Audi A7 Sportback 2018: Η εκκεντρική όψη της πολυτέλειας

Audi A7 Sportback 2018: Η εκκεντρική όψη της πολυτέλειας
Η παραγωγή του A7 Sportback θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2018 στο εργοστάσιο του Neckarsulm ενώ η αρχική τιμή του για την έκδοση 55 TFSI έχει προσδιοριστεί για τη γερμανική αγορά στα 67.800 ευρώ  
Read hidden
12 φωτογραφίες

Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της δεύτερης κατά σειρά γενιάς του Audi A7 Sportback, το οποίο με την συνδρομή τεχνολογιών και στοιχείων που πραγματοποίησαν την πρεμιέρα τους στο νέο Α8 και μια αισθητική που αναλαμβάνει να αναδείξει την ιδιαιτερότητα ενός «αταξινόμητου» αμαξώματος «υβριδίου» που ισορροπεί μεταξύ coupe κομψότητας και hatchback πρακτικότητας, παρουσιάζει μια πιο πληθωρική και ολοκληρωμένη προσωπικότητα σε σχέση με την πρώτη του εμφάνιση επτά χρόνια πριν.

Με μήκος 4,97 μέτρα το νέο A7 Sportback, είναι κατά τι μικρότερο από τον προκάτοχό του. Παρά την οριακή μείωση του μήκους το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 1,0 εκατοστό στα 2,92 μ. ενώ, σύμφωνα με τις συστάσεις της Audi ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 2,1 εκατοστά χάρη σε μια πιο ευφυή διάταξη, συνεπικουρούμενης της νέας σχεδίασης αλλά και της νέας αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται, την ήδη οικεία από άλλες τετράτροχες εφαρμογές του ομίλου VW, MLB Evo.

Η οροφή «στέκει» σε ύψος μόλις 1,42 μ. χαρίζοντας στο A7 Sportback την χαρακτηριστικά δυναμική του σιλουέτα και καταλήγει σε μια ενεργή αεροτομή η οποία ανασηκώνεται αυτόματα όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 100 χλμ./ώρα. Τις αριθμητικές συστάσεις της επιβλητικής του σιλουέτας συμπληρώνει το πλάτος των 1,9 μέτρων το οποίο αν και θα μπορούσε να εγγυηθεί με χαρακτηριστική… άνεση, την άνετη φιλοξενία σε πέντε επιβαίνοντες, το A7 Sportback ως ένα επιπλέον επιχείρημα της πολυτελούς υπόστασής του θα διατίθεται και ως τετραθέσιο με διάταξη 2+2.

Σε ό,τι αφορά την αισθητική του, παραπάνω από εμφανείς είναι οι επιρροές από την νέα γενιά της ναυαρχίδας της Audi ιδίως στο μπροστινό τμήμα, ενώ στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν θα μπορούσε να συμπεριλάβει κανείς τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία εκτείνονται σε όλο το μήκος του πίσω τμήματος και αποτελούνται από 13 ανεξάρτητες και ανισοϋψείς σειρές από LED.

Ακόμα πιο εμφανής είναι η επιρροή του Α8 στο εσωτερικό, καθώς το Α7 Sportback υιοθετεί ακριβώς την ίδια λογική οριζόντιων επιφανειών και έντονων ακμών που συντείνουν σε ένα ξεχωριστό αισθητικό αποτέλεσμα.

Πέραν της αισθητικής, το Α7 Sportback υιοθετεί και τον ίδιο τεχνολογικό εξοπλισμό με το γνωστό Virtual Cokpit με την οθόνη των 12,3 ιντσών να παίρνει την θέση του πίνακα οργάνων και μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών να καταλαμβάνει το κέντρο του ταμπλό αποτελώντας το σημείο εισόδου για τις λειτουργίες των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τις πλείστες επιλογές παραμετροποίησής τους. Χαμηλότερα μια ακόμα οθόνη αφής 8,6 ιντσών εμφανίζει τις ρυθμίσεις που αφορούν τον κλιματισμό ή κατά περίπτωση μετατρέπεται σε πληκτρολόγιο όπου ο οδηγός μπορεί να γράψει διευθύνσεις και τηλέφωνα.

Στην αθέατη πλευρά του, στοιχεία του εξοπλισμού όπως το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης, οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ρυθμίσεις του πλαισίου και η αναβαθμισμένη αερανάρτηση εγγυώνται επιπλέον δυναμισμό και άνεση.

Το νέο σύστημα διεύθυνσης υπόσχεται περισσότερη πληροφόρηση από ποτέ ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι, εκτός από τις αρετές δυναμισμού που υπόσχεται το σύστημα τετραδιεύθυνσης μειώνει και τον κύκλο στροφής κατά 1,1 μέτρο.

Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, πλην της βασικής παραδοσιακής ανάρτησης με ελατήρια και της κορυφαίας επιλογής της ρυθμιζόμενης, ενεργής αερανάρτησης το Audi A7 Sportback προσφέρει επίσης τη δυνατότητα επιλογής μιας σπορ ανάρτησης η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό.

Στις επιλογές που προσανατολίζονται στην ανάδειξη της δυναμικής του πλευράς συγκαταλέγεται και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο αναλαμβάνει να κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς λειτουργώντας επικουρικά στο σύστημα τετρακίνησης quattro και εξασφαλίζοντας σε συνάρτηση και με όλα τα παραπάνω στοιχεία μέγιστη πρόσφυση και ακρίβεια.

Σε επίπεδο κινητήρων, όπως ανακοίνωσε η Audi, όλες οι εκδόσεις του A7 Sportback θα εφοδιάζονται με κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζοντας μέγιστη αποδοτικότητα.

Αρχικά το τετράθυρο coupe μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τον V6 TFSI των 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής ο οποίος εφοδιάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο έγκειται στην παρουσία ενός υδρόψυκτου εναλλάκτη BAS (Belt Alternator Starte) 48-Volt, τοποθετημένου στο μπροστινό μέρος του κινητήρα που συμπληρώνει το πηνίο της μίζας. Σύμφωνα με την Audi, το σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία μπορεί να ανακτήσει ενέργεια έως και 12 kW από τη διαδικασία επιβράδυνσης.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της αποδοτικότητας και χάρη σε αυτό το σύστημα, σε ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα ο κινητήρας μπορεί να απεμπλακεί και να απενεργοποιηθεί και να επανεργοποιηθεί όταν απαιτείται η συνδρομή του.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η έκδοση στην οποία θα είναι αρχικά διαθέσιμο το Α7 Sportback υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ,./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Αναφορικά με τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου, η βασική έκδοση του μοντέλου Α7 55 TFSI απαιτεί 6,8 λίτρα/100 χλμ. μέγεθος που μεταφράζεται σε 154 γρ./χλμ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων.

Ο αρχικά διαθέσιμος V6 των 3,0 λίτρων θα συνδυάζεται με το επτά σχέσεων αυτόματο κιβώτιο S-tronic και σύστημα τετρακίνησης ενώ, κατά την έναρξη παραγωγής του μοντέλου τον Φεβρουάριο του 2018 θα ακολουθήσουν εξακύλινδροι αλλά και τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No