Αύξηση κατανάλωσης καυσίμου μετά από επισκευή «dieselgate» διαπιστώνουν ερευνητές σε VW Golf
Μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος της Αυστραλιανής Ένωσης Αυτοκινήτου και φέρει διαπιστώθηκε ότι VW Golf το οποίο είχε επισκευαστεί στο πλαίσιο του dieselgate, κατανάλωνε περισσότερο καύσιμο, αλλά και εξέπεμπε τέσσερις φορές περισσότερο οξείδιο του αζώτου από το νόμιμο όριο.
Spotlight
-
Συναγερμός στην Κατερίνη για... τρελή πορεία βαν - «Καρφώθηκε» σε τζαμαρία καταστήματος
-
Μυστήριο με πτώμα που «ξέβρασε» η θάλασσα στην Αγία Θέκλα της Κύπρου
-
Έπασχε ο Χίτλερ από Πάρκινσον; - Ιστορικό βίντεο που «κρύβει» το χέρι του
-
Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το εμβληματικό Γαλλικό ιστιοφόρο «Belem»
Νέα έρευνα η οποία διενεργήθηκε κατά παραγγελία της Αυστραλιανής Ένωσης Αυτοκινήτου, υποστηρίζει ότι η αναβάθμιση λογισμικού που προβλέπεται από την VW ως επισκευή στο πλαίσιο των ανακλήσεων για το dieselgate, οδήγησε, στην περίπτωση ενός VW Golf του 2010, αφενός σε αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου και αφετέρου στην αύξηση των τιμών εκπομπών οξειδίου του αζώτου.
Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνητών της εταιρείας ελέγχων ABMARC οι οποίοι διεξήγαγαν δοκιμές πριν και μετά την επισκευή, VW Golf του 2010 εμφάνισε αύξηση κατανάλωσης καυσίμου από 7% έως και 14% σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων μετά την επισκευή που προβλέπεται στα οχήματα που υπόκεινται στα διορθωτικά μέτρα.
Επίσης, παρόλο που οι τιμές εκπομπών μονοξειδίου του άνθρακα και μικροσωματιδίων είχαν μειωθεί, εκείνες των εκπομπών οξειδίου του αζώτου εξακολουθούσαν να εμφανίζονται αυξημένες και για την ακρίβεια τετραπλάσιες σε σχέση με τα ανώτατα νέα όρια σε πραγματικές συνθήκες.
Σε ό,τι αφορά την μεθοδολογία της έρευνας η οποία διενεργήθηκε σε συνεργασία και με την FIA, σύμφωνα με τις συστάσεις, οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν βάσει των αντίστοιχων πρωτοκόλλων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προσαρμοσμένων στις οδηγικές συνθήκες και στα όρια ταχύτητας της Αυστραλίας.
Επίσης ένα άλλο στοιχείο που προέκυψε από τη διαδικασία ελέγχων είναι ότι εκτός από την αύξηση των τιμών NΟx και της κατανάλωσης καυσίμου του VW Golf προέκυψε και μια οριακή αύξηση της ισχύος και της ροπής του μετά την επισκευή.
Σε κάθε περίπτωση, ο εκπρόσωπος της VW, Paul Pottinger απέρριψε τους ισχυρισμούς της νέας έρευνας, δηλώνοντας ότι «η γερμανική κυβέρνηση, έχει ήδη εγκρίνει την προτεινόμενη από την VW, αναβάθμιση λογισμικού, ακριβώς υπό το σκεπτικό ότι δεν επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα σε επίπεδο εκπομπών ρύπων ή κατανάλωσης καυσίμου σε συνθήκες ελέγχων. Τα συμπεράσματα των πρότερων ελέγχων των γερμανικών αρμόδιων αρχών που ενέκριναν τη διαδικασία αναβάθμισης λογισμικού είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με τα συμπεράσματα της έρευνας της Αυστραλιανής Ένωσης Αυτοκινήτου».
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις