Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ford Ka+ 2018: Στα… συν της αστικής περιπέτειας

Ford Ka+ 2018: Στα… συν της αστικής περιπέτειας

Το city car της «μπλε οβαλ» φίρμας ανανεώνεται προσθέτοντας μια νέα περιεπετειώδους ύφους έκδοση αλλά και δύο νέους κινητήρες που υπόσχονται περισσότερη αποδοτικότητα από ποτέ.


Η «μπλε οβάλ» φίρμα ανανεώνει το Ford Ka+ το οποίο, πλην των εθιμοτυπικών βελτιώσεων που συνήθως περιλαμβάνει η συγκεκριμένη διαδικασία, αποκτά και μια περιπετειώδους αισθητικής και «υφής» έκδοση στην ίδια λογική με το Fiesta Active, και με την προοπτική να «κλέψει» λίγη από τη δόξα και τη δημοτικότητα των εκπροσώπων της περιπέτειας.

Ξεκινώντας από την περιπετειώδη νέα προσθήκη, η Ford έχει επιλέξει να προχωρήσει πέρα από τα σχεδιαστικά… προσχήματα και έτσι, πλην των προστατευτικών περιμετρικά του αμαξώματος, η έκδοση Active διαθέτει μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με αυξημένο ύψος κατά 2,3 εκατοστά, μεγαλύτερα μετατρόχια, νέα αμορτισέρ και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς.

Παράλληλα, παρεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης του city car της Ford, εγγυώνται ότι το Ka+ Active θυμίζει crossover και στην οδική του συμπεριφορά.

Πέρα από την νέα έκδοση Active, το Ka+ αποκτά επίσης πρόσβαση για πρώτη φορά, στο αποδοτικό diesel μοτέρ του 1,5 λίτρου το οποίο προσφέρει 95 ίππους και 215 Nm ροπής.

Σε συνδυασμό με ένα είδος συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση καθώς και με την λειτουργία coasting, δηλαδή τη διαδικασία απεμπλοκής του κινητήρα στις υψηλές ταχύτητες το Ka+ περιορίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του μοντέλου που στη συγκεκριμένη έκδοση εκλύει 99 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Τις εκδόσεις κινητήρα συμπληρώνει ο εξίσου νέος για το Ka+ τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων Ti-VCT ο οποίος, διατίθεται σε δύο εκδοχές ισχύς 70 και 85 ίππων υποσχόμενος περισσότερη αποδοτικότητα και πιο αθόρυβη λειτουργία.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ το πνεύμα ανανέωσης του Ka+ συμπληρώνουν εξοπλιστικές προσθήκες όπως το infotainment Sync 3 με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto. Την εικόνα συμπληρώνουν ορισμένες «ευκολίες» που στοχεύουν στην άνεση όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, οι αισθητήρες βροχής, οι πίσω αισθητήρες στάθμευσης και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού.

auto.in.gr

Sports in

Οριστικό: Απορρίφθηκε το αίτημα της Φενέρμπαχτσε πριν τον Ολυμπιακό

Οριστική απόφαση για τον αγώνα Σούπερ Καπ της Φενέρμπαχτσε πριν τα ματς με τον Ολυμπιακό για το Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024