Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
WRC - Ράλι Αυστραλίας 2011, 1η μέρα: Εγκατέλειψαν οι S. Loeb και S. Ogier, επικεφαλής ο M. Hirvonen

WRC – Ράλι Αυστραλίας 2011, 1η μέρα: Εγκατέλειψαν οι S. Loeb και S. Ogier, επικεφαλής ο M. Hirvonen

Στις χαώδεις καιρικές συνθήκες του πρώτου σκέλους οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier -μεταξύ πολλών άλλων- βγήκαν από το δρόμο και εγκατέλειψαν. Η Ford κρατά το 1-2 με τον Mikko Hirvonen επτά δευτερόλεπτα μπροστά από τον Jari Matti Latvala.

Δραματική εξέλιξη επεφύλασσαν οι βροχερές συνθήκες στη Νέα Νότια Ουαλία την πρώτη μέρα του Ράλι Αυστραλίας, 10ου αγώνα του WRC 2011, καθώς οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Citroen και πρωτοπόροι της βαθμολογίας -Sebastien Loeb και Sebastien Ogier- εγκατέλειψαν έπειτα από έξοδο, με αποτέλεσμα να ηγούνται οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala της εργοστασιακής Ford.

Ο Sebastien Loeb βγήκε από το δρόμο στην 4η Ειδική Διαδρομή (δεύτερη της ημέρας) σε μια δεξιά στροφή που στένευε, χτύπησε στο ανάχωμα και η Citroen DS3 WRC ανετράπη. Ο Γάλλος ενδέχεται να επιστρέψει στον αγώνα το Σάββατο (10/09) -καθώς εκτιμάται ότι το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί ζημιά- με στόχο να διεκδικήσει τους 3 βαθμούς της τελευταίας Power Stage, μιάς και σε επίπεδο γενικής θα δεχθεί ποινή 35 λεπτών για τις σημερινές Ειδικές που έχασε.

Μιλώντας για το ατύχημά του, ο πρωταθλητής είπε: «Είδα τον ενδιάμεσο χρόνο στην οθόνη, απλώς τον είδα. Ορισμένες φορές βλέπω τους χρόνους και ορισμένες όχι. Συνήθως περιμένω τον Daniel [Elena] να μου τους πει. Ο Daniel εκείνη τη στιγμή μου διάβαζε μια σημείωση και περίμενα να τελειώσει τη φράση του για να του πω ότι είδα τον ενδιάμεσο χρόνο.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήθελα να του πω ότι είδα το χρόνο και ότι δεν χρειάζεται να μου τον πει. Εκείνη τη στιγμή, μόλις του το είπα, έχασα λίγο την αυτοσυγκέντρωσή μου. Βρισκόμουν στην είσοδο της στροφής, με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο έπρεπε. Χτυπήσαμε το ανάχωμα και το αυτοκίνητο ανετράπη.

Θυμάμαι ότι το ατύχημα στην Ελλάδα [το 2009] συνέβη επειδή διόρθωνα μια σημείωση και αυτό τώρα συνέβη επειδή έλεγα κάτι στον Daniel. Φταίει η στιγμιαία έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης», κατέληξε.

Ο νεαρός ομόλογός του Sebastien Ogier εγκατέλειψε δύο Ειδικές αργότερα, στην 6η του αγώνα, όταν προσέκρουσε σε ένα βράχο στις ολισθηρές συνθήκες. Τη στιγμή της εγκατάλειψής τους και οι δύο Γάλλοι βρισκόταν στην κορυφή της γενικής κατάταξης, αν και με μονοψήφια διαφορά δευτερολέπτων από τον Mikko Hirvonen.

«Είναι σαν την κόλαση, απίστευτο», είπε ο Mikko Hirvonen μιλώντας για τις καιρικές συνθήκες. «Είναι πολύ δύσκολο να τοποθετηθείς στη στροφή, διότι δεν ξέρεις πόση πρόσφυση θα έχεις. Σε ορισμένα σημεία που φρενάρεις είναι σαν να βρίσκεσαι σε πάγο και απλώς πηγαίνεις ευθεία».

Ο Jari Matti Latvala συμπλήρωσε: «Το περίμενα ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τις συνθήκες ακόμα και επικίνδυνες» και ο Petter Solberg κατέληξε: «Είναι χειρότερα ακόμα και από την Ουαλία. Δεν έχω ξαναδεί ποτέ τέτοιες συνθήκες».

Πέραν των δύο Γάλλων της εργοστασιακής Citroen, η ολισθηρότητα των χωμάτων στη νέα περιοχή του αγώνα οδήγησαν σε ατυχήματα και εγκαταλείψεις και τους Evgeny Novikov (που βρισκόταν στην 4η θέση και 10 δευτ. μακριά από τον Petter Solberg όταν χτύπησε ένα βράχο), Peter van Merksteijn, Daniel Oliveira και Ken Block! Ακόμη, οι δύο Φινλανδοί της εργοστασιακής Ford είχαν μικροεξόδους και τετ-α-κε, όπως και ο P. Solberg.

Ο διευθυντής της Ford M-Sport, Malcolm Wilson, εστίασε στο σπάνιο λάθος του S. Loeb, λέγοντας: «Ήταν ένα μικρό σοκ όταν το ακούσαμε. Εντάξει, γνωρίζαμε ότι οι συνθήκες έκρυβαν παγίδες, το βλέπαμε από τους χρόνους που γινόντουσαν όλο και μεγαλύτεροι, αλλά αυτό είναι παράξενο. Δεν περιμένεις κάτι τέτοιο πια. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που έκανε ένα λάθος και είχε ξεκάθαρα την καλύτερη θέση στο εκκίνησης σήμερα».

Όλα αυτά τα συμβάντα άφησαν στη Ford και στους Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala τον πλήρη έλεγχο του αγώνα και απομένει να φανεί αν η ομάδα θα επιβάλλει εντολές στους δύο Φινλανδούς, ώστε να διασφαλίσει την μόλις δεύτερη φετινή της νίκη.

Δεδομένων των συνθηκών, επίσης, η διαφορά 44,3 δευτ. του P. Solberg ίσως δεν μπορεί να θεωρηθεί ασφαλής για τη Ford. Ο Νορβηγός έχει καινούριο κινητήρα -όχι ίδιων προδιαγραφών με τις εργοστασιακές Citroen, απλώς καινούριο- και ανακτά σταδιακά το γνωστό ρυθμό του, μετά από δύο κακούς αγώνες. Πάντως, ο ίδιος δήλωσε ότι σκέφτηκε να διακόψει το φετινό του πρόγραμμα, διότι χαρακτήρισε «τεράστια» τη διαφορά των εργοστασιακών Citroen με τις ιδιωτικές, σαν τη δική του.

WRC – ΡΑΛΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 1η ημέρα)

1. Hirvonen (Ford) 1:17:11.2
2. Latvala (Ford) +7.0
3. P. Solberg (Solberg Citroen) +44.3
4. H. Solberg (Stobart Ford) +2:26.9
5. Wilson (Stobart Ford) +3:03.1
6. Al Qassimi (Abu Dhabi Ford) +4:47.3
7. Paddon (Symtech Subaru) +5:19.7
8. Kosciuszko (Lotos Mitsubishi) +6:39.9
9. Saliuk (Mentos Mitsubishi) +7:22.4
10. Guerra (GMA Mitsubishi) +8:35.6

auto.in.gr

Sports in

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 60-50: Ισοφάρισε σε 2-2 και ο τίτλος θα κριθεί σε πέμπτο παιχνίδι

Ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε την σειρά με τον Ολυμπιακό (60-50), στους τελικούς της Α1 Μπάσκετ Γυναικών και πλέον όλα θα κριθούν στο 5ο ματς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024