Νέα αεροσήραγγα υπόσχεται να δώσει άλλον... αέρα στα μελλοντικά μοντέλα της VW

Η νέα αεροσήραγγα της VW μπορεί να προσομοιώσει συνθήκες ανέμου ταχύτητας έως 250 χλμ./ώρα, ποσοστά υγρασίας έως 90%, θερμοκρασίες από -30 έως +60 βαθμούς Κελσίου καθώς και συνθήκες έντονης βροχής ή χιονόπτωσης 
Read hidden
Η γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδια της για την πλήρη ανανέωση της γκάμας της έως το τέλος της δεκαετίας, κάτι που σε απόλυτους αριθμούς, συνεπάγεται την ταυτόχρονη εξέλιξη άνω των 50 αυτοκινήτων.

Σε αυτό το πλαίσιο και υπό το σκεπτικό επιτάχυνσης της διαδικασίας, η VW επένδυσε 100 εκατομμύρια ευρώ, εγκαινιάζοντας μια νέα αεροσήραγγα η οποία βρίσκεται στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Wolfsburg.

Καταλαμβάνοντας έκταση 8.800 τ.μ. η νέα εγκατάσταση θα επιτρέψει στη γερμανική φίρμα να αξιολογεί την αεροδυναμική των νέων της μοντέλων σε μόλις 20 λεπτά, όταν με την απλή υπολογιστική μέθοδο και βάσει μαθηματικών μοντέλων η διαδικασία θα απαιτούσε μερικές μέρες.

Σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες της νέας αεροσήραγγας, μπορεί να προσομοιώσει τη ροή αέρα με ταχύτητα έως και 250 χλμ./ώρα για την ασφαλή εξαγωγή συμπερασμάτων που άπτονται ακόμα και στις πιο ακραίες πραγματικές συνθήκες, ενώ στο ίδιο πλαίσιο οι θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια των δοκιμών ποικίλλουν από τους -30 έως τους +60 βαθμούς Κελσίου.

Παράλληλα με την ροή αέρα και την θερμοκρασία η νέα αεροσήραγγα έχει τη δυνατότητα να προσομοιώσει και τις συνθήκες υγρασίας μέχρι του ποσοστού του 90% καθώς και συνθήκες βροχής, ακόμη και χιονιού..

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η VW επισημαίνει ότι η αεροσήραγγα είναι από τις πλέον αθόρυβες της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς κατά την προσομοίωση ανέμου ταχύτητας έως 160 χλμ./ώρα τα επίπεδα θορύβου διαμορφώνονται σε μόλις 65 db, μέγεθος αντίστοιχο των επιπέδων θορύβου που εκπέμπει μια τηλεόραση σε φυσιολογική ένταση ήχου και ιδιαίτερα εντυπωσιακό με δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με τα επίπεδα θορύβου μιας τουρμπίνας διαμέτρου οκτώ μέτρων.

Είναι ίσως πλεονασμός να σημειωθεί ότι η αεροσήραγγα η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε το 2014 αναμένεται να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη τόσο συμβατικών όσο και των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της γερμανικής φίρμας, συμβάλλοντας καθοριστικά, στην πρώτη περίπτωση, στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων και στη δεύτερη στην αύξηση των μεγεθών αυτονομίας.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No