tour πρωταγωνιστεί σε ένα video που θυμίζει τον «Πόλεμο των Κόσμων», αναλαμβάνοντας να συστήσει την νέα εικόνα και την νέα εποχή καινοτόμων προϊόντων της LeasePlan. 
Read hidden
Με κεντρικό σύνθημα «για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε» η LeasePlan, λανσάρει μια νέα σειρά καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε εταιρείες-πελάτες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες, μαζί με μια νέα καμπάνια η οποία αναλαμβάνει να συστήσει εκ νέου στο κοινό τις ήδη υφιστάμενες υπηρεσίες της εταιρείας αλλά και αυτές που θα προστεθούν, δίνοντας έμφαση στην καινοτομία και στη διαμόρφωση του μέλλοντος όπου το αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται περισσότερο ως υπηρεσία και λιγότερο ως ιδιοκτησία.

Αρχικά, οι νέες προτάσεις της LeasePlan περιλαμβάνουν τις προσφορές «Click & Drive» οι οποίες χαρακτηρίζονται ιδανικές για το δυναμικό κοινό των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων καθώς υπόσχονται τη συντόμευση της διαδικασίας χρονομίσθωσης, εξασφαλίζοντας σε όσους τις επιλέξουν, τα προνόμια του leasing χωρίς τις υποχρεώσεις που επιβάλλει η ιδιοκτησία ενός αυτοκινήτου την διεκπεραίωση των οποίων αναλαμβάνει εξολοκλήρου η LeasePlan. Στα νέα προϊόντα συγκαταλέγεται επίσης και το πρόγραμμα «360 Formula» το οποίο αποτελεί ολοκληρωμένη λύση στη διαχείριση στόλων, προσφέροντας μια ολιστική προσέγγιση σε όλους τους τομείς που «ενδιαφέρουν» συμπεριλαμβανομένου της βιωσιμότητας.

Σε ό,τι αφορά τη νέα καμπάνια που αναλαμβάνει να συστήσει το νέο «πρόσωπο» και τα νέα προϊόντα της LeasePlan, υπακούει στο σκεπτικό της καινοτομίας, προαναγγέλλοντας τις νέες υπηρεσίες μίσθωσης οι οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της μετακίνησης, με έμφαση στη ραγδαία διάδοση της τάσης που προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως υπηρεσία.

Σε αυτό το πλαίσιο η LeasePlan επέλεξε τον παρουσιαστή των Top Gear και Grand Tour, Richard Hammond ως πρωταγωνιστή της νέας καμπάνιας η οποία λανσάρεται σήμερα και στις 32 χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος LeasePlan, και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της νέας στρατηγικής της εταιρείας για την εξεύρεση και εφαρμογή ευκαιριών βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο της μετακίνησης, ο οποίος μεταβάλλεται συνεχώς.

Βασικό πυλώνα της καμπάνιας αποτελεί η τρίλεπτη ταινία δράσης, “What’s Next: The Movie”, η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, με στόχο να προβάλει τις τελευταίες τάσεις στη μετακίνηση, καθώς και τον κυρίαρχο ρόλο της LeasePlan, η οποία προσφέρει στους πελάτες της όλες τις καινοτόμες υπηρεσίες που την αφορούν.

Ο επικεφαλής της LeasePlan, Tex Gunning, ανέφερε σχετικά: «Η LeasePlan προσφέρει τα αυτοκίνητα ως υπηρεσία στις εταιρείες-πελάτες της για περισσότερα από 50 χρόνια. Ως εκ τούτου, είμαστε πλήρως εξοπλισμένοι και έτοιμοι, ώστε να ηγηθούμε της μετάβασης στο νέο περιβάλλον υπηρεσιών, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών μας “για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε”.Διανύουμε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών, στην οποία οι άνθρωποι μεταβαίνουν από την ιδιοκτησία των αυτοκινήτων στη χρήση τους ως υπηρεσία.

Ταυτόχρονα, βλέπουμε σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία των οχημάτων, καθώς από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σταδιακά προχωράμε σε υβριδικά, πλήρως ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα. Στη σημερινή πραγματικότητα που μεταβάλλεται συνεχώς, η LeasePlan λειτουργεί ως πρεσβευτής του μέλλοντος της μετακίνησης και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που κεντρικό πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας “What's next” είναι ο Richard Hammond. Με στόχο να αναδείξει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις νέες τάσεις στη μετακίνηση, με οικονομικά αποδοτικό και βιώσιμο τρόπο, η νέα καμπάνια θέτει ως μακροπρόθεσμο στόχο την παροχή πλήρως ευέλικτων υπηρεσιών ‘για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε’, καθώς στη LeasePlan αυτός είναι ο τρόπος μας να ορίζουμε το μέλλον της μετακίνησης».

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No