Πέμπτη 16 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Opel Insignia 2014: Ανανέωση εφ όλης της ύλης

Opel Insignia 2014: Ανανέωση εφ όλης της ύλης

Το ανανεωμένο Opel Insignia δεν αρκέστηκε στον μερικό ανασχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματός του, πλαισιώνοντας την πολύτιμη προσθήκη της έκδοσης Country Tourer με νέους, αποδοτικότερους κινητήρες βενζίνης και diesel.

Γιάννης Αδάναλης

Οι Γερμανοί το προλογίζουν ως νέο, έστω και αν οι περιορισμένης έκτασης σχεδιαστικές αλλαγές δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξουν τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.

Ναι μεν η κεντρική εισαγωγή αέρα μεγάλωσε, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο το έδαφος και τα φωτιστικά σώματα ανασχεδιάστηκαν, αποκαλύπτοντας την ταυτότητα του αυτοκινήτου ακόμη και στο σκοτάδι, παρόλα αυτά, η γνώριμη και ιδιαίτερα ελκυστική σιλουέτα του Opel Insignia διατηρήθηκε σχεδόν αναλλοίωτη.

Θέλοντας να υποστηρίξεις με αριθμούς τη σχεδιαστική υπεροχή του Insignia είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χρειαστεί να επικαλεστείς τις εντυπωσιακές αεροδυναμικές επιδόσεις του.

Συνδυάζοντας θέαμα και ουσία, το μεσαίων διαστάσεων Opel έχει περιορίσει τον αεροδυναμικό του συντελεστή στα 0,25 cd, τιμή που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.

Όπως συνηθίζεται σε κάθε προσπάθεια ανάνεωσης, η συνέχεια ανήκει στο εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, εκεί δηλαδή όπου ξεχωρίζει η νέα, υπεραπλουστευμένη κεντρική κονσόλα, με την έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών.

Μια ακόμη ψηφιακή οθόνη, επίσης 8 ιντσών, υποκαθιστά τις αναλογικές ενδείξεις του πίνακα οργάνων, ενώ στην βάση της κεντρικής κονσόλας, πολύ κοντά στο κεντρικό υποβραχιόνιο, βρίσκεται το touch pad – μια επιφάνεια που σου επιτρέπει να χειρίζεσαι δια της… αφής τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που φιλοξενεί το ανανεωμένο Insignia.

Σε δεύτερη μοίρα περνούν οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων, σε περίπτωση ωστόσο που επιλέξεις το υψηλής ποιότητας δέρμα «Nappa» αντί του υφάσματος, το μεσαίων διαστάσεων Opel αποκτά μιας σαφώς πολυτελέστερη… χροιά.

Στα μηχανικά μέρη, τώρα, η παρουσία δύο νέων, υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού επισκιάζει τις όποιες παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο σύστημα διεύθυνσης και στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

Το Insignia πατά με μεγαλύτερη σιγουριά στην άσφαλτο, εξασφαλίζοντας παράλληλα υψηλότερα επίπεδα άνεσης, ωστόσο, οι κινητήρες SIDI είναι εκείνοι που κάνουν στο τέλος της ημέρας τη διαφορά.

Ο μικρότερος εκ των δύο, αυτός των 1.598 κ.εκ. δηλαδή, αποδίδει 170 ίππους και 260 Nm ροπής, δείχνοντας ικανός να «σηκώσει» το βάρος του δημοφιλούς Opel. Τους 250 ίππους και τα 400 Nm ροπής φτάνει το δίλτρο μοτέρ, αποτελώντας εξαιτίας του απαγορευτικού κυβισμού του αλλά και της παρουσίας του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, μια πιο εξεζητημένη επιλογή.

Την βενζινοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου συμπληρώνει ο γνωστός, από το πρόσφατο παρελθόν, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων απόδοσης 140 ίππων.

Προσπερνώντας διακριτικά την έκδοση OPC με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 2,8 λίτρων και των 325 ίππων, ο λόγος περνά στους κινητήρες πετρελαίου. Πέντε επιλογές στα 2,0 λίτρα διαμορφώνουν την πετρελαιοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου.

Ανάμεσα σε αυτές οφείλεις να ξεχωρίσεις την έκδοση των 140 ίππων, η οποία εκλύει μόλις 99 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και την ισχυρότερη των 195 ίππων, όπου συναντάς τον νέο, διπλά υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στη σύντομη αλλά εξαιρετικά επιτυχημένη ιστορία του Opel Insignia αποτελεί το Country Tourer. Το πρώτο συνθετικό του ονόματός του μαρτυρά τον… εκδρομικό του χαρακτήρα και το δεύτερο ότι η συγκεκριμένη έκδοση «πατάει» στη station wagon εκδοχή του αυτοκινήτου.

Πολύ πριν το βλέμμα σου σταθεί στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, τα σκουρόχρωμα πλαστικά προστατευτικά -τυπικό χαρακτηριστικό ενός crossover- δηλώνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τη διαφορετικότητα της έκδοσης.

Πέρα από την εμφανή σχεδιαστική διαφοροποίηση του, τις προδιαγραφές του Insignia Country Tourer συμπληρώνει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, καθώς και οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης ή diesel με τους οποίους εφοδιάζεται.

Αποδίδοντας 163, 195 ή 250 ίππους, ανάλογα με την έκδοση, το Insignia Country Tourer, δεν σου δίνει τη δυνατότητα να αμφισβητήσεις τον ασφάλτινο χαρακτήρα, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν θα έχεις την ευκαιρία να χαρείς μια «πατημένη» μεν, χωμάτινη δε διαδρομή.

auto.in.gr

Sports in

Καζάνι που… βράζει ο λαός του Παναθηναϊκού: «Μας έχει ξεφτιλίσει ο Τούρκος και ο Αλαφούζος που τον έφερε» (pics)

Έξαλλοι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού μετά τη συντριβή στην Τούμπα – Οργισμένα σχόλια στα social media – Ξεσηκωμός για το συλλαλητήριο της Κυριακής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 16 Μαϊου 2024