IGM: To νέο διθέσιο coupe δια χειρός Gordon Murray

IGM: To νέο διθέσιο coupe δια χειρός Gordon Murray
Το νέο εγχείρημα του G. Murray θα αναβιώσει τα διακριτικά IGM τα οποία έλκουν την καταγωγή τους από την αγωνιστική ιστορία στα τέλη της δεκαετίας του ’60 αλλά και την προσωπική ιστορία του Βρετανού ως δημιουργού ικανών τετράτροχων ήδη από το ξεκίνημά του  
Read hidden
O ιδιοφυής μηχανικός που σχεδίασε την McLaren F1, ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό τη δημιουργία της δικής του φίρμας και πλέον προχωρά στο επόμενο βήμα αποκαλύπτοντας το πρώτο δείγμα ενός διθέσιου coupe το οποίο υπόσχεται να προσφέρει την πιο εξελιγμένη αεροδυναμική που έχει προσφερθεί ποτέ σε αυτοκίνητο που προορίζεται για το δημόσιο οδικό δίκτυο.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις που συνοδεύουν το πρώτο αυτό σκοτεινό teaser, το νέο μοντέλο θα αναβιώσει τα διακριτικά IGM , τα οποία πρωτοεμφανίστηκαν σε ένα αγωνιστικό της δεκαετίας του ’60, με βάρος 400 κιλών και ισχύ 90 ίππων, το Τ.1 IGM Ford Special δια χειρός Gordon Murray στα πρώτα του βήματα.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου coupe, οι μόνες διευκρινίσεις που έχουν δοθεί είναι ότι θα βασιστεί στις ίδιες αρχές με την McLaren F1, προσφέροντας χαμηλό βάρος και δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγική ευχαρίστηση.

Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί ότι οι ανακοινώσεις για το νέο δημιούργημα του βρετανού μηχανικού έγιναν στο πλαίσιο της έναρξης της έκθεσης όπου για πρώτη φορά στα χρονικά βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη όλα τα τετράτροχα δημιουργήματα του Gordon Murray, συμπεριλαμβανομένης μιας ρέπλικας του Τ.1 IGM Ford Special το οποίο αποτέλεσε και το έναυσμα για την ενασχόληση του Βρετανού με το σχεδιασμό αυτοκινήτων.

Αναφορικά με το coupe εκτός από την υπόσχεση για μια αυθεντική οδηγική μηχανή με καινοτόμο αεροδυναμικό design, θα κατασκευαστεί με βάση μια εξελιγμένη μέθοδο της διαδικασίας κατασκευής iStream Superlight την οποία έχει επινοήσει ο Gordon Murray και η οποία ουσιαστικά επιτρέπει την κατασκευή περίπλοκών projects σε προσιτό κόστος.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με την συγκεκριμένης λογικής διαδικασία κατασκευής ο παραδοσιακός χάλυβας και τα ακριβά ανθρακονήματα στο πλαίσιο ενός αυτοκινήτου αντικαθίστανται από υψηλής αντοχής αλουμίνιο με αποτέλεσμα τον περιορισμό του βάρους έως και κατά 50% σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα αλλά και υψηλή στρεπτική ακαμψία.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No