Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Subaru Trezia 2011: Επιστροφή στην πόλη

Subaru Trezia 2011: Επιστροφή στην πόλη

Εκμεταλλευόμενη τη μακρά παράδοση της Toyota στην κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων, η Subaru λανσάρει για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά ένα αστικών προδιαγραφών MPV.

Γιάννης Αδάναλης

Έχοντας «χτίσει» το ευρωπαϊκό της προφίλ της μέσα από τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, η Subaru αναζητά σήμερα ένα νέο τρόπο προσέγγισης των αγορών της γηραιάς ηπείρου.

Μία νέα αρχή που δεν θα «σπαταλά» τη δυναμική της σε σύνθετα συστήματα μετάδοσης και δεν θα «τροφοδοτείται» από πανίσχυρους turbo κινητήρες, αλλά θα επενδύει στην πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης.

Στο δρόμο, λοιπόν, της σύνεσης και της αναπόφευκτης προσαρμογής στις ευρωπαϊκές -και μη- νόρμες εκπομπής ρύπων, προτάσεις όπως το Trezia ενδέχεται στο μέλλον να αποτελέσουν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση στην γκάμα της Subaru.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για την πρώτη πολυμορφική πρόταση της ιαπωνικής φίρμας που διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά και το πρώτο αυτοκίνητο που αν και φέρει το έμβλημα της Subaru προέρχεται από την Toyota.

Το γεγονός ότι το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος ενσωματώνει και μάλιστα με επιτυχία τις σχεδιαστικές συνήθειες της Subaru δεν στάθηκε ικανό να «κρύψει» τη «συγγένεια» του αυτοκινήτου με το Verso S.

Από τη στιγμή μάλιστα που θα βρεθείς στον πενταθέσιο θάλαμο επιβατών, οι αρχικές εκτιμήσεις για την κοινή αφετηρία και τον κοινό προορισμό των δύο αυτοκινήτων επιβεβαιώνονται.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η «ιαπωνική συμμαχία» -από την οποία θα προκύψει στο μέλλον και ένα πισωκίνητο coupe με ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer- απέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πέρα από το ενός όγκου αμάξωμα, το οποίο συνδυάζει τις συμπαγείς διαστάσεις ενός αυθεντικού αυτοκινήτου πόλης με τις πολυχρηστικές ιδιότητες ενός MPV, το Trezia ξεχωρίζει πρωτίστως για την υψηλή κατασκευαστική του ποιότητα.

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό δεν αφήνουν ερωτηματικά, αποτελώντας τη σίγουρη βάση για τον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Οι επτά αερόσακοι, το σύστημα δυναμικής ευστάθειας, το air condition, το ηχοσύστημα και οι συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του «μικρού» Subaru, υπερκαλύπτοντας τις απαιτήσεις της κατηγορίας.

Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την άμεσα αντιληπτή ευρυχωρία στην πίσω σειρά καθισμάτων και τα 363 λίτρα του χώρου αποσκευών, τότε συνειδητοποιείς ότι το Trezia δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγαλύτερες, σε διαστάσεις, προτάσεις του ανταγωνισμού.

Η συζήτηση για τα αυτοκίνητα πόλης και τις δυνατότητές τους στην άσφαλτο επανέρχεται από τη στιγμή που το Τrezia κληθεί να αντιμετωπίσει τις εγκάρσιες και μη, ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Οι κραδασμοί που με σχετική ευκολία περνούν στο εσωτερικό και οι άτσαλες αντιδράσεις του πίσω άξονα σου υπενθυμίζουν ότι έχεις να κάνεις με ένα αυθεντικό super mini και όχι με μια μικρομεσαία πρόταση.

Κατά τ’ άλλα το σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει την απαραίτητη ακρίβεια στις κινήσεις σου, τα τέσσερα δισκόφρενα διαχειρίζονται με ευκολία το βάρος των 1.070 κιλών και το μοτέρ των 1,33 λίτρων προσφέρει τις επιδόσεις που θα περίμενες να συναντήσεις σε ένα αυτοκίνητο πόλης.

Η αλήθεια είναι ότι οι 99 ονομαστικοί ίπποι και τα 125 Nm ροπής υπό άλλες συνθήκες ίσως να δημιουργούσαν τις συνθήκες για ένα πιο δυναμικό-επιθετικό στυλ οδήγησης, στην περίπτωση του Trezia όμως -όπως και όλων των υπόλοιπων προτάσεων που εξοπλίζονται με το συγκεκριμένο μοτέρ- γίνεται από την πρώτη στιγμή σαφές ότι έχει δοθεί προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου.

To Subaru Trezia διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, ξεκινώντας από τα 15.490 ευρώ και φτάνοντας τα 16.790 ευρώ.

To Subaru Trezia με μια ματιά

Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ: 3,995 / 1,695 / 1,595

Μεταξόνιο (μέτρα): 2,550

Κινητήρας (κ.εκ.): 1.329

Iσχύς (Ίπποι): 99

Ροπή (Nm): 125

Βάρος (κιλά): 1.070

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο) : 5,5

Εκπομπή CO2 (γραμ./χλμ.):
127

Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα):
13.3»

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 170

Τιμή πώλησης (ευρώ): Από 15.490

auto.in.gr

Sports in

Τρομεροί Σίξερς με τρομακτικό Εμπίντ που έβαλε 50άρα!

Ο Τζόελ Εμπίντ ήταν ασταμάτητος και βάζοντας 50 πόντους οδήγησε τους Σίξερς στη νίκη με 125-114 επί των Νικς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024