Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Ist: Και sportwagon και mini... Versο!

Toyota Ist: Και sportwagon και mini… Versο!

Εναρμονισμένη με το πνεύμα της εποχής που θέλει το νεανικό κοινό στο επίκεντρο της προσοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, η Toyota αποκάλυψε σήμερα στο Τόκιο το Ist, ένα νέο μοντέλο που διακρίνεται -σύμφωνα με τον κατασκευαστή του- για την εξωτερική του σχεδίαση, τις πολυμορφικές λύσεις στο εσωτερικό και τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.

Εναρμονισμένη με το πνεύμα της εποχής που θέλει το νεανικό κοινό στο επίκεντρο της προσοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, η Toyota αποκάλυψε σήμερα στο Τόκιο το Ist, ένα νέο μοντέλο που διακρίνεται -σύμφωνα με τον κατασκευαστή του- για την εξωτερική του σχεδίαση, τις πολυμορφικές λύσεις στο εσωτερικό και τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.



Η μεγαλύτερη σε μέγεθος ιαπωνική εταιρεία απολαμβάνει το 40% των συνολικών πωλήσεων της εγχώριας αγοράς. Ένα τόσο μεγάλο ποσοστό είναι αρκετό να της δώσει το έναυσμα για τη δημιουργία του έκτου(!) αυτοκινήτου πόλης, το οποίο τοποθετείται δίπλα στα Vitz (Yaris), Funcargo (Yaris Verso), Platz (Echo στις ΗΠΑ), bB και Will Vi -ονόματα και αυτά! Κοινός παρανομαστής όλων το δάπεδο, αν και τα Funcargo και bB διαθέτουν αυξημένο μεταξόνιο.



To Ist είναι ένα μικρό πεντάθυρο sportwagon μοντέλο, το οποίο ουσιαστικά βασίζεται στο Yaris. Αν και η Toyota το είχε αποκαλύψει το προηγούμενο φθινόπωρο στην 35η έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο ως πρωτότυπο, η ρεαλιστική του εμφάνιση πρόδιδε τα σχέδιά της για τη μαζική παραγωγή του. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 3,855 μέτρα, το πλάτος τα 1,695 μέτρα και το ύψος τα 1,53 μέτρα. Οι διαστάσεις του το κατατάσσουν ανάμεσα στο κατά 4,5 εκατοστά μεγαλύτερο Mazda Demio και στο κατά 17,5 εκατοστά μικρότερο Mitsubishi Spacestar.




Ο εξωτερικός σχεδιασμός του συνδυάζει τα στοιχεία ενός μικρού οχήματος wagon (όπως, π.χ., το Daihatsu YRV) και αυτά ενός SUV, κάτι που ενισχύεται και από τη δημιουργία τετρακίνητης έκδοσης. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω αυτόματου κιβωτίου στους εμπρός τροχούς, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση θα εμπλέκεται η μετάδοση και στον πίσω άξονα μέσω συνεκτικού συμπλέκτη.



Το Ist εξοπλίζεται με τους γνώριμους κινητήρες τεχνολογίας VVT-i των 1,3 και 1,5 λίτρων απόδοσης 86 και 106 ίππων αντίστοιχα, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα με ψαλίδια βάσης εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Και στους τέσσερις τροχούς έχουν τοποθετηθεί δισκόφρενα, με εκείνα των εμπρός να είναι αεριζόμενα.



Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, στο οποίο έχουν υιοθετηθεί διάφορες πρακτικές λύσεις. Έτσι, τα καθίσματα διαθέτουν ποικίλες ρυθμίσεις, σύρονται εμπρός πίσω, περιστρέφονται ή αφαιρούνται, διαμορφώνοντας ανάλογα τον εσωτερικό χώρο. Αυτά σε συνδυασμό με τον πλούσιο εξοπλισμό και τις ηλεκτρονικές διευκολύνσεις διαμορφώνουν ανάλογα και την τιμή πώλησης του μοντέλου, η οποία κυμαίνεται στην Ιαπωνία μεταξύ 8.300 και 12.000 ευρώ.



Πηγή: Toyota Motor



auto.in.gr

Sports in

Αυτή είναι η ενδεκάδα της Κ19 του Ολυμπιακού στον ημιτελικό με τη Ναντ

Ποιες είναι οι επιλογές του Σωτήρη Συλαϊδόπουλου για τον σπουδαίο ημιτελικό της Κ19 του Ολυμπιακού με τη Ναντ στο Final Four του Youth League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024