WRC – Ράλλυ Μεξικό 2014: Aπόλυτη κυριαρχία S. Ogier-VW, πρώτο βάθρο για Hyundai
Με τους S. Ogier για J. Latvala να τερματίζουν στις δύο πρώτες θέσεις και τη Hyundai να πανηγυρίζει το πρώτο της βάθρο ολοκληρώθηκε ο τρίτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Spotlight
-
Προσοχή αν έχεις αυτό το φυτό σπίτι σου - Προκαλεί μέχρι και θάνατο
-
Το τηλεσκόπιo James Webb τράβηξε φωτογραφία τη Σελήνη αλλά κάτι δεν μοιάζει σωστό
-
Ο «νονός» της AI προειδοποιεί για «εξαφάνιση του ανθρώπου» από την τεχνητή νοημοσύνη
-
Ματίνα Παγώνη για αφρικανική σκόνη και παρβοϊό - Οι ομάδες που πρέπει να προσέχουν
Τη δεύτερη νίκη του στη φετινή σεζόν κατέκτησε ο S. Ogier, τερματίζοντας στην πρώτη θέση του Ράλλυ Μεξικό. Ο Αλσατός δεν απειλήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, εκμεταλλευόμενος την ταχύτητά του αλλά και τα προβλήματα που αντιμετώπισε η συντριπτική πλειοψηφία των ανταγωνιστών του.
Ενδεικτική της άνετης επικράτησης του S. Ogier είναι η διαφορά του από τον δεύτερο Jarri Matti Latvala, η οποία έφτασε το 1 λεπτό και 12 δευτερόλεπτα. Ο Φιλανδός εκκινούσε πρώτος στις ειδικές της Παρασκευής, με αποτέλεσμα στο τέλος της πρώτης ημέρας να τον υπολείπεται ήδη 40 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του S. Ogier.
Μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο M. Ostberg (Citroen DS3 WRC), τη μηχανική βλάβη στο Ford Fiesta M-Sport του M. Hirvonen και την έξοδο του Kriss Meeke (Citroen DS3 WRC), στην τρίτη θέση του αγώνα αναρριχήθηκε ο T. Neuville, όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, χαρίζοντας στην Hyundai το βάθρο της χρονιάς.
Ανάμεσα στις υπόλοιπες εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει εκείνη του A. Mikkelsen (VW Polo WRC) και του R. Kubica (Ford Fiesta WRC M-Sport). Μάλιστα ο Πολωνός είχε δύο άτυχες στιγμές κατά τη διάρκεια του αγώνα, πριν εγκαταλείψει οριστικά έχοντας «τραυματίσει» το προστατευτικό roll cage.
Mετά την άνετη επικράτηση του S. Ogier στο Μεξικό, ο Αλσατός επέστρεψε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος, φτάνοντας τους 63 βαθμός. Σε απόσταση αναπνοής με 60 βαθμούς βρίσκεται ο δεύτερος οδηγός της VW, Jari Matti Latvala, ενώ τρίτος με 32 βαθμούς είναι ο Mads Ostberg.
Σε επίπεδο κατασκευαστών, η ομάδα της Volkswagen προηγείται ήδη με διαφορά 55 βαθμών από τη δεύτερη Citroen.
auto.in.gr
- Τεστ προσωπικότητας: Είσαι ρομαντικός, ονειροπόλος ή ανεξάρτητος; – Αυτό το τεστ μπορεί να το αποκαλύψει
- «Aκόμα και την ώρα που πέθαινε, τους έκανε όλους να γελούν»: H τραγική ιστορία της εκκεντρικής fashion editor, Isabella Blow
- Σανλί: «Στόχος της Φενερμπαχτσέ να πάρει την Euroleague – Θέλω να νικήσω τον Αταμάν»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις