Audi A4 2012: Επανεκκίνηση!
Το καθιερωμένο φρεσκάρισμα δέχτηκε η δημοφιλέστερη πρόταση της Audi, επιχειρώντας να ενισχύσει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Spotlight
-
Ρωγμή ή... ρήξη στις σχέσεις ΗΠΑ και Ισραήλ;
-
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
-
Η χώρα που αφήνουν τους νεκρούς άταφους επειδή... δεν το «σηκώνει» η τσέπη τους
-
Τεράστια η αύξηση των καταγγελιών για ενδοοικογενειακή βία - Πόσες έχουν πατήσει το «panic button»
Σε τροχιά τίτλου επιχειρεί να διατηρηθεί το Audi A4, φρεσκάροντας τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά, αναβαθμίζοντας το εξοπλισμό του και βελτιώνοντας την αποδοτικότητα των κινητήριων συνόλων που το εξοπλίζουν.
Όπως συνηθίζεται σε αυτές της περιπτώσεις οι αλλαγές ξεκινούν από το σχεδιασμό του αμαξώματος και ειδικότερα από το μπροστινό τμήμα.
Σε αυτό μπορεί να συναντήσει κανείς τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τα νέα φωτιστικά σώματα με τα LED στο εσωτερικό τους και την τετραπεζοειδή μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα.
Ανάλογης έκτασης είναι και οι παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο τελείωμα του αμαξώματος, γεγονός που συντηρεί τη σχεδιαστική ατολμία του μέχρι σήμερα γνωστού A4.
Απουσία ουσιαστικών αλλαγών στο εξωτερικό τμήμα του αμαξώματος, οι διαστάσεις -είτε μιλάμε για την τετράθυρη έκδοση είτε για την Avant, πάνω στην οποία βασίζεται και το A4 Αllroad- παρέμειναν σταθερές.
Στο εσωτερικό, πέρα από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που προστέθηκαν στα premium χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ο εξοπλισμός είναι αυτός που σηκώνει το βάρος της πολυπόθητης αναβάθμισης.
Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με το ενσωματωμένο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και το απλουστευμένο σύστημα χειρισμού MMI αποτελεί, ίσως, το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της προσπάθειας.
Κατά τ’ άλλα από τα τεχνολογικά «καλούδια» του ανανεωμένου A4 ξεχωρίζει το «Audi drive select» -ένα σύστημα που σου επιτρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης-, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και το ενεργό cruise control.
Σε επίπεδο μηχανικών μερών, ανάμεσα στους δέκα συνολικά κινητήρες, αυτός που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα τις σημαντικότερες βελτιώσεις είναι το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης των 1,8 λίτρων.
Αποδίδοντας 170 ρύπους και 320 Nm ροπής, έχει περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου (5,6 λίτρα/100 χλμ.) και συνεπώς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (134 γρ./χλμ.) κατά 19%.
Αυτό επετεύχθη χάρη σε βελτιώσεις στη διαχείριση των βαλβίδων, στο σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, στον υπερσυμπιεστή και στο τρόπο ενσωμάτωσης του συστήματος της εξαγωγής καυσαερίων στην κυλινδροκεφαλή.
Στα παραπάνω χαρακτηριστικά θα πρέπει να προσθέσουμε τον περιορισμό του συνολικού του βάρους κατά 3,5 κιλά καθώς και την προσφορά της νέας, ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, η οποία μείωσε περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,3 λίτρα/100 χλμ.
Την βενζινοκίνητη γκάμα του Α4 συμπληρώνουν ο 1.800σάρης TFSI κινητήρας των 120 ίππων, ο δίλιτρος TFSI κινητήρας των 211 ίππων και το τρίλιτρο, επίσης υπερτροφοδοτούμενο, μοτέρ της Audi που θα προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις, 272 και 311 ίππων.
Με σκοπό τη βελτίωση των χαρακτηριστικών κίνησης του A4, η Audi προχώρησε και σε αλλαγές στην ανάρτηση. Συγκεκριμένα στην πίσω, όπου η εκτενέστερη χρήση αλουμινίου, η αντικατάσταση των ελαστικών συνδέσμων και οι νέες ρυθμίσεις των αμορτισέρ υπόσχονται μεγαλύτερη άνεση.
Την εικόνα του ανανεωμένου A4, συμπληρώνει η κορυφαία -μέχρι στιγμής- έκδοση, που δεν είναι άλλη από το υπερτροφοδοτούμενο και αποκλειστικά τετρακίνητο S4 με τον 3λιτρο κινητήρα και τους 333 ίππους.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις