Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Jeep Wrangler 2018: Το νέο πρόσωπο της περιπέτειας

Jeep Wrangler 2018: Το νέο πρόσωπο της περιπέτειας

Η νέα γενιά ενός από τα πλέον εμβληματικά περιπετειώδη μοντέλα είναι γεγονός και υπόσχεται βελτιώσεις σε «όλους τους τομείς».


Η νέα τέταρτη κατά σειρά γενιά του Wrangler πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην έκθεση του Los Angeles, με την υπόσχεση να προσφέρει την πιο προηγμένη εκδοχή της στην τριαντάχρονη ιστορία της χωρίς ωστόσο να απεμπολεί το γνώριμο σχεδιαστικό χαρακτήρα της και φυσικά τις ικανότητές της σε ό,τι αφορά την κίνηση εκτός των ασφάλτινων ορίων.

Όπως ήταν σαφές εξαρχής, η σχεδίαση ακολούθησε την εξελικτική οδό διατηρώντας ανέπαφο τον απολύτως αναγνωρίσιμο όσο και εμβληματικό αισθητικό χαρακτήρα του Wrangler το οποίο ωστόσο εντάσσει στο τεχνολογικό του λεξιλόγιο στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα LED, αλλά κυρίως το αλουμίνιο από το οποίο αποτελούνται μέρη του αμαξώματος και όχι μόνο, στην προσπάθεια της Jeep να μειώσει το βάρος του το οποίο περιορίζεται κατά 90 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του.

Παράλληλα το νέο πλαίσιο υπόσχεται περισσότερη ακαμψία, ενώ μια σειρά από στοχευμένες βελτιώσεις όπως για παράδειγμα οι νέοι αεραγωγοί πάνω από τα φτερά οι οποίοι επιφορτίζονται με την απομάκρυνση του αέρα που ενδεχομένως θα παρεισφρήσει στον χώρο του κινητήρα.

Επίσης, για τις ανάγκες και του νέου κιβωτίου ο μπροστινός άξονας έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός κατά 3,8 εκατοστά και ο πίσω κατά 2,5 ή 3,8 εκ. προς τα πίσω, αναλόγως αν πρόκειται για τη δίθυρη ή την τετράθυρη έκδοση του μοντέλου, στοιχείο που υπόσχεται επίσης μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.

Πλην της χαρακτηριστικής του σχεδίασης το Wrangler είναι εξίσου γνωστό για τις ικανότητές του σε απάτητα τερέν και όπως όλα δείχνουν, η νέα γενιά του φιλοδοξεί να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει αυτές τις περιπετειώδεις αναζητήσεις, καθώς εκτός από το Comand-Trac σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους τέσσερις τροχούς το οποίο ανήκει στο βασικό του εξοπλισμό, και προσφέρει τη δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού με μείωση 84:1 (αντί 73:1).

Οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι τέσσερις, Sport, Sport S, Sahara και Rubicon με την τελευταία να υπόσχεται να αποτελέσει την επιτομή της περιπέτειας, διαθέτοντας ελαστικά 33 ιντσών τα οποία της εξασφαλίζουν και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Wrangler μπορεί να φιλοξενήσει στους θόλους του ακόμα και ελαστικά 35 ιντσών.
Επίσης διαθέτει ηλεκτρικό διπλό διαφορικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους, ενώ κατ’ επιλογή μπορεί να εξοπλιστεί και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Μπορεί να αντεπεξέλθει σε βάθος βύθισης σε νερό έως και 70 εκ. αλλά και ρυμούλκησης βάρους έως 1.588 κιλών.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον γνωστό V6 των 3,6 λίτρων ισχύος 285 ίππων και 352 Nm ροπής σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το νέο αυτόματο των οκτώ σχέσεων καθώς και το νέο τετρακύλινδρο turbo 2,0 λίτρων με ισχύ 268 ίππων και ήπιο επικουρικό υβριδικό σύστημα48 Volt και ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Σε δεύτερο χρόνο, μετά το λανσάρισμα αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και diesel έκδοση, με μοτέρ 3,0 λίτρων με ισχύ 260 ίππων.

Σε επίπεδο αμαξωμάτων, εκτός από τις δίθυρες και τις τετράθυρες εκδόσεις το νέο Wrangler θα διατεθεί σε έκδοση με μεταλλική ή αφαιρούμενη υφασμάτινη οροφή αλλά και σε έκδοση με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα αναδίπλωσης του παρμπρίζ η οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς της Jeep γίνεται πλέον πολύ ευκολότερα καθώς χρειάζεται να αφαιρεθούν μόλις τέσσερις βίδες.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του νέου μοντέλου εκεί η Jeep έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας νέα ποιοτικότερα υλικά, και οθόνες 5, 7 ή 8,4 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας για το infotainment που προσφέρει πλείστες δυνατότητες διασύνδεσης έξυπνων συσκευών μέσω Apple CarPlay και Android Auto ενώ ο πίνακας οργάνων επωφελείται από έγχρωμη οθόνη LED για τον υπολογιστή ταξιδίου.

Το τεχνολογικό παλμαρέ του συμπληρώνει μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας μεταξύ των οποίων το σύστημα αυτόνομης πέδησης και το σύστημα προειδοποίησης για κίνηση αυτοκινήτου στο «τυφλό σημείο».

auto.in.gr

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024