Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
58ο Ράλλυ Ακρόπολις – 3η  ημέρα: Πρώτος ο S. Loeb με αντίπαλο τον καιρό

58ο Ράλλυ Ακρόπολις – 3η ημέρα: Πρώτος ο S. Loeb με αντίπαλο τον καιρό

Μόνο ο καιρός μπόρεσε να "κόψει" το ρυθμό του Sebastien Loeb. O οδηγός της Citroen είναι πρώτος στη γενική κατάταξη μετά την 3η ημέρα του ράλλυ Ακρόπολις

Ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις είδαν σήμερα οι αγωνιζόμενοι, αλλά και οι φίλοι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Με τους Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC), Petter Solberg (Ford Fiesta RS WRC) και τον… καιρό να πρωταγωνιστούν έκλεισε η 3η ημέρα του 58ου Ράλλυ Ακρόπολις. Ο 3ος της κατάταξης Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) απέχει + 1:51.9” από την πρώτη θέση και ελπίζει μόνο σε εγκατάλειψη των πρώτων για την νίκη.

Οι καιρικές συνθήκες και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, με έντονες βροχοπτώσεις και λάσπη, ήταν το κύριο στοιχείο του σκέλους.

Το πρώτο μισό του εθνικού μας αγώνα ήταν τυπικό Ακρόπολις, με τις σκληρές ειδικές διαδρομές της Πελοποννήσου να θυμίζουν στα ξένα πληρώματα τη δυσκολία, αλλά και τη μαγεία του ελληνικού αγώνα.

Το απογευματινό πέρασμα από τις ειδικές, όμως, μας φανέρωσε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, με τις έντονες βροχοπτώσεις να μετατρέπουν τις ειδικές, και ειδικότερα τις δύο τελευταίες, σε… πίστα του σκι.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι οδηγοί παρομοίασαν τις συνθήκες με εκείνες που θα αντιμετώπιζαν, αν αγωνίζονταν σε ειδικές του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά…

Το τέλος του πρώτου σκέλους βρήκε τον Sebastien Loeb να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, αλλά με τους δύο οδηγούς της Ford να ακολουθούν.

Ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής αρχικά αντιμετώπισε μεγάλη πίεση από τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος και μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά μέχρι και στο 1”.

Ο Φινλανδός, παρ’ όλα αυτά, για ακόμα μία φορά έκανε το λάθος, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα έναν κατεστραμμένο ελαστικό, τον οποίο για να αντικαταστήσει σταμάτησε στην ειδική.

Αυτό έβαλε τέλος σε όποιες ελπίδες του για νίκη. Σε εκείνο το σημείο τη σκυτάλη πήρε ο Petter Solberg, ο οποίος αρχικά είχε χάσει λίγο έδαφος, έχοντας εκείνος στόχο να διατηρήσει τη θέση του.

Όταν, μάλιστα, η βροχή έκανε την εμφάνισή της, ο P. Solberg ρίσκαρε και πίεσε, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις τελευταίες ειδικές του σκέλους, κατεβάζοντας τη διαφορά του από τον S. Loeb στα 10,2”.

Έτσι, οι δυο τους έχουν αφήσει ανοικτούς λογαριασμούς για την αυριανή ημέρα, τις οποίες και θα λύσουν σε πέντε συνολικά ειδικές διαδρομές.

Πιο πίσω, ο Mikko Hirvonen εκμεταλλεύθηκε το λάθος του Jari Matti Latvala και σκαρφάλωσε στο βάθρο. Ο Φινλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος από τις σημερινές επιδόσεις του, αλλά παρόλα αυτά βρίσκεται για μία ακόμα μία φορά πολύ κοντά στην κατάκτηση μίας θέσης στο βάθρο.

Ο J. M. Latvala, μετά το κλατάρισμα που είχε σαν αποτέλεσμα να καταστρέψει τον τροχό του Fiesta, αντιμετώπισε πρόβλημα και με τα φρένα του Fiesta, αφού είχε σπάσει και η δαγκάνα των φρένων. Έτσι, έπεσε στην 4η θέση της γενικής, μακριά από το βάθρο.

Οι σκληρές σημερινές ειδικές διαδρομές, είχαν σαν αποτέλεσμα να δούμε και αρκετές εγκαταλείψεις, όπως αυτές των Evgeny Novikov και Nasser Al Attiyah, από πρόβλημα στην αντλία νερού και στο σύστημα μετάδοσης, αντίστοιχα.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν όμως η σημερινή ημέρα και σε ελληνικό επίπεδο καθώς το πρώτο σκέλος των τεσσάρων ειδικών αποτέλεσε και τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, σηματοδοτώντας την επανασύνδεση του θεσμού με το Ακρόπολις μετά από μια δεκαετία.

Πρωταγωνιστές της ημέρας οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) που ακολουθούν όλο το Ακρόπολις και οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής (Subaru Impreza N12) που έδωσαν σήμερα το παρόν στις ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις για πρώτη φορά. Τα δύο πληρώματα μοιράστηκαν τους ταχύτερους χρόνους στις τέσσερις ειδικές διαδρομές με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ.

Η δράση του Ράλλυ Ακρόπολις θα κορυφωθεί αύριο με την τελευταία ημέρα και περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 65 χιλιομέτρων με τον πρώτο πλήρωμα να ανεβαίνει στην ράμπα του τερματισμού στο Λουτράκι στις 15:30.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1ος. Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC) 3.56:13”

2ος.Petter Solberg (Ford Fiesta RS WRC) + 10.2”

3ος. Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) + 1:51.9”

4ος. Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS WRC) + 4:44.6”

5ος. Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC) + 7:39.7”

6ος. Martin Prokop (Ford Fiesta RS WRC) + 8:08.6”

7ος. Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC) + 10:39.4”

8ος. Sebastien Ogier (VW Skoda Fabia S2000) + 12:17.9”

9ος. Yazeed Al Rahji (Ford Fiesta RS WRC) + 18:52.3”

10ος. Andreas Mikkelsen (VW Skoda Fabia S2000) + 22:08.6”

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

1ος Sebastien Loeb
«Το απόγευμα ήταν πολύ απαιτητικό. Μας έπιασε καταιγίδα. Υπήρχε πολλή λάσπη στις ειδικές. Το χώμα σε κάποιες ήταν ΟΚ, σε άλλες όχι. Έχασα χρόνο λόγω βροχής, αλλά έχουμε ακόμα 10 δλ. για αύριο.»

2ος Petter Solberg
«Κάναμε κάτι στο αυτοκίνητο στο σέρβις και μετά βρεθήκαμε μπροστά από τον Loeb. Δεν οδηγούμε πιο πιεσμένα, απλώς το αυτοκίνητο είναι καλύτερο. Αύριο θα καλύψω τη διαφορά από τον Loeb. Με το αυτοκίνητο όπως είναι τώρα αύριο θα καλύψω τη διαφορά.»

3ος Mikko Hirvonen
«Ήταν δύσκολη μέρα. Μετά το σέρβις βρήκαμε ρυθμό. Μετά το πρόβλημα του Jari-Matti, μείναμε σταθεροί και αύριο θα κάνουμε το ίδιο.»

4ος Jari-Matti Latvala
«Στην έξοδο της στροφής όπου είχαμε το πρόβλημα οι σημειώσεις έδειχναν ότι ανοίγει και πάτησα γκάζι πιο γρήγορα από ό,τι έπρεπε. Αύριο θέλω να τερματίσω το Ράλλυ και θα δούμε πώς θα είναι το πόντιουμ.»

5ος Mads Ostberg
«Το απόγευμα ήταν δύσκολο. Επικεντρωθήκαμε στο να βγούμε σώοι. Δεν είχαμε προβλήματα, οπότε είμαστε ευχαριστημένοι. Στη βροχή ήταν δύσκολα, γατί υπήρχαν αυλάκια και μεγάλες πέτρες και οδηγούσαμε πολύ προσεκτικά.»

«Στη δεύτερη ειδική δεν οδηγούσαμε. Απλώς ρολάραμε, για να μην έχουμε κάποιο κλατάρισμα. Αύριο θα έχουμε καλύτερη θέση εκκίνησης, οπότε ίσως να καταφέρουμε να κάνουμε κάποιους καλούς χρόνους.»

6ος Martin Prokop
«Το απόγευμα δεν ήταν καλό σήμερα. Χάσαμε πάλι την αντιστρεπτική. Δεν μπορούσαμε να πάμε γρήγορα και απλώς ρολάραμε. Δε νομίζω πως γίνεται να πιάσουμε τον Mads. Ίσως είναι πολύ καλός για μένα τώρα.»

auto.in.gr

Sports in

«Έχουμε πίστη για κάτι μεγάλο»

Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού, Δημήτρης Κραβαρίτης, μίλησε στο In.gr για το φαϊναλ φορ του Τσάμπιονς Λιγκ και τον στόχο των «ερυθρολεύκων».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024