Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 GT3 RS 2018: Ατμοσφαιρική… ελίτ

Porsche 911 GT3 RS 2018: Ατμοσφαιρική… ελίτ

Η γερμανική φίρμα δίνει τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για την πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή της 911 η οποία θα πραγματοποιήσει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στη διεθνή ελβετική έκθεση που ανοίγει τις πύλες της στις 6 Μαρτίου.


Μετά από πλήθος διαρροών και φημών που περιέβαλαν την πλέον hardcore εκδοχή ενός από τα πλέον εμβληματικά sportscar, η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για την νέα GT3 RS εν όψει της επίσημης πρεμιέρας της στην προσεχή έκθεση της Γενεύης.

Στην καρδιά της βρίσκεται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του ατμοσφαιρικού επίπεδου εξακυλινδρου κινητήρα των 4,0 λίτρων η οποία αποδίδει 520 ίππους, αυξάνοντας παράλληλα το φάσμα στροφών του κινητήρα έως τις 9.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της GT3 RS κιβώτιο PDK ενώ αναβαθμισμένα επί το σκληροπυρηνικότερο είναι οι ρυθμίσεις της ανάρτησης και το σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνει μια ενδελεχής αεροδυναμική βελτίωση με προεξάρχουσα την θηριώδη σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα, ενώ όπως διευκρινίζει η Porsche η 911 GT3 RS επωφελείται από μια σειρά παρεμβάσεων που αποσκοπούν στην μείωση του βάρους της.

Αν και προς το παρόν η Porsche δεν ανακοινώνει το ακριβές μέγεθος, αναφέρει ότι έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, μαγνησίου, υλικό από το οποίο κατασκευάζονται και τα νέα καθίσματα της GT3 RS ενώ ελαφρύτερες είναι και οι εσωτερικές επενδύσεις του θαλάμου καθώς και τμήματα του αμαξώματος.

Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι ότι η 911 GT3 RS ολοκληρώνει τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 312 χλμ./ώρα χωρίς αυτά απαραίτητα να μπορούν να αποτυπώσουν την πραγματικότητα της ισχυρότερης, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοσης ενός αυτοκινήτου που αποτελεί το μέτρο της κατηγορίας.

Για εκείνους ωστόσο που τα παραπάνω δεν είναι αρκετά, διατίθεται επίσης το εξοπλιστικό πακέτο Weissach το οποίο αυξάνει την περιεκτικότητα σε ανθρακονήματα εντός, και αντικαθιστώντας τους τροχούς της «βασικής» έκδοσης με μαγνησίου με αποτέλεσμα τον περαιτέρω περιορισμό του βάρους σε 1.430 κιλά. Επίσης προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής του Clubsport εξοπλιστικού πακέτου το οποίο, προσθέτει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κλωβό ασφαλείας, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και διακόπτη αποσύνδεσης της μπαταρίας.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η νέα 911 GT3 RS θα ξεκινά στη Γερμανία από τα 195.137 ευρώ ένα τίμημα το οποίο πιθανότατα δεν θα πτοήσει τους λάτρεις του είδους με δεδομένο ότι και η φήμη που συνοδεύει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ότι αποτελεί την τελευταία ατμοσφαιρική εκπρόσωπο του είδους, παρά τις πλείστες διαβεβαιώσεις της Porsche περί του αντιθέτου.

auto.in.gr

Sports in

Αυτός είναι ο πρώτος υποψήφιος για τον πάγκο της Λίβερπουλ

Μετά την διαφαινόμενη παραμονή του Τσάμπι Αλόνσο στη Μπάγερν Λεβερκούζεν, η Λίβερπουλ έχει τον επόμενο υποψήφιο αντί-Κλοπ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024