Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Έτοιμη η νέα γενιά Daihatsu Sirion

Έτοιμη η νέα γενιά Daihatsu Sirion

Η Daihatsu αφήνει πίσω της το 2004 αποκαλύπτοντας την νέα γενιά Sirion η οποία χαρακτηρίζεται από τον εμφανή ευρωπαϊκός της προσανατολισμό.

Η ικανότητα της Daihatsu να δημιουργεί μικρά και ευέλικτα αυτοκίνητα πόλης είναι γνωστή εδώ και χρόνια. Ανάμεσα σε αυτά που κυκλοφορούν στην ευρωπαϊκή αγορά συγκαταλέγεται και το Sirion, το μοναδικό στην κατηγορία του που διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.



Μετά από περίπου πέντε χρόνια παρουσίας στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε την νέα γενιά του supermini της η οποία ξεχωρίζει για την ισορροπημένη σχεδίασή της που διαθέτει εξευρωπαϊσμένο ύφος.



Χωρίς για την ώρα να έχουν ανακοινωθεί στοιχεία σχετικά με τις εξωτερικές και τις εσωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου, εκτιμάται πως αυτές θα κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με τις αντίστοιχες του σημερινού μοντέλου. Το εσωτερικό πάντως του αυτοκινήτου φαίνεται περισσότερο προχωρημένο από ότι θα περίμενε κανείς και την προσοχή ελκύει η σύγχρονη όψη της κεντρικής κονσόλας καθώς και ο πίνακας οργάνων που είναι ενσωματωμένος στην κολόνα του τιμονιού.



Το νέο Sirion θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις κυβισμού με νέους κινητήρες των 1.000κ.εκ. και των 1.300κ.εκ. Ο μικρότερος, τρικύλινδρος δωδεκαβάλβιδος, αποδίδει 69 ίππους στις 6.000σ.α.λ. και 94Nm ροπής στις 3.600σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρία, διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και διακρίνεται για την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.



Στην ανακοίνωση της Daihatsu δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο η ισχύς του μεγαλύτερου, τετρακύλινδρο και δεκαεξαβάλβιδου, μοτέρ αφήνοντας να εννοηθεί πως μάλλον πρόκειται για αυτό που τοποθετείται στο τωρινό Sirion με τους 102 ίππους. Αναφορικά με την ανάρτηση, δεν υπάρχει κάτι το καινοτομικό αφού η εμπρός διάταξη αποτελείται από γόνατα McPherson ενώ η πίσω από ημιάκαμπτο άξονα.



Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρία κάνει μια εκτενή αναφορά στον τεχνολογικά προηγμένο καταλυτικό μετατροπέα που τοποθετείται αποκλειστικά στην έκδοση των 1,3 λίτρων. Ο «επαναστατικός» μετατροπέας διαθέτει ιδιότητες αυτοκαθαρισμού, όπως τα φίλτρα (καπνοπαγίδες) που τοποθετούνται σε αρκετές εκδόσεις diesel και για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της νανοτεχνολογίας.


Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024