Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
ΒΜW Σειρά 4 Coupe 2014: Δημιουργική αριθμητική

ΒΜW Σειρά 4 Coupe 2014: Δημιουργική αριθμητική

Με αναλογίες που, εκτός απο Coupe εμφάνιση της εξασφαλίζουν το χαμηλότερο κέντρο βάρους στην γκάμα μοντέλων της BMW, η 4άρα, συστήνεται, με την υπόσχεση να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία της, αποτελώντας παράλληλα μια εντυπωσιακή εισαγωγή στη νέα δημιουργική αριθμητική των Βαυαρών.

Μετά το πλήθος εμφανίσεων της ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, η Σειρά 4 Coupe αποκαλύπτεται και επισήμως, προτάσσοντας ως κύριο χαρακτηριστικό της τον επιπλέον δυναμισμό που υπόσχεται τόσο σε σχέση με το παρελθόν αλλά και την μέχρι σήμερα γνωστή Σειρά 3, και την προσδοκία να δικαιολογήσει τον έναν επιπλέον «βαθμό» του ονομάτος της.

Η νέα Σειρά 4 Coupe διαθέτει μεταξόνιο αυξημένο κατά πέντε εκατοστά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, συνολικό μήκος «ενισχυμένο» κατά 2,6 εκατοστά και, επίσης αυξημένα, μετατρόχια κατά 4,5 εκατοστά και 8,1 εκατοστά μπροστά και πίσω αντιστοίχως.

Αυτό, σε συνδυασμό με το κατά 1,6 εκατοστό μικρότερο ύψος της οροφής και τις τροποποιήσεις στην –επίσης χαμηλότερη- ανάρτηση, καθιστά, σύμφωνα με τους Βαυαρούς, την Σειρά 4 Coupe το μοντέλο με το χαμηλότερο κέντρο βάρους (κάτω από τα 50 εκατοστά) στην γκάμα της BMW, στοιχείο που, με τη σειρά του, προδιαθέτει για περισσότερο δυναμικά χαρακτηριστικά που, σύμφωνα με τη φίρμα, υπόσχονται να επαναπροσδιορίσουν τα όρια της κατηγορίας σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Στη μακρά λίστα των αναλογιών που καλούνται να στοιχειοθετήσουν τον παραπάνω ισχυρισμό, θα πρέπει να συμπεριληφθούν η 50:50 κατανομή του βάρους της, το οποίο είναι χαμηλότερο έως και 45 κιλά από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ, βελτιώσεις με γνώμονα την οδική συμπεριφορά της 4άρας έχουν πραγματοποιηθεί και σε σχέση με την τετράθυρη Σειρά 3 στην οποία και βασίζεται.

Έτσι, η Σειρά 4 Coupe βρίσκεται κατά ένα εκατοστό πιο κοντά στην άσφαλτο σε σχέση με το μοντέλο που βασίζεται ενώ, σημαντικές αλλαγές, σε σχέση με την τετράθυρη 3άρα, έχουν πραγματοποιηθεί στην ανάρτηση όπου, ελατήρια, αμορτισέρ αλλά και μεταβλητές όπως η γωνία camber των τροχών έχουν αλλάξει με στόχο σε συνδυασμό και με τα παραπάνω στοιχεία να προσφέρουν μια πιο σκληροπυρηνική συμπεριφορά, αντάξιας ενός αυθεντικού Coupe.

Άλλες παράμετροι που συντείνουν στην ίδια κατεύθυνση είναι η ενίσχυση του πλαισίου στο μπροστινό τμήμα προς όφελος περισσότερης ακρίβειας αλλά και πληροφόρησης από το τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά τα αισθητικά στοιχεία που σηματοδοτούν τον δυναμικότερο προσανατολισμό της 4άρας, εκτός από τα προφανή που συνθέτουν τη σιλουέτα ενός Coupe, το νέο μοντέλο ενσωματώνει στοιχεία όπως τα Air Breather, όπως ονομάζει η BMW τις οπές απαγωγής αέρα πίσω από τα φτερά αλλά και λεπτομέρειες, από το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο Detroit, όπως το μοτίβο στο κατώτερο μπροστινό τμήμα και οι καμπύλες που περιβάλλουν τα φώτα ομίχλης.

Αντίστοιχη είναι και η προσέγγιση στο εσωτερικό, όπου η εικόνα είναι θυμίζει την μέχρι σήμερα γνωστή 3άρα. Φυσικά, εξαίρεση αποτελούν τα δύο –μόνο- καθίσματα στο πίσω μέρος όπου, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους κατά 1,5 εκατοστό, επιπλέον χώρο για τα πόδια τους σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή Σειρά 3 Coupe.

Αυξημένη, –κατά πέντε- στα 445 λίτρα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ η οποία όμως εξακολουθεί να μειονεκτεί κατά 35 λίτρα σε σχέση με την τετράθυρη 3άρα.

Στο ίδιο μήκος κύματος με την τετράθυρη Σειρά 3 αν και πλουσιότερος κινείται και ο βασικός εξοπλισμός διαθέτοντας επιπλέον στοιχεία όπως οι «αυτόματες» ζώνες ασφαλείας των de facto δερμάτινων και θερμαινόμενων μπροστινών καθισμάτων, η ηλεκτρική θύρα του πορτ μπαγκάζ και, φυσικά αρκετές επιλογές που ποικίλουν αναλόγως με τις εκδόσεις οι οποίες, είναι τέσσερις: Sport Line, Modern Line, Luxury Line και M Sport.

Όπως και να έχει η BMW Σειρά 4 Coupe διαθέτει στον εξοπλισμό της την τελευταία εκδοχή του BMW Connected Drive το οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει ένα νέο, αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης, και συνοδεύεται από Head-up Display και το έξυπνο σύστημα αυτόματης ρύθμισης των φωτιστικών σωμάτων.

Σε επίπεδο ασφάλειας ξεχωρίζουν τα συστήματα προειδοποίησης σε περίπτωση κινδύνου ατυχήματος με πεζό, το ενεργό cruise control και σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού. Το infotainment, πλέον ενσωματώνει λειτουργία αναγνώρισης φωνής αλλά και υπαγόρευσης με το βλέμμα στις δυνατότητες των smartphones και της αυξημένης συνεργασίας τους με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Σε ό,τι αφορά την καρδιά του νέου Coupe, η Σειρά 4 θα είναι διαθέσιμη αρχικά με έναν εξακύλινδρο 3,0 λίτρων και έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης τεχνολογίας TwinPower Turbo καθώς και ένα, επίσης τετρακύλινδρο και δίλιτρο, diesel, και οι οποίοι θα εξοπλίζουν τις εκδόσεις 435i, 428i και 420d αποδίδοντας 306, 245 ίππους και 184 ίππους αντιστοίχως.

Οι κινητήρες συνδυάζονται ως standard με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ενώ κατ’ επιλογή θα διατίθεται το αυτόματο οχτώ σχέσεων που συνδυάζεται με paddles στο τιμόνι. Παράλληλα, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της «4άρας» έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το σύστημα τετρακίνησης xDrive για τις δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις.

H ΒΜW Σειρά 4 Coupe 2014 με μια ματιά

Διαστάσεις (μέτρα): Μ/Π/Υ:4,638 / 1,825 / 1,362

Μεταξόνιο (μέτρα):2,810

Κινητήρες (κ.εκ.):1.997 (428i, 428i xDrive) / 2.979 (435i, 435i xDrive) / 1.995 (420d)

Iσχύς (ίπποι/σ.α.λ):245/5.000 (428i, 428i xDrive) / 306/5.800 (435i, 435i xDrive) / 184/4.000 (420d)

Ροπή (Nm/σ.α.λ.):350/1.250 (428i, 428i xDrive) / 400/1.200 (435i, 435i xDrive) / 380/1.750 (420d)

Βάρος (κιλά):Aπό 1.450

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο):6,6 (428i) / 7,9 (435i) / 6,7 (428i xDrive)/ 7,6 (435i xDrive) / 4,7 (420d)

Εκπομπή CO2 (γραμ./χλμ.):154 (428i) / 185 (435i) / 157 (428i xDrive) / 178 (435i xDrive)/ 124 (420d)

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα):5,9» (428i) / 5,4» (435i) / 5,8» (428i xDrive) / 4,9» (435i xDrive) / 7,5» (420d)

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα):250 (428i, 435i, 428i xDrive, 435i xDrive) / 240 (420d)

auto.in.gr

Sports in

«Αυτό είναι ξενοφοβία» – Στην αντεπίθεση οι Πολωνοί για την κριτική στον Σιμόν Μαρτσίνιακ

Οι Πολωνοί πέρασαν στην αντεπίθεση για την κριτική των Γερμανών στον διαιτητή του αγώνα Ρεάλ-Μπάγερν, Σιμόν Μαρτσίνιακ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024