Πρεμιέρα στην Ευρώπη για το Daihatsu UFE II
Στη βρετανική έκθεση αυτοκινήτου στο Birmingham, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό στις 26 Μαΐου, η Daihatsu θα παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε ευρωπαϊκό έδαφος, το UFE II.
Spotlight
-
Ελένη Βιτάλη: Το αντίο στον αδελφό της: «Πέρναγες τα πάθη του Χριστού, ματάκια μου λατρεμένα»
-
Έως τη Μεγάλη Τετάρτη το δώρο του Πάσχα - Πώς το υπολογίζετε
-
Όλα στη φορά! - Οι νέες αλλαγές στην εφαρμογή του Messenger ίσως ενοχλήσουν κάποιους
-
Ο εβραιοαμερικανός κοσμήτορας του Μπέρκλεϋ που έδιωξε από το σπίτι του Παλαιστίνιους φοιτητές
Στη βρετανική έκθεση αυτοκινήτου στο Birmingham, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό στις 26 Μαΐου, η Daihatsu θα παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε ευρωπαϊκό έδαφος, το UFE II.
Το ιαπωνικό concept car αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πέρυσι στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Τόκιο, τραβώντας τα φώτα της δημοσιότητας, αφού, όπως ισχυρίζονται αρκετοί ειδικοί, αποτελεί το μοναδικό όχημα -τεσσάρων θέσεων- στο κόσμο με το χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή, μόλις 0,19 Cd.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το όχημα που επισήμως έχει καταγραφεί με το μικρότερο συντελεστή -ανεξαρτήτως θέσεων- ήταν το επίσης πρωτότυπο μοντέλο Probe V της Ford, με συντελεστή 0,137 Cd, που είχε παρουσιαστεί το 1986. Επίσης, το ηλεκτροκίνητο EV1 το οποίο είχε αποκαλύψει η GM το 1996 κατέχει τον ίδιο αεροδυναμικό συντελεστή -0,19 Cd- με το concept car της Daihatsu.
Κάτω από το αλουμινένιο αμάξωμα του UFE II, συνολικού βάρους 570 κιλών, υπάρχει υβριδική βενζινοκίνητη διάταξη, με τρικύλινδρο κινητήρα 660κ.εκ., η οποία συνδυάζεται με κιβώτιο τύπου CVT. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, το πρωτότυπο μοντέλο της χρειάζεται μόλις ένα λίτρο βενζίνης για να καλύψει 60 χιλιόμετρα απόστασης. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η μέση θεωρητική κατανάλωση του νέου Toyota Prius κυμαίνεται στα 4,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Πηγή: Daihatsu Motors
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις