Ένα ρετρό έμπνευσης Pagani Huayra με Fiat επιρροές
Η Pagani σε συνεργασία με την Garage Italia Customs του Lapo Elkann, δημιούργησαν μια μοναδική έκδοση του Huayra η οποία αποτίει φόρο τιμής σε ένα πρωτότυπο της Fiat που παρουσιάστηκε πριν 60 χρόνια.
Spotlight
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Barbra Streisand: Η μυθική καριέρα και οι μεγάλοι έρωτες της πολυβραβευμένης τραγουδίστριας
-
Κρατούμενοι έσκαψαν τούνελ σε φυλακή για να αποδράσουν αλλά έπεσαν σε αστυνομικούς
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
Δείχνει κάπως οξύμωρο αλλά η ιταλική φίρμα των εξωπραγματικών τετράτροχων, αποφάσισε να δημιουργήσει μια one-off εκδοχή του Huayra, αντλώντας έμπνευση από ένα ρετρό τετράτροχο και δη της Fiat στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Garage Italia Customs του Lapo Elkann.
Συγκεκριμένα πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του Lampo (αστραπή) όπως ονομάζεται, αποτέλεσε ένα εξίσου εξωτικό για την εποχή του πρωτότυπο της Fiat, το οποίο εμφανίστηκε το 1954 με το όνομα Fiat Turbina το οποίο όφειλε στην παρουσία τριών φτερωτών στον κινητήρα του. Για την ιστορία το Fiat Turbina υποσχόταν 300 ίππους αλλά και το εξωπραγματικό μέγεθος του 0.14 για τον αεροδυναμικό συντελεστή.
Επιστρέφοντας στο σήμερα και το Pagani Lampo, διαθέτει ένα νέο αμάξωμα από ανθρακονήματα και ένθετο αλουμίνιο το οποίο το βοηθά να μιμηθεί τη γυαλιστερή τριχρωμία του Fiat Turbina. Υπό το ίδιο σκεπτικό οι θόλοι έχουν σχεδιαστεί για να παραπέμπουν στο ιταλικό concept car ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει μια ιταλική σημαία. Παράλληλα, οι χρυσές λεπτομέρειες του αμαξώματος και των τροχών απηχούν την χρυσή απόχρωση του παλαιού χρυσού λογότυπου της Fiat.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης, επωφελείται από το πακέτο εξοπλισμού Tempesta το οποίο μεταφράζεται σε επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα στο μπροστινό τμήμα τα οποία κατευθύνουν την ροή αέρα πιο αποτελεσματικά. Την εικόνα συμπληρώνει το σύστημα πέδησης της Brembo και το οποίο επωφελείται από δαγκάνες στην τριχρωμία της ιταλικής σημαίας ενώ την ίδια χρωματική υπόσταση επιδεικνύουν και οι εξωτερικοί καθρέφτες.
Αντιστοίχως, ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό το οποίο συνδυάζει δέρμα, ανθρακονήματα και λεπτομέρειες από ανοδιωμένο χαλκό.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί και το πλέον χρονοβόρο project που έχει εμπλακεί ποτέ η Pagani καθώς η εξέλιξη και η κατασκευή του διήρκεσαν δύο χρόνια.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις