Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Σε διαπραγματεύσεις Toyota-όμιλος PSA για την παραγωγή μικρών επιβατικών

Σε διαπραγματεύσεις Toyota-όμιλος PSA για την παραγωγή μικρών επιβατικών

Σε συζητήσεις με σημαντικούς κατασκευαστές, ένας από τους οποίους είναι και ο όμιλος PSA (Peugeot-Citroen), για την κοινή εξέλιξη και παραγωγή μικρών μοντέλων στην Ευρώπη βρίσκεται η Τoyota, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας Tokyo Shimbun.

Σε συζητήσεις με σημαντικούς κατασκευαστές, ένας από τους οποίους είναι και ο όμιλος PSA (Peugeot-Citroen), για την κοινή εξέλιξη και παραγωγή μικρών μοντέλων στην Ευρώπη βρίσκεται η Τoyota, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας Tokyo Shimbun.



Βρισκόμαστε συνεχώς σε διαπραγματεύσεις με άλλους κατασκευαστές για διάφορες μορφές συνεργασιών και σκεφτόμαστε, πράγματι, να προχωρήσουμε στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, αν υπάρχει η ζήτηση διευκρίνισε εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας, επισημαίνοντας ωστόσο ότι δεν είναι ενήμερος για οποιαδήποτε εξέλιξη σε σχέση με τον όμιλο PSA.



Σύμφωνα όμως με το δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας, η Toyota και o γαλλικός όμιλος εξετάζουν το ενδεχόμενο κοινοπραξίας το 2004 για την ετήσια παραγωγή σε μονάδες της Ανατολικής Ευρώπης 400.000 περίπου αυτοκινήτων, εξοπλισμένων με κινητήρες 800κ.εκ. Σκοπός τους είναι να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση από το αγοραστικό κοινό για μικρά οχήματα με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στη συνεργασία αυτή, σύμφωνα με ιαπωνικές πηγές, θα συμμετέχει κατά πάσα πιθανότητα και η Daihatsu, θυγατρική της Toyota.



Στο σχετικό δημοσίευμα, υποστηρίζεται επίσης ότι οι δύο εταιρείες επιδιώκουν να φτάσουν σε τελική συμφωνία μέχρι το τέλος του έτους. Η πρωτοβουλία αυτή της Toyota στοχεύει στην αύξηση του ποσοστού της στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2005 στο 5% από το τωρινό 3,6%.



Για το σκοπό αυτό άλλωστε, η Toyota έχει ήδη ξεκινήσει την κατασκευή του δημοφιλούς μικρού μοντέλου της Yaris (ή Vitz στην Ιαπωνία) στις εγκαταστάσεις της στη Γαλλία. Παράλληλα, σκοπεύει, όπως ανακοίνωσε χθες, να αρχίσει το 2003 την παραγωγή κινητήρων πετρελαίου στο εργοστάσιο Deeside στη Μ. Βρετανία.



Στο μεταξύ, και η Mazda, η οποία ανήκει στη Ford Motor Company, ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί κινητήρες πετρελαίου και συστήματα μετάδοσης της Peugeot στα μικρά μοντέλα της, που θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της Ford στην Ισπανία.

auto.in.gr

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024