Jaguar D-Type: Η ιστορία συνεχίζεται

Τη δεκαετία του ’50 η D-Type είχε καταφέρει να κατακτήσει τρεις διαδοχικές φορές το πρωτάθλημα αντοχής του Le Mans γράφοντας ιστορία την οποία και η Jaguar αποφάσισε να συνεχίσει στο σήμερα, αυτήν την φορά προσφέροντας την αναβιωμένη εκδοχή της ως ένα κλασικό τετράτροχο που θα ζήλευε κάθε συλλέκτης και μη 
Read hidden
12 φωτογραφίες

Ένα από τα σημαντικότερα αγωνιστικά μοντέλα της Jaguar ετοιμάζεται να επιστρέψει στην παραγωγή μετά από 60 χρόνια.

Ο λόγος για την θρυλική D-Type η οποία επανέρχεται στο παρόν και δη ολοκαίνουρια χάρη στην εμμονική προσέγγιση του τμήματος Jaguar Classic που με αυτόν τον τρόπο ανέλαβε να επανορθώσει μια παράλειψη του παρελθόντος η οποία στέρησε από την πρωταρχική D-Type 25 αντίτυπα τα οποία δεν κατασκευάστηκαν ποτέ παρά τον αρχικό προγραμματισμό.

Έτσι, με αφετηρία τη διοργάνωση Retromobile που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στη γαλλική πρωτεύουσα όπου και παρουσιάζεται το πρώτο αντίτυπο, η D-Type θα έχει την ευκαιρία να συνεχίσει την παραγωγή της φτάνοντας τα 100 αντίτυπα τα οποία είχε προγραμματίσει αρχικά η βρετανική φίρμα τη δεκαετία του ’50, κατασκευάζοντας τελικά όμως μόνο 75.

Τα νέα 25 αντίτυπα που θα προστεθούν στο τιράζ έστω και με καθυστέρηση, θα υπακούσουν επακριβώς στις ίδιες προδιαγραφές με τις πρώτες 75 του παρελθόντος και βάσει των αρχικών σχεδίων που έχουν διατηρηθεί στο αρχείο της Jaguar, ενώ θα κατασκευαστούν και με τον ακριβώς ίδιο χειροποίητο τρόπο στις εγκαταστάσεις του Jaguar Land Rover Classic στο Browns Lane του Coventry.

«Η ευκαιρία που μας δόθηκε, να συνεχίσουμε την ιστορία επιτυχίας της D-Type, συμπληρώνοντας την παραγωγή της είναι από αυτές που θα χαρακτήριζε κανείς ως ευκαιρίες ζωής και η οποία μετά χαράς έγινε αποδεκτή από την Jaguar Land Rover Classic και θα υλοποιηθεί από τους καλύτερους στο είδος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος, Tim Haning.

Σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες που θα έχουν οι νέοι ιδιοκτήτες της, θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαμορφώσεων αμαξώματος Short Nose ή Long Nose καθώς και ανάμεσα σε δύο κινητήρες 3,4 ή 3,8 λίτρων.

Επί του παρόντος η Jaguar δεν έχει δημοσιοποιήσει κάτι σχετικό με το τίμημα που θα κληθούν να καταβάλλουν οι ιδιοκτήτες της, ωστόσο αυτό αναμένεται να κινηθεί αρκετά πάνω από το ένα εκατομμύριο στερλίνες, τιμή η οποία δείχνει ιδιαιτέρως προσιτή αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2016, η D-Type που κέρδισε στο Le Mans το 1956 δημοπρατήθηκε στην τιμή ρεκόρ για βρετανικό τετράτροχο των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No