Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz CLS 2018: H επιτομή της τετράθυρης κομψότητας

Mercedes-Benz CLS 2018: H επιτομή της τετράθυρης κομψότητας

Επενδύοντας στο δόγμα της αισθητικής καθαρότητας αλλά και στην υβριδική τεχνολογία, η νέα CLS επιστρέφει με τη νέα γενιά της η οποία υπόσχεται να προσφέρει περισσότερα από ποτέ, προβάλλοντας ένα μείγμα απαράμιλλης κομψότητας και τεχνολογικής υπεροπλίας.


Το μοντέλο που το 2003 εισήγαγε την μετέπειτα ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των premium αυτοκινητοβιομηχανιών, κατηγορία των τετράθυρων coupe έφτασε στην τρίτη γενιά του η οποία και πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην έκθεση του Los Angeles.

Έχοντας ως αφετηρία την νέα γενιά της E-Class, η CLS μοιράζεται με το ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής φίρμας την ίδια αρχιτεκτονική και τεχνολογία του πλαισίου η οποία συνοδεύεται από τις ίδιες τρεις επιλογές για την ανάρτηση καθώς οι ιδιοκτήτες της θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ απλής, ενεργής ανάρτησης και της αερανάρτησης. Την εικόνα συμπληρώνει το επίσης γνωστό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic που αποτελούν κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων που θα είναι διαθέσιμες αρχικά.

Πέρα από την εκλεκτική της συγγένεια με την E-Class σε επίπεδο τεχνολογίας, αυτό που αναλαμβάνει να κάνει την CLS ξεχωριστή είναι η αισθητική της η οποία στην νέα εκδοχή της υπόκειται στις επιταγές του δόγματος της «Αισθητικής Καθαρότητας» που εισήγαγε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler, Gorden Wagener.

Έτσι, η νέα CLS εγκαταλείπει τις έντονες πτυχώσεις της προηγούμενης γενιάς της ενδίδοντας σε πιο καθαρές, καμπύλες οι οποίες αναδεικνύουν καλύτερα την κομψή φόρμα του αμαξώματος της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αισθητικής αλλαγής αποτελεί η απουσία της χαρακτηριστικής πτύχωσης πάνω από τους πίσω θόλους η οποία έχει δώσει την θέση της σε μια πιο καθαρή καμπύλη φόρμα που καταλήγει στο πίσω τμήμα και στα δύο τμημάτων πίσω φωτιστικά σώματα, δίνοντας την εντύπωση μιας λιγότερο κατακερματισμένης σχεδίασης και περισσότερης αρμονίας. Ένα άλλο πλεονέκτημα που προκύπτει από την νέα της αισθητική είναι η μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή σε 0.26.

Στο εσωτερικό, οι εξοικειωμένοι με την E-Class θα αναγνωρίσουν πολλά από τα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης της ενιαίας, αλλά διπλής οθόνης των 12,3 ιντσών όπου φιλοξενούνται οι ενδείξεις του infοtainment και του πίνακα οργάνων αλλά και κάποια ακόμα τα οποία έχουν προστεθεί συντείνοντας στην αίγλη της σπορ κομψότητας που αντιπροσωπεύει η CLS, όπως για παράδειγμα οι νέες επιλογές ατμοσφαιρικού φωτισμού που πλέον επεκτείνεται και στους αεραγωγούς οι οποίοι αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία.

Το «παρών» στον εξοπλισμό δίνει και το προαιρετικό σύστημα ευεξίας Energizing Comfort που εισήγαγε η S-Class, το οποίο συνδυάζει τις δυνατότητες των καθισμάτων (ψύξη, θέρμανση, μασάζ), κλιματισμού και αρωματισμού του θαλάμου προς όφελος μιας νέας εμπειρίας οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά την διάταξη, η νέα CLS υπόσχεται φιλοξενία σε πέντε επιβαίνοντες διατηρώντας ωστόσο τα βαθιά ανάγλυφα ακριανά πίσω καθίσματα εξακολουθούν να δίνουν την εντύπωση ότι σχεδιάστηκε ως ένα πολυτελές τετραθέσιο που εξασφαλίζει περισσότερο ζωτικό χώρο στους πίσω επιβάτες. Σε επίπεδο χωρητικότητας τα πίσω καθίσματα προσφέρουν τη δυνατότητα αναδίπλωσής τους κατά 40/20/40 ενώ ο όγκος του πορτ μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 520 λίτρα.

Σε επίπεδο κινητήρων, αρχικά η CLS θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, δύο πετρελαίου και μία βενζίνης η οποία μάλιστα συνδυάζεται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt και ηλεκτροκινητήρα.

Ο λόγος για την έκδοση CLS 450 4Matic η οποία εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 367 ίππων και 500 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ EQ Boost το οποίο προσθέτει 22 επιπλέον ίππους και 250 Nm ροπής.

Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται σε 7,5 λίτρα/100 χλμ.

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση, CLS 350 d 4Matic προσφέρει 286 ίππους και 600 NM ροπής από diesel κινητήρας 2.925 κ.ε.κ ο οποίος εφοδιάζει και την CLS 400 d 4Μatic αποδίδοντας 340 ίππους και 700 Νm ροπής. Ο χρόνος επιτάχυνσης των δύο diesel εκδόσεων από 0-100 χλμ./ώρα διαμορφώνεται σε 5,7 και 5,0 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ενώ η κατανάλωση καυσίμου και στις δύο περιπτώσεις, περιορίζεται σε 5,6 λίτρα/100 χλμ.

Όπως επίσης έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα, δια στόματος του επικεφαλής της AMG, Tobias Moers από τον Ιανουάριο θα προστεθεί στην γκάμα η ισχυρότερη έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach η οποία θα επωφεληθεί εξίσου από ήπια υβριδική τεχνολογία.

Το τεχνολογικό παλμαρέ της νέας CLS συμπληρώνει η παρουσία συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης που έχουμε γνωρίσει από την S-Class, συμπεριλαμβανομένου του Active Steering Assist, Active Distance Control και του Active Lane Keeping Assist.

auto.in.gr

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024