Fisker EMotion: To... αντίπαλο δέος

Fisker EMotion: To... αντίπαλο δέος
Tο Fisker EMotion υπόσχεται ισχύ 779 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 645 χλμ. φιλοδοξώντας να αποτελέσει μια «προσιτή» όσο και ελκυστική σχεδιαστικά εναλλακτική στο Tesla Model S  
Read hidden
7 φωτογραφίες

Η αμερικανική φίρμα αποκάλυψε από το Las Vegas ένα νέο μοντέλο το οποίο φιλοδοξεί να κλέψει λίγη από τη ηλεκτρική δόξα της Tesla και του Model S προσφέροντας μια πιο «συναισθηματική» αλλά και πιο προσιτή εναλλακτική.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις το EΜotion θα διατεθεί στην αμερικανική αγορά από το 2020 προς 129.000 δολάρια, ποσό που υπολείπεται κατά 6.000 δολάρια από αυτό που καλούνται να καταβάλλουν όσοι επιθυμούν να αγοράσουν το Tesla Model S 100D.

Όπως και να έχει με την τιμή του, όσοι επιλέξουν να καταβάλουν το παραπάνω ποσό θα έχουν στη διάθεσή τους ένα εντυπωσιακό τετράθυρο coupe το οποίο χάρη στην παρουσία τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ υπόσχεται συνδυαστική ισχύ 779 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 645 χλμ.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την παράμετρο αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης, η Fisker υπόσχεται ότι με τη συνδρομή ταχυφορτιστή το EΜotion μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια που αντιστοιχεί σε 160 χλμ. διαδρομής σε μόλις εννέα λεπτά.

Σε επίπεδο επιδόσεων αν και η Fisker δεν δημοσιοποιεί τα ακριβή μεγέθη και προδιαγραφές του EMotion, υπόσχεται χρόνο επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο ανταγωνισμός, δηλαδή το Tesla Model S μπορεί να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη διαδικασία σε 2,5 δευτερόλεπτα.

Πέρα από την σύγκριση και αναφορικά με τις ιδιαιτερότητες του EΜotion, η Fisker εκτός από το συγκεκριμένο σπορ τύπο αμαξώματος ανάμεσα σε sedan και coupe επέλεξε να τοποθετήσει στο νέο της μοντέλο «butterfly» πόρτες κάτι που το καθιστά και το μοναδικό του είδους των τετράθυρων coupe που αξιοποιεί αυτή τη διάταξη. Την εικόνα συμπληρώνουν οι πληθωρικές καμπύλες που σε συνάρτηση και με τους τροχούς των 24 ιντσών προσδίδουν στο EMotion μια επιβλητική όσο και δυναμική παρουσία.

Παράλληλα το αλουμινένιο ρύγχος του EMotion, εξοπλίζεται με ένα εξελιγμένο σύστημα αισθητήρων το οποίο σε συνδυασμό με την παρουσία καμερών στους εξωτερικούς καθρέφτες, εξασφαλίζει στο αμερικανικό μοντέλο την ικανότητα αυτόνομης οδήγησης.

Πέρα από το EMotion, η Fisker ανακοίνωσε από το CES την πρόθεσή της να εξελίξει μπαταρίες στερεού τύπου οι οποίες, θεωρητικά τουλάχιστον, υπόσχονται φόρτιση σε 60 δευτερόλεπτα με την προοπτική να εξοπλίζει τα μοντέλα της με αυτές από το 2023.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No