Ράλλυ Αυστραλίας 2013: Αύξησε τη διαφορά ο S. Ogier, στο τέλος της δεύτερης ημέρας
Οδηγώντας αλάνθαστα και χωρίς να αντιμετωπίσει πρόβλημα, ο Sebastien Ogier οδηγεί το Ράλλυ Αυστραλίας, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Mikko Hirvonen που ακολουθεί στη δεύτερη θέση.
Spotlight
-
Ποιο είναι το χειρότερο χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σας; - Αυτό το τεστ το αποκαλύπτει
-
Αμφισβητεί τον Άρειο Πάγο ο Στίγκας - «Επειδή το είπε είναι θέσφατο;»
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
-
Πρεμιέρα σήμερα για το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκληρώθηκε για τον Sebastien Ogier, η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Αυστραλίας. O Γάλλος, με VW Polo R αύξησε τη πρωτοπορία του στην κορυφή έχοντας 20 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Mikko Hirvonen.
O S. Ogier κέρδισε και την ένατη Ειδική Διαδρομή και έχασε την δέκατη για ένα δέκατο του δευτερολέπτου από τον team mate του, Jari Matti Latvala.
«Ήταν μια τέλεια ημέρα. Νομίζω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο θα εξασφαλίσω μαθηματικά τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο μου», ήταν η δήλωσή του μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος της Παρασκευής 13 Σεπτεμβρίου.
«Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και η οδήγηση ήταν καλή. Αύριο έχουμε πιο γρήγορες και φαρδύτερες Ειδικές, τις οποίες προτιμώ», πρόσθεσε ο Γάλλος.
Ο Mikko Hirvonen, με Citroen DS3, είναι ο κύριος αντίπαλος του S. Ogier. Ο Φινλανδός επίσης δεν αντιμετώπισε πρόβλημα και διατηρήθηκε στη δεύτερη θέση, ύστερα από μια δυνατή κόντρα με τον team mate του, Kris Meeke.
O Βρετανός, που προσωρινά αντικατέστησε τον Dani Sordo, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση. Μέχρι την ένατη Ε.Δ. ήταν τρίτος. Στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας το Citroen DS3 έμεινε για λίγο κολλημένος στη γραμμή της εκκίνησης. Έχασε 10 δευτερόλεπτα και αυτό του κόστισε μία θέση και έτσι ο Thierry Neuville είναι πλέον τρίτος.
Η νίκη του Jari Matti Latvala στην δέκατη Ε.Δ. αναπτέρωσε τις ελπίδες του για τη συνέχεια του Ράλλυ.
Ο Mads Ostberg, στην έκτη θέση, παραπονέθηκε για την απόδοση του Ford Fiesta RS. «Η ροπή δεν είναι η ίδια. Έχω την αίσθηση ότι καθυστερεί πολύ ο κινητήρας έως ότου δώσει δυνατό τράβηγμα. Οδηγούσα στο όριο χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο», σχολίασε ο Νορβηγός.
Μάλιστα ήταν πολύ τυχερός αφού στην όγδοη Ε.Δ. χτύπησε το Fiesta του σε ένα βράχο πολύ δυνατά, αλλά κατάφερε να συνεχίσει έχοντας μοναδική απώλεια την αριστερή πόρτα που έμεινε ανοιχτή.
Αρκετή δουλειά θα χρειαστεί το VW Polo R του Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός είχε κι αυτός δυνατή πρόσκρουση στο αριστερό μέρος του αυτοκινήτου και όπως είπε, καταλάβαινε πως κάτι είχε σπάσει.
Στην όγδοη θέση βρέθηκε ο Evgeny Novikov με Ford Fiesta RS και την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν o Nathan Quinn με ΜΙΝΙ και ο Khalid Al Qassimi με Citroen DS3.
Ράλλυ Αυστραλίας 2013: Τα αποτελέσματα μετά και τη δέκατη Ειδική Διαδρομή
Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Sebastien Ogier | VW | 58:46.6 |
2. Mikko Hirvonen | Citroen | +20.0 |
4. Thierry Neuville | M-Sport Ford | +38.1 |
3. Kris Meeke | Citroen | +38.6 |
5. Jari-Matti Latvala | VW | +58.2 |
6. Mads Ostberg | M-Sport Ford | +1:01.7 |
7. Andreas Mikkelsen | VW | +1:03.8 |
8. Evgeny Novikov | M-Sport Ford | +1:09.2 |
9. Nathan Quinn | Italia MINI | +4:02.6 |
10. Khalid Al Qassimi | Citroen | +4:41.4 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις