Tesla Semi: Μεταφορές… στην ηλεκτρική ζώνη

Tesla Semi: Μεταφορές… στην ηλεκτρική ζώνη
Η κατασκευή του ηλεκτροκίνητο φορτηγού της Tesla αναμένεται να ξεκινήσει από το 2019  
Read hidden
7 φωτογραφίες

Μετά από πολλές αναβολές η Tesla, έκανε τελικώς τα αποκαλυπτήρια του πρώτου ηλεκτροκίνητου φορτηγού της το οποίο ονομάζεται Semi και πλην της ηλεκτροκίνητης υπόστασής του υπόσχεται να ανατρέψει και ορισμένα από τα δεδομένα της κατηγορίας των βαρέων οχημάτων χάρη σε μια σειρά εντυπωσιακές προδιαγραφές και σε επίπεδο επιδόσεων.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, το Semi θα μπορεί να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 5,0 δευτερόλεπτα, χρόνος που αν και προϋποθέτει την απουσία ρυμουλκούμενου, υπολείπεται ακόμα και σχέση με πολλά σημερινά συμβατικά τετράτροχα πολύ μικρότερου όγκου και βάρους. Με ρυμουλκούμενο βάρους έως και 36 τόνων ο χρόνος επιτάχυνσης αυξάνεται σε 20 δευτερόλεπτα, μέγεθος εξίσου εντυπωσιακό για την κατηγορία.

Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις της Tesla, θα μπορεί να κινηθεί σε δρόμους με κλίση έως 5% αναπτύσσοντας ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο για την κατηγορία.

Σε όρους αυτονομίας, το Semi υπόσχεται 800 χλμ. σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων, μέγεθος που επίσης υπερβαίνει την συνήθη αυτονομία ενός συμβατικού πετρελαιοκίνητου φορτηγού.

Σε ό,τι αφορά την επαναφόρτιση, αξίζει να σημειωθεί ότι με την συνδρομή ταχυφορτιστή οι μπαταρίες μπορούν να αναπληρώσουν ενέργεια που αντιστοιχεί σε απόσταση περίπου 650 χλμ. σε μισή ώρα.

Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι η σχεδίασή του πλην της φουτουριστικής αίσθησης που εξασφαλίζει, διεκδικεί και ιδιαίτερες περγαμηνές στην αεροδυναμική η οποία στην περίπτωση του Semi και σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται η Tesla, είναι καλύτερη από αυτήν της Bugatti Chiron.

Στο ίδιο φουτουριστικό και τεχνολογικά ενσυνείδητο σκεπτικό εντάσσεται και η καμπίνα όπου η θέση του οδηγού τοποθετείται στο κέντρο, ενώ το τιμόνι πλαισιώνεται από δύο ευμεγέθεις οθόνες αφής που υπόσχονται να παράσχουν ό,τι πληροφορία και gadget απαιτεί ένας έπαγγελματίας οδηγός. Επίσης, μια σειρά από κάμερες, αισθητήρες και radar τα οποία συνεργάζονται με τα συστήματα υποβοήθησης, φιλοδοξούν να κάνουν ευκολότερη τη ζωή του οδηγού λειτουργώντας επικουρικά ή ακόμα και να αναλαμβάνουν πλήρως σε περίπτωση κίνησης σε κονβόι.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No