Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mitsubishi ASX & L200 2015: Επικαιροποίηση

Mitsubishi ASX & L200 2015: Επικαιροποίηση

Η Mitsubishi ανανεώνει τα "βαριά χαρτιά" της σημερινής γκάμας της, φρεσκάροντας το παρουσιαστικό και αναβαθμίζοντας τις τεχνικές προδιαγραφές των ASX και L200.

Γιάννης Αδάναλης

Πρόκειται δίχως καμία αμφιβολία για τις κορυφαίες προτάσεις που διαθέτει αυτή τη στιγμή η γκάμα της Mitsubishi στη χώρα μας και με διαφορά τις ικανότερες στην εκτός δρόμου κίνηση.

Με διαφορετική αφετηρία και εξίσου διαφορετικό προορισμό, οι διαδρομές των ανανεωμένων ASX και L200 συναντήθηκαν στις χωμάτινες ειδικές του Ράλι Ακρόπολις.

Και αν για το καταξιωμένο pick-up της ιαπωνικής φίρμας, η κίνηση στα ελληνικά χώματα αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς του, για το ASX η «πατημένη» ειδική της Κινέτας και πολύ περισσότερο η στενή και σαφώς πιο απαιτητική ειδική «Πίσια» αποτέλεσαν πραγματική πρόκληση.

Μια πρόκληση που το δημοφιλές crossover της Mitsubishi αποδέχθηκε χωρίς δισταγμό, αποδεικνύοντας πως ο ασφάλτινος προσανατολισμός του δεν του στερεί τη δυνατότητα να κινείται με περίσσια ευκολία στο χώμα ή στη λάσπη.

Με μοναδικά εφόδια τον αναγνωρισμένης αξίας πετρελαιοκινητήρα των 1,8 λίτρων, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης και τα αξιόμαχα ελαστικά της Apollo, το Mitsubishi ASX πρόσφερε περισσότερα από όσα θα μπορούσε να ζητήσει κανείς από μια πρόταση του εξαιρετικά διαδεδομένου… είδους του.

Αφορμή για τη σύντομη αλλά απολαυστική περιπλάνησή μας στις ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα, αποτέλεσε η προσπάθεια ανανέωσης των σχεδιαστικών και μη χαρακτηριστικών του ASX, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά το εμπορικό του λανσάρισμα εντός και εκτός ευρωπαϊκών συνόρων.

Το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος είναι εκείνο που έχει δεχθεί το μεγαλύτερο αριθμό των αισθητικών παρεμβάσεων, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η εικόνα του έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Μία ακόμα άσκηση παρατηρητικότητας επιφυλάσσει και το τελείωμα του αμαξώματος, καθώς η μόνη ουσιαστική μεταβολή έχει να κάνει με τον προφυλακτήρα και ειδικότερα με την έκταση της επιφάνειας που ακολουθεί το χρώμα του αμαξώματος.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκείνο που τραβά από την πρώτη στιγμή την προσοχή σου είναι η κεντρική κονσόλα, που στις πλουσιότερες εκδόσεις περιβάλλεται από μαύρη λάκα, ενισχύοντας την αίσθηση της ποιότητας.

Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το ανανεωμένο Mitsubishi ASX είναι ο διακόπτης -σε μορφή μπουτόν- που αντικαθιστά το περιστροφικό χειριστήριο του συστήματος τετρακίνησης και σου προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξεις τον τρόπο με τον οποίο η ροπή του πετρελαιοκινητήρα των 1,8 λίτρων θα περάσει στην άσφαλτο.

Με δεδομένη, πάντως, την εξοπλιστική πληρότητα των εκδόσεων του ανανεωμένου ASX, ενδεικτικό της οποίας αποτελεί η παρουσία αερόσακου για τα γόνατα του οδηγού, η συζήτηση πολύ γρήγορα καταλήγει στις ουσιαστικότερες παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί και, κατά κύριο λόγο, αφορούν τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει η διαφοροποίηση στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και στον σχεδιασμό των πολλαπλών συνδέσμων του πίσω άξονα με σκοπό να περιοριστούν τα φαινόμενα πλεύσης που παρουσίαζε, υπό πίεση, το ιαπωνικό crossover στο παρελθόν.

Παρεμβάσεις με στόχο την βελτίωση της αίσθησης-λειτουργίας έχει δεχθεί το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων που συναντάς αποκλειστικά στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, ενώ οριακά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και συνεπώς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα υπόσχεται τόσο ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 1,6 λίτρων όσο και ο κινητήρας diesel των 1,8 λίτρων.

Ο πρώτος αποδίδει 117 ίππους και 154 Nm ροπής, εφοδιάζοντας αποκλειστικά δικίνητες εκδόσεις, ενώ ο δεύτερος με ισχύ 150 ίππων και μέγιστη ροπή 300 Nm προσφέρεται με ή χωρίς το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη και διαθέτει τρεις διαμορφώσεις (2WD, 4WD και Lock).

Με αφορμή την επιστροφή μας στο αριστερό κάθισμα του πετρελαιοκίνητου-τετρακίνητου ASX, οφείλουμε να υπογραμμίσουμε για μία ακόμα φορά την πολιτισμένη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα που συνδυάζει καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως η χαμηλή συμπίεση (14.9:1) και ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων αλλά και την πληρότητα των χαρακτηριστικών ενός τετράτροχου που βρίσκει τον τρόπο να δικαιολογήσει την παρουσία του ακόμα και σε μια σκληρή, «ακροπολική» διαδρομή.

Το ανανεωμένο Mitsubishi ASX διατίθεται στη χώρα μας σε εκδόσεις βενζίνης και diesel ξεκινώντας στην πρώτη περίπτωση από τα 18.070 ευρώ και στη δεύτερη από τα 23.526 ευρώ.

Στον δρόμο της ανανέωσης και το Mitubishi L200

Εκεί που σταματά το πεδίο των δραστηριοτήτων ενός λιγότερο ή περισσότερο ικανού crossover ξεκινά η «βρώμικη» δουλειά για ένα από τα πλέον καταξιωμένα pick-up της ελληνικής αγοράς.

Προφανώς δεν είναι οι αλλαγές στον σχεδιασμό της κεντρικής εισαγωγής αέρα εκείνες που θα σε κάνουν να επιλέξεις το L200, ανάμεσα σε ανάλογες προτάσεις που έχει να παρουσιάσει ο ανταγωνισμός, αλλά ο συνδυασμός των εκτεταμένων ικανοτήτων του με την αντοχή και την αξιοπιστία που υπογράφει με την πεντεαετή εγγύηση η Mitsubishi.

Σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν, το Mitsubishi L200 προσφέρεται σε αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις, με μονή ή διπλή καμπίνα και με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των 2,5 λίτρων να αποδίδει 136 ή 178 ίππους.

Οι δύο διαφορετικοί τύποι τετρακίνησης (EasySelect, με σταθερή κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και SuperSelect με κεντρικό διαφορικό συνεκτικού συμπλέκτη και δυναμική κατανομή ροπής) προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές στην γκάμα του ανανεωμένου L200, στις προδιαγραφές του οποίου συναντάς πλέον ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας, όπως και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

Το ανανεωμένο L200 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά από τα 19.960 ευρώ, τιμή που περιλαμβάνει το όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση 1.500 ευρώ.

Το Mitsubishi ASX 2015 με μία ματιά

Διαστάσεις (μέτρα):Μ/Π/Υ: 4,295/ 1,770 / 1,615

Μεταξόνιο(μέτρα):2,670

Κινητήρας(κ.εκ.): 1.590 (1.6), 1.798 (1.8 Diesel)

Iσχύς(Ίπποι/σ.α.λ.):
117/6.000 (1.6), 150/4.000 (1.8 Diesel)

Ροπή(Νm/σ.α.λ.):154/4.000 (1.6), 300/2.000 (1.8 Diesel)

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο) :5,9 (1.6), 5,4 (1.8 Diesel)

ΕκπομπήCO2 (γραμμ./χλμ.):135 (1.6), 142 (1.8 Diesel)

Επιτάχυνση(0-100χλμ./ώρα):11,4 (1.6), 9,7 (1.8 Diesel)

Τελικήταχύτητα(χλμ./ώρα):183 (1.6), 200 (1.8 Diesel)

Τιμή: Από 18.070 ευρώ

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024