Lamborghini Urus 2018: Winter is coming! [Video]

H αποκάλυψη του πρώτου SUV ευρείας παραγωγής της Lamborghini θα πραγματοποιηθεί στις 4 Δεκεμβρίου και με δεδομένο ότι η φίρμα προσδοκεί για το νέο μοντέλο σε 3.500 πωλήσεις από το 2019, μέγεθος που αντιστοιχεί στο ήμισυ της συνολικής της παραγωγής, είναι εκ προοιμίου βέβαιο ότι θα η ιταλική φίρμα θα κάνει ότι μπορεί σε επίπεδο προδιαγραφών για να το επιτύχει 
Read hidden
Αν και είναι εξαιρετικά αμφίβολο οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του πολυαναμενόμενου SUV της Lamborghini να εγκαταλείψουν την άσφαλτο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Urus θα διαθέτει περιπετειώδεις περγαμηνές οι οποίες θα του επιτρέπουν την κίνηση σε απάτητα ή και χιονισμένα εδάφη όπως αποκαλύπτει η φίρμα από την Μπολόνια σε ένα –ακόμα- teaser video που δημοσιοποιήθηκε εν όψει της επικείμενης παρουσίασής του.

Σύμφωνα λοιπόν με τα νέα στοιχεία που προκύπτουν από το video, ο γνωστός επιλογέας προγραμμάτων οδήγησης της ιταλικής φίρμας, Anima, πλην των συνήθων επιλογών Strada, Sport και Corsa θα περιλάβει επίσης τα προγράμματα Sabbia για κίνηση στην άμμο, Terra για κίνηση σε χωμάτινες ολισθηρές διαδρομές αλλά και Neve το οποίο όπως υποδηλώνει και το όνομά του σχεδιάστηκε για να διευκολύνει την κίνηση στο χιόνι.

Αν και προς το παρόν η ιταλική φίρμα δεν παρέχει διευκρινίσεις σε σχέση με τις ακριβείς τροποποιήσεις που επιφέρουν στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, της χαρτογράφησης του πεντάλ γκαζιού και της απόκρισης του κινητήρα, καθώς και των συστημάτων ESP και traction control, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς δεν πρόκειται απλώς για τρεις νέους διακόπτες, αλλά για προσεκτικά -όπως επιβάλλει το κύρος της ιταλικής φίρμας- σχεδιασμένες προσθήκες οι οποίες παραμετροποιούν αναλόγως με τις συνθήκες το σύνολο των ρυθμίσεων του νέου SUV διασφαλίζοντας ότι σε συνάρτηση και με το σύστημα τετρακίνησης αλλά και τετραδιεύθυνσης θα μπορεί να κινηθεί, προσφέροντας πάντα υψηλές επιδόσεις αντάξιες του ονόματος του, σε όλα τα εδάφη.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του τα οποία έχουν γίνει ήδη γνωστά, το Urus θα έχει ως αφετηρία την ευέλικτη αρχιτεκτονική του VW Group ΜLB Evo όπου ήδη βασίζονται περιπετειώδη οχήματα του ομίλου με «αδυναμία» στην πολυτέλεια, μεταξύ των οποίων οι Porsche Cayenne και το Bentley Bentayga.

Στην καρδιά του αναμένεται να βρεθεί ο επίσης γνωστός biturbo V8 των 4,0 λίτρων ο οποίος στην περίπτωση του Urus αναμένεται να προσφέρει 650 ίππους ενώ σε δεύτερο χρόνο η γκάμα αναμένεται να εμπλουτιστεί με περισσότερα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβανομένου ενός plug-in υβριδικού.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No