Polestar 1: Πρώτη επαφή με το υβριδικό coupe των 600 ίππων

Polestar 1: Πρώτη επαφή με το υβριδικό coupe των 600 ίππων
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η παραγωγή του Polestar 1 θα ξεκινήσει το 2019 στην νέα βιομηχανική μονάδα της Polestar στο Chengdu της Κίνας το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί το 2018  
Read hidden
11 φωτογραφίες

Πιστή στην υπόσχεσή της, η Polestar αποκάλυψε σε προ-παραραγωγής μορφή το μοντέλο που θα αποτελέσει την πρώτη της -μετά την αυτονόμησή της από την Volvo- πρόταση η οποίο θα διεκδικήσει μια θέση στην κατηγορία των υψηλών επιδόσεων coupe από το 2019 με τα διακριτικά Polestar 1.

Εκτός από την αυταπόδεικτη ελκυστική του σχεδίαση η οποία αντλεί τις επιρροές της από την νέα σουηδική «παράδοση» όπως αυτή έχει αποτυπωθεί στα νέα μοντέλα της σειράς 90, 60 και 40 καθώς και το Volvo Concept Coupe, το Polestar 1 το οποίο περιγράφεται ως «2+2 Gran Tourer Coupe» κρύβει κάτω από τις καλοσμιλεμένες και ελκυστικές επιφάνειές του την μεταβλητή αρχιτεκτονική της Volvo, SPA, και ένα εξαιρετικά ικανό υβριδικό σύνολο, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί επικουρικά στον ηλεκτροκινητήρα και το οποίο, πρόκειται να του εξασφαλίσει μια σειρά από θεαματικά μεγέθη.

Σύμφωνα λοιπόν με τις συστάσεις το “Electric Performance Hybrid” όπως ονομάζεται το υβριδικό σύνολο, θα προσφέρει συνδυαστική ισχύ 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής, μεγέθη που όπως σημειώνουν οι Σουηδοί, θα εξασφαλίσουν στο Polestar 1, μια θέση στα αυτοκίνητα επιδόσεων. Παράλληλα, η μπαταρία που υποστηρίζει το σύνολο, αρκεί για να του παρέχει αυτονομία 150 χλμ. μέγεθος το οποίο υπερβαίνει κάθε προηγούμενο αντίστοιχο για υβριδικό αυτοκίνητο.

Επίσης, αν και αφετηρία του Polestar 1 είναι η γνωστή από την σειρά 90, μεταβλητή αρχιτεκτονική της Volvo, οι επίσημες συστάσεις αναφέρουν ότι το 50% των χαρακτηριστικών του επιβλητικού coupe έχει εξελιχθεί και δημιουργηθεί από τους μηχανικούς της Polestar με στόχο την κατασκευή ενός απολύτως οδηγοκεντρικού, δυναμικού και σπορ συνόλου.

Σε αυτό το πλαίσιο το Polestar 1 θα επωφεληθεί από μια νέα τεχνολογία ενεργής και ρυθμιζόμενης ανάρτησης δια χειρός Ohlins, η οποία αποκαλείται Continuously Controlled Electronic Suspension (CESi).

Παράλληλα, η Polestar αναφέρεται στην παρουσία ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου συστήματος διαχείρισης ροπής στον πίσω άξονα το οποίο θα εγγυάται μέγιστη πρόσφυση και ακρίβεια κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξωμα του Polestar 1 θα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, στοιχείο που σύμφωνα με τις συστάσεις αυξάνει την στρεπτική ακαμψία κατά 45%, προσφέροντας παράλληλα σαφή πλεονεκτήματα ως προς τον περιορισμό του βάρους αλλά και το κέντρο βάρους.

Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, το επιβλητικό coupe είναι ήδη διαθέσιμο προς online παραγγελία ανά τον κόσμο ενώ θα συνοδεύεται, για όποιον το επιλέξει, από ένα νέο μοντέλο ιδιοκτησίας που βασίζεται σε διετή ή τριετή συμβόλαια και τα οποία προσομοιάζουν περισσότερο στη χρονομίσθωση καθώς περιλαμβάνουν στην τιμή όλες τις συνήθεις υπηρεσίες περί το αυτοκίνητο, προσφέροντας παράλληλα και ορισμένες νέες όπως η δυνατότητα διαμοιρασμού του, η ενοικίαση άλλων αυτοκινήτων.

Όπως και να έχει με τις νέες καινοτόμες υπηρεσίες που θα ενταχθούν στο νέο μοντέλο μη παραδοσιακής ιδιοκτησίας και τη δυνατότητα online παραγγελίας, σύντομα θα υπάρξουν και εκθέσεις οι οποίες θα φέρουν τον τίτλο «Polestar Spaces» και θα ακολουθήσουν ένα εξίσου καινοτόμο σκεπτικό.

Επίσης, σε επίπεδο προϊόντων όπως αναφέρει η Polestar, αφού ξεκινήσει η παραγωγή του επιβλητικού coupe, εντός του 2019 θα προστεθεί και το δεύτερο μοντέλο της φίρμας, Polestar 2 το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα αποτελέσει ένα μεσαίου μεγέθους μοντέλο ευθέως ανταγωνιστικό του Tesla Model 3. Θα ακολουθήσει ένα μεγάλο επίσης ηλεκτροκίνητο SUV με το οποίο θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση προϊοντικής ανάπτυξης της νέας Polestar.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No