Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Apollo Intensa Emozione: Σε supercar… ατμόσφαιρα

Apollo Intensa Emozione: Σε supercar… ατμόσφαιρα

Το IE αποτελεί την νέα άφιξη στην ολιγομελή κατηγορία των supercar και παρά τον εξαιρετικά προηγμένο του χαρακτήρα φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά, θυμίζοντας κάτι από τις εποχές της αθωότητας όπου τον πρώτο λόγο είχε ο οδηγός και όχι τα συστήματα υποβοήθησης. 


Πιστή στην υπόσχεσή της, η Apollo έκανε από την Ιταλία τα αποκαλυπτήρια του Intensa Emozione ή εν συντομία ΙΕ το οποίο, ανήκοντας στην ευάριθμη ελίτ των supercars, φιλοδοξεί να κάνει την διαφορά μέσω μιας πιο παραδοσιακής συνταγής η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις, θα θυμίσει στους ιδιοκτήτες του τις «παλιές καλές ημέρες» όπου οι πάσης φύσεως αυτοματισμοί ηλεκτρονικά συστήματα δεν είχαν τον πρώτο λόγο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΙΕ στερείται τεχνολογικής καινοτομίας, μάλλον το αντίθετο θα έλεγε κανείς αν λάβει υπόψη το εξολοκλήρου ανθρακονημάτινο αμάξωμα και το monocoque πλαίσιο καθώς και τις εξωπραγματικές επιφάνειες του οι οποίες σμιλεύτηκαν από τις πιο εξαντλητικές δοκιμές αεροδυναμικής.

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας θηριώδης V12 6,3 λίτρων απόδοσης 780 ίππων και 760 Nm ροπής, ο οποίος, σε πείσμα των καιρών, είναι ατμοσφαιρικός και συνεπικουρούμενου του χαμηλού βάρους το οποίο περιορίζεται σε 1.250 κιλά και κατανέμεται σε ποσοστό 45/55 πίσω, αλλά και των υπόλοιπων εκκεντρικών χαρακτηριστικών του, εξασφαλίζει την επιτάχυνσή του από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 333 χλμ./ώρα.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στα αεροδυναμικά στοιχεία που παρεπιδημούν σε κάθε πτύχωση της απειλητικής του σχεδίασης και τα οποία περιλαμβάνουν κάθε γνωστή εφαρμογή που έχει να επιδείξει ο συγκεκριμένος τομέας συμπεριλαμβανομένης εξωπραγματικού μεγέθους αεροτομής η οποία συμβάλει στην παραγωγή κάθετης δύναμης που αντιστοιχεί σε 1.350 κιλά και φροντίζει να κρατά καρφωμένο στο δρόμο το IE σε όλες τις συνθήκες επιτάχυνσης.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι εκτός από το ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο και αμάξωμα, το IE διαθέτει επίσης ανθρακονημάτινα υποπλαίσια μπροστά και πίσω με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος τους να μην ξεπερνά τα 105 κιλά.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα της Brembo με διαστάσεις 380×34 χιλ. και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.

Σε απόλυτη συμφωνία με τις αγωνιστικές καταβολές και προσανατολισμό του, το IE διαθέτει μια αντίστοιχης έμπνευσης ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια σε διάταξη pushrod με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν, αμορτισέρ της Bilstein.

To Αpollo IE, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα στον οδηγό του να παρέμβει στην χαρτογράφηση του πεντάλ γκαζιού, αλλά και να επιλέξει μεταξύ 12 προγραμμάτων οδήγησης για τις ρυθμίσεις του συστήματος ελέγχου ευστάθειας ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα απενεργοποίησης συστημάτων υποβοήθησης προς όφελος μιας πιο αυθεντικής εμπειρίας.

Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός εξατάχυτο σειριακού κιβώτιο Hewland με πνευματικά paddles με αποτέλεσμα κάθε αλλαγή σχέσης να συνοδεύεται από ένα χαρακτηριστικό θρόισμα. Επίσης λόγω της ιδιαιτερότητας του κιβωτίου ο οδηγός καλείται να επιλέξει την πρώτη σχέση χειροκίνητα και να χρησιμοποιήσει συμπλέκτη πριν το κιβώτιο αναλάβει τα υπόλοιπα.

Εν ολίγοις, όπως επεσήμανε και ο άνθρωπος που το σχεδίασε: «Είχαμε την αίσθηση ότι η τεχνολογική εξέλιξη και οι αυτοματισμοί που προσφέρουν τα σύγχρονα supercars αφαίρεσαν κάτι από την αυθεντικότητα και το συναίσθημα στη σχέση μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού. Θέλαμε να κατασκευάσουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα αναπλήρωνε το κενό που έχει δημιουργηθεί σε αυτή τη σχέση».

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό εξάλλου, κανένα τμήμα του IE δεν είναι «φυσιολογικό» όπως για παράδειγμα η κατασκευή των σπορ καθισμάτων τα οποία ουσιαστικά αποτελούν περισσότερο επενδεδυμένο ανθρακόνημα παρά τυπικά καθίσματα. Σε κάθε περίπτωση ο κάθε ένας από τους ιδιοκτήτες του θα μπορεί να παραγγείλει κάθισμα το οποίο θα δημιουργηθεί εξαρχής στα μέτρα του.

Η εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνεται από τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθ’υψος τιμόνι και πεντάλ, οι απαραίτητες οθόνες οι οποίες αναλαμβάνουν να μεταδίδουν εικόνες και από τις εξωτερικές κάμερες μιας και ο οδηγός δεν είναι δυνατόν να δει τι γίνεται πίσω από το αυτοκίνητο ενώ ο διακόπτης εκκίνησης βρίσκεται στην οροφή.

auto.in.gr

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024