Ράλλυ Αργεντινής 2016: Νίκη για τον… πρωτάρη H. Paddon
Την πρώτη του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ πανηγύρισε στην Αργεντινή ο H. Paddon, μένοντας έστω και δύσκολα μπροστά από τo VW Polo R WRC τoυ S. Ogier.
Spotlight
-
Συντετριμμένος ο Καλλιάνος για την περιπέτεια υγείας του πατέρα του - «Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή»
-
Σε εξέλιξη οι προεδρικές εκλογές στη Βόρεια Μακεδονία – Επτά κόμματα, δύο φαβορί
-
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τον κανονισμό πυροπροστασίας
-
Ακριβότερο το κόστος στέγασης στην Ελλάδα από ό,τι στη Γερμανία
Την τύχη με το μέρος του αλλά και ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό Hyundai i20 είχε ο H. Paddon, πανηγυρίζοντας στην Αργεντινή την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Ο Αυστραλός οδηγός της Hyundai εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό την εγκατάλειψη του J. Latvala που μέχρι την 14η ειδική διαδρομή διατηρούσε την πρώτη θέση.
Ο H. Paddon βρέθηκε στην κορυφή απολαμβάνοντας μια διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τον δεύτερο S. Ogier, o οποίος ήταν αναγκασμένος να «καθαρίζει» τις ειδικές διαδρομές του χωμάτινου Ράλλυ Αργεντινής χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Ωστόσο ο Αλσατός Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν παρέδωσε τα όπλα. Με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε μια ειδική διαδρομή πριν το τέλος του αγώνα να μειώσει την απόσταση που τον χώριζε από την κορυφή στα 2,6 δευτερόλεπτα.
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τον H. Paddon, καθώς ο Αυστραλός κέρδισε και μάλιστα με διαφορά 11,2 δευτερολέπτων την υπερειδική διαδρομή του Ράλλυ Αργεντινής, σημειώνοντας ένα ακόμα εξαιρετικό αποτέλεσμα στο φετινό πρωτάθλημα.
Ενδεικτικό της εντυπωσιακής πορείας του Αυστραλού, αποτελεί το γεγονός ότι μετά και την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ φιγουράρει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.
Πρώτος, παρά το γεγονός ότι έχει μείνει χωρίς νίκη στους τελευταίους δύο αγώνες, παραμένει ο S. Ogier. Μάλιστα η διαφορά των 39 βαθμών τον καθιστά το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου.
Στο βάθρο των νικητών του Ράλλυ Αργεντινής, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, κατάφερε να ανέβει ο A. Mikkelsen. Ο Nορβηγός οδηγός της VW κέρδισε τη μάχη που έδωσε με το Hyundai i20 του D. Sordo, με τον Iσπανό ωστόσο να κατακτά δύο επιπλέον βαθμούς, σημειώνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της υπερειδικής διαδρομής του αγώνα.
1 | Hayden Paddon | Hyundai Motorsport N | Hyundai | 3h40m52.9s |
2 | Sebastien Ogier | Volkswagen Motorsport | Volkswagen | 14.3s |
3 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen Motorsport II | Volkswagen | 1m05.2s |
4 | Dani Sordo | Hyundai Motorsport | Hyundai | 1m17.1s |
5 | Mads Ostberg | M-Sport World Rally Team | Ford | 4m56.7s |
6 | Thierry Neuville | Hyundai Motorsport | Hyundai | 9m29.5s |
7 | Marcos Ligato | Citroen | 9m39.2s | |
8 | Eric Camilli | M-Sport World Rally Team | Ford | 10m16.0s |
9 | Henning Solberg | Ford | 10m48.5s | |
10 | Nicolas Fuchs | Skoda | 24m42.8s |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις