VW Touareg 2018: Η εξέλιξη του είδους

VW Touareg 2018: Η εξέλιξη του είδους
Η νέα γενιά του VW Touareg θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που έχει ήδη «δώσει» μοντέλα όπως η Porsche Cayenne, το Bentley Bentayga και το Lamborghini Urus με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητες της και τα περιθώρια που δίνει σε ό,τι αφορά την φιλοξενία τεχνολογικών καινοτομιών  
Read hidden
Η γερμανική φίρμα δημοσιοποιεί το πρώτο δείγμα γραφής του νέου Touareg, ξεκινώντας τις διαδικασίες διαδοχής του μεγαλύτερου SUV της, η τρίτη γενιά του οποίου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στη διεθνή έκθεση του Πεκίνου στις 23 Μαρτίου.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, το Touareg θα διαθέτει μια πλειάδα τεχνολογικών νεολογισμών σε επίπεδο συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης, δικαιώνοντας έτσι την θέση του στην κορυφή της SUV της γκάμας της VW η οποία φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της κατηγορίας.

Έτσι το Touareg θα διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους ψηφιακούς πίνακες οργάνων της κατηγορίας του το οποίο η VW αποκαλεί Innovision Cockpit, και το οποίο σε συνδυασμό με την μεγάλη κεντρική οθόνη αφής και τις νέες λειτουργίες θα εισαγάγει ένα νέο, πλήρως διασυνδεδεμένο σκεπτικό στα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Επίσης αν και η VW δεν δημοσιοποιεί προς το παρόν λεπτομερείς πληροφορίες που να αφορούν τα υπόλοιπα στοιχεία του, φροντίζει να αναφέρει ότι στα χαρακτηριστικά του νέου Touareg θα περιλαμβάνεται αερανάρτηση αλλά και τετραδιεύθυνση, προβάλλοντας έναν ασφαλέστερο αλλά και δυναμικότερο χαρακτήρα από ποτέ.

Ανεξαρτήτως των επίσημων συστάσεων από μέρους της γερμανικής φίρμας, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει γίνει γνωστό η νέα γενιά του Touareg θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MLB Evo όπου ήδη βασίζονται μοντέλα όπως η Porsche Cayenne, το Bentley Bentayga αλλά και το Lamborghini Urus με ότι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας.

Ενδεικτικό είναι ότι ήδη φημολογείται μια σπορ έκδοση με τα διακριτικά “R” η οποία θα επωφεληθεί από τον πεντακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων δια χειρός Audi.

Ανεξαρτήτως φημολογίας, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα πλατφόρμα θα συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους του Touareg ενώ, η πιο ευέλικτη διάταξή της σε συνδυασμό και με μια μικρή αύξηση των διαστάσεών του, αναμένεται να μεγιστοποιήσει την ευρυχωρία του.

auto.in.gr

Κόσμος:  Περισσότερες ειδήσεις
Publish read?
Yes
No