Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o

Lamborghini Urus: Η επιστροφή

Προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές ενός αυθεντικού supercar στα χαρακτηριστικά ενός SUV, η Lamborghini δημιουργεί μία από τις ισχυρότερες και ταυτόχρονα πιο εντυπωσιακές προτάσεις της κατηγορίας.

Γιάννης Αδάναλης

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini δραστηριοποιείται στην κατηγορία των SUV. Η άγνωστη στους περισσότερους LM002 έμεινε στην παραγωγή για περίπου 6 χρόνια (1986-1992), μετρώντας ωστόσο μόλις 328 αντίτυπα.

Με τον τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα V12 κινητήρα της Countach να παράγει 450 ίππους, η όχι και τόσο ελκυστική -σε επίπεδο σχεδιασμού τουλάχιστον- LM002 δεν κατάφερε να πείσει με τις «εξωτικές» προδιαγραφές της.

Είκοσι χρόνια αργότερα, η Lamborghini επιστρέφει στην κατηγορία των SUV, με σκοπό αυτή τη φορά να διεκδικήσει μία θέση στην κορυφή της.

Το εισιτήριο της επιστροφής για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ακούει στο όνομα Urus και ακολουθεί, χωρίς εκπτώσεις, τις προδιαγραφές ενός αυθεντικού supercar.

Η Urus αποκαλύφθηκε -όχι τυχαία- στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου στο Πεκίνο, «κλείνοντας το μάτι» σε αγορές όπου υπερβολή αποτελεί ένα από τα αγαπημένα hobby των πλουσίων.

Με μήκος που αγγίζει τα πέντε μέτρα και παρουσιαστικό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υπόλοιπες προτάσεις της Lamborghini, το νέο SUV της ιταλικής φίρμας δηλώνει από την πρώτη στιγμή τις προθέσεις του.

Οι τεράστιες εισαγωγές αέρα στο σφηνοειδές μπροστινό τμήμα φροντίζουν για την «αναπνοή» ενός V10 κινητήρα, η ισχύς του οποίου προσεγγίζει τους 600 ίππους.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συμπληρώνουν τις προδιαγραφές της νέας Lamborghini, την ίδια στιγμή που ο έξυπνος συνδυασμός υλικών στην κατασκευή του πλαισίου και των επιφανειών του αμαξώματος εξασφαλίζει τη διατήρηση του συνολικού βάρους σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

Ανάλογη είναι και η κατασκευαστική λογική του αποκλειστικά τετραθέσιου εσωτερικού, όπου η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών είναι αυτή που φροντίζει για την πολυπόθητη απώλεια βάρους.

Στις τεχνολογικές καινοτομίες που προσυπογράφουν τις εξωτικές προδιαγραφές της Urus ανήκουν τα φωτά και οι προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED, η αντικατάσταση των εξωτερικών καθρεπτών με κάμερες που προβάλουν τα επίμαχα σημεία του δρόμου σε TFT οθόνες στο εσωτερικό και τέλος τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα του μπροστινού και του πίσω τμήματος.

Τα τελευταία προσαρμόζουν τη θέση τους ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, προσφέροντας την απαιτούμενη ευστάθεια του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες και αυξάνοντας τη γωνία προσέγγισης-διαφυγής.

Στο εσωτερικό, οι τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις, σε συνδυασμό με τον ευμετάβλητο χώρο αποσκευών, χαρίζουν στην Urus την πρακτικότητα ενός… καθημερινού αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η χαμηλά και επίπεδα τοποθετημένη θέση οδήγησης δεν θυμίζει αυτή ενός SUV, ενώ οι οθόνες TFT πίσω από το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα υπενθυμίζουν στους επιβάτες τις εξεζητημένες προδιαγραφές του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Lamborghini, ο ρυθμός παραγωγής της Urus θα φτάσει έως και τις 3.000 μονάδες το χρόνο, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί πότε θα ξεκινήσει η εμπορική της διάθεση σε Κίνα, Ρωσία, Η.Π.Α, Ευρώπη και Μέση Ανατολή.

auto.in.gr

Sports in

Έξαλλοι στη Μακάμπι: «Λέει ψέματα ο Αταμάν»

Πηγή της Μακάμπι απαντά σε όσα της προσάπτει ο Εργκίν Αταμάν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024