Toyota GT 86: Το πάθος επέστρεψε
Με επίκεντρο τον οδηγό, η Toyota περνά στην παραγωγή ένα αυθεντικό coupe με δίλιτρο κινητήρα boxer και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Αναμονή τέλος. Η Toyota μετονόμασε το μέχρι σήμερα γνωστό FT-86 σε GT 86, δίνοντας ταυτόχρονα το πράσινο φως για την παραγωγή του.
Το νέο compact coupe των 2+2 θέσεων θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην 42η έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, ενώ μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, το GT 86 θα βρίσκεται και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Με οδηγοκεντρικό προφίλ και χαρακτηριστικά που δείχνουν ικανά να προσφέρουν την εμπειρία ενός κλασικού sportscar, το πισωκίνητο coupe της Toyota θα βασιστεί σε ένα νέο πλαίσιο, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru.
To περιορισμένο βάρος, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (γόνατα McPherson μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω), το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το επίσης μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και η μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς αφήνουν υποσχέσεις.
Υποσχέσεις που καλείται να εκπληρώσει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας boxer των δύο λίτρων, ο οποίος υιοθετεί την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού -τα «παραδοσιακά» μπεκ που ψεκάζουν στην πολλαπλή εισαγωγής διατηρήθηκαν- αποδίδοντας 197 ίππους και 200 Nm ροπής.
Πέρα από την πίσω κίνηση και την παρουσία του μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, η ιδανική κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (53:47), οι συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος (το μήκος μόλις που ξεπερνά τα 4,2 μέτρα), όπως άλλωστε και οι σπορ ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (ABS και ESP), υπογραμμίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του νέου coupe της Toyota.
Στην ίδια λογική κινείται άλλωστε και ο σχεδιασμός, είτε αυτός αφορά τις εξωτερικές επιφάνειες του αμαξώματος είτε τμήματα του τετραθέσιου θαλάμου επιβατών.
Ανάμεσα στα ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία του GT 86 ξεχωρίζουν οι τροχοί των 17 ιντσών, οι δαγκάνες των φρένων με το λογότυπο της έκδοσης, η πίσω αεροροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Αντιστοίχως, στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν το μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε πρόταση της Toyota, το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, οι κόκκινες ραφές των δερμάτινων καθισμάτων, τα πεντάλ από αλουμίνιο και οι διακόπτες αεροπορικού τύπου.
Περισσότερα για το GT 86 και για τη συνέχιση μίας παράδοσης που μετρά περισσότερα από 50 χρόνια ιστορίας, πρόκειται να ανακοινωθούν μετά και την επίσημη παρουσίασή του αυτοκινήτου στο Τόκιο στις 30 Νοεμβρίου.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις