Ράλλυ Αργεντινής 2013: «Εύθραυστα» πρώτος ο S. Ogier
Στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Αργεντινής, ο Sebastien Ogier βρίσκεται στην κορυφή, με τον S. Loeb να ακολουθεί με 16,3 δευτερόλεπτα διαφορά. Πολύ δυνατός ο M. Hirvonen στην τρίτη θέση. Ηρωική προσπάθεια του D. Sordo, με... μισό αυτοκίνητο έπειτα από ατύχημα, στη δέκατη θέση.
Spotlight
-
Η Kate Hudson μιλά (ξανά) για τις μεταφυσικές της εμπειρίες – «Βλέπω νεκρούς ανθρώπους»
-
Πέθανε ο διασημότερος πίθηκος στον κόσμο - Ποιος ήταν ο «Γκοτζίλα» που έγινε viral
-
Μαζική τροφική δηλητηρίαση σε χωριό μετά από γιορτή - Στο κέντρο Υγείας Βάρδας 37 άτομα
-
«Ιπτάμενο» πλοίο στα ανοιχτά της Κύμης – Τι είναι το φαινόμενο Fata Morgana που το προκάλεσε
Με μικρή διαφορά προηγείται στην τελική κατάταξη ο Sebastien Ogier, στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Αργεντινής. Έχοντας κερδίσει τις δύο πρώτες Ε.Δ. του αγώνα, ο Γάλλος, με VW Polo R, ανέβασε τη διαφορά του στα 8,8 δευτερόλεπτα.
Όμως, στην τρίτη Ε.Δ., τα Citroen DS3 έκαναν την αντεπίθεσή τους, με τον Mikko Hirvovnen να κάνει τον καλύτερο χρόνο και τον Sebastien Loeb δεύτερο. Ο S. Ogier τερμάτισε τρίτος και έτσι η διαφορά του μειώθηκε στα 3,6 δευτερόλεπτα.
Ο Dani Sordo πάλι είχε πρόβλημα με τις σημειώσεις της διαδρομής. Όπως δήλωσε, ο συνοδηγός του, Carlo del Bario, κάτι δεν του διάβασε σωστά και το αποτέλεσμα ήταν η είσοδος σε μια στροφή με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. Το Citroen DS3 τούμπαρε και επέστρεψε στoν αγώνα χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι. Αυτό τού κόστισε περισσότερο από επτά λεπτά χρόνο και 15 θέσεις στην κατάταξη.
Ο «ντεφορμέ», κατά τα λεγόμενά του, S. Loeb, μάλλον υποτίμησε τις δυνατότητές του. Η χειρότερη επίδοση που είχε ήταν η τέταρτη θέση στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή. Με σταθερό ρυθμό, διατήρησε μικρή διαφορά από τον πρωτοπόρο S. Ogier και απλώς περιμένει ένα λάθος του.
Σταθερά στην πρώτη τριάδα βρέθηκε και ο Mikko Hirvonen. O Φινλανδός, με τον ρυθμό που είχε, επιβεβαίωσε ότι οι αναβαθμίσεις που έγιναν στο Citroen DS3 ήταν αποτελεσματικές. Ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή, με 6,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον τρίτο S. Ogier και με τον τρόπο αυτόν κρατάει υπό έλεγχο την απόστασή του από την κορυφή.
Καταστροφική ήταν η τέταρτη Ειδική Διαδρομή για τον Νορβηγό Mads Ostberg. Ενώ ήταν στην πέμπτη θέση της κατάταξης, ένα σπασμένο ακρόμπαρο στο Ford Fiesta RS τού κόστισε περισσότερο από πέντε λεπτά χρόνο και έπεσε στην 11η θέση.
Στην τέταρτη θέση, με 9,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον S. Ogier, βρίσκεται ο «ομόσταυλός» του στη VW, Jari Matti Latvala.
Ράλλυ Αργεντινής 2013: Ημέρα πρώτη
Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος
1. Sebastien Ogier | VW Polo R | 1.57:14.1 |
2. Sebastien Loeb | Citroen DS3 | + 16.3 |
3. Mikko Hirvonen | Citroen DS3 | + 18.1 |
4. Jari-Matti Latvala | VW Polo R | + 40.7 |
5. Evgeny Novikov | M-Sport Ford Fiesta RS | + 1:37.7 |
6. Andreas Mikkelsen | VW Polo R | + 1:55.1 |
7. Thierry Neuville | M-Sport Ford Fiesta RS | + 2:12.5 |
8. Martin Prokop | Czech Ford Fiesta RS | + 6:41.4 |
9. Gabriel Pozzo | M-Sport Ford Fiesta RS | + 10:10.3 |
10. Dani Sordo | Citroen DS3 | + 10:32.6 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις