Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW Σειρά 1 2015: Καλύτερη από ποτέ

BMW Σειρά 1 2015: Καλύτερη από ποτέ

Χάρη στις εκτεταμένες αλλαγές στον σχεδιασμό των επιφανειών του αμαξώματός της, τους νέους-αποδοτικότερους κινητήρες και τον πλουσιότερο εξοπλισμό, η BMW Σειρά 1 επιστρέφει στην ανανεωμένη εκδοχή της καλύτερη από πότε.

Γιάννης Αδάναλης

Μετρώντας την τελευταία δεκαετία περισσότερα από δύο εκατομμύρια πωλήσεων, η BMW Σειρά 1 εξαργύρωσε και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μοναδικότητα των χαρακτηριστικών που προκύπτουν από την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της.

Ως το μοναδικό, ακόμα και σήμερα, μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback με κίνηση στους πίσω τροχούς, ο «κρυφός άσσος» της BMW αποκτά στην ανανεωμένη εκδοχή της δεύτερης, κατά σειρά, γενιάς του, στοιχεία που ενισχύουν τη θέση του απέναντι στις προτάσεις του ανταγωνισμού.

Αφετηρία για την… εφ’ όλης της ύλης ανανέωση της Σειράς 1 αποτέλεσαν οι εκτεταμένες σχεδιαστικές αλλαγές στις επιφάνειες του αμαξώματος. Το μπροστινό τμήμα ελάχιστα θυμίζει πλέον το πρόσφατο παρελθόν του αυτοκινήτου, έχοντας αποκτήσει, χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα, το νέο προφυλακτήρα και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ένα δυναμικότερο και σαφώς πιο ελκυστικό προφίλ.

Ανάλογο είναι και το παράδειγμα του πίσω τμήματος, με τα παράλληλης διάταξης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED να κάνουν τη διαφορά, επισκιάζοντας τις όποιες σχεδιαστικές παρεμβάσεις έχουν γίνει χαμηλότερα, στον προφυλακτήρα ή στον αεροδυναμικό διαχύτη, αν μιλάμε για τις εκδόσεις M Sport.

Εξοπλιστικής φύσεως είναι κατά κύριο λόγο οι ενισχύσεις που έχει δεχτεί ο θάλαμος επιβατών, καθώς από τη βασική έκδοση της ανανεωμένης Σειράς 1 προσφέρονται στοιχεία, όπως ο ηλεκτρονικός κλιματισμός, οι αισθητήρες φωτός και βροχής και το ηχοσύστημα Professional.

Διαθέσιμες θα γίνουν από τα μέσα του καλοκαιριού οι υπηρεσίες ConnectedDrive, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (αυτόματη ή χειροκίνητη κλήση στο κέντρο έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος) και το BMW Teleservices (αυτόματη μετάδοση πληροφοριών που σχετίζονται με την κατάσταση του οχήματος σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW).

Ωστόσο, τον premium προσανατολισμό της ανανεωμένης Σειράς 1 δεν υποστηρίζει μόνο η πληρότητα του εξοπλισμού αλλά και τα εξίσου υψηλά στάνταρ της ποιότητας κατασκευής, καθώς τόσο τα υλικά όσο και η συναρμογή τους δεν σου επιτρέπουν να διατυπώσεις οποιαδήποτε ένσταση.

Από εκεί και πέρα ο λόγος περνά στα νέα και αποδοτικότερα κινητήρια σύνολα που έχουν προστεθεί στη γκάμα του βαυαρικού «Άσσου» και στις αλλαγές στην ονοματοδοσία των μοντέλων που πυροδότησαν αυτές οι προσθήκες.

Έτσι, λοιπόν, η BMW 114i με τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 102 ίππων αντικαθίσταται από την ισχυρότερη κατά 7 ίππους 116i, η οποία εφοδιάζεται με το νέο, τρικύλινδρο μοτέρ των 1.499 κ.εκ.

Αντιθέτως, μέχρι τον Ιούλιο τους 136 ίππους και τα 220 Nm ροπής της 118i θα συνεχίζει να προσφέρει το ήδη γνωστό από το πρόσφατο παρελθόν τετρακύλινδρο σύνολο των 1,6 λίτρων, πριν αντικατασταθεί και αυτό από το αντίστοιχης ισχύος τρικύλινδρο μοτέρ τεχνολογίας TwinPower Turbo.

Οι τρεις κύλινδροι και τα 1.496 κ.εκ. αποτελούν τη βάση και της πετρελαιoκίνητης γκάμας της ανανεωμένης Σειράς 1, διαμορφώνοντας εκδόσεις των 95 (114d) και των 116 ίππων (116d-116d EfficientDynamics).

Οι εκδόσεις των 116 ίππων, μάλιστα, εξασφαλίζουν -μεταξύ άλλων- το προνόμιο των μηδενικών τελών κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν ξεπερνούν το όριο των 100 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

Η αύξηση της ισχύος στις εκδόσεις 120i (177 ίπποι) και Μ 135i (326 ίπποι) καθώς και η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης xDrive για πρώτη φορά στην γκάμα της Σειράς 1, συμπληρώνουν το προφίλ ενός αυτοκινήτου που εξακολουθεί να διακρίνεται για τον δυναμικό-οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του.

Ακόμα και στη μικρότερη, σε ισχύ, έκδοση βενζίνης, οι 109 ίπποι και τα 180 Nm ροπής θα σου επιτρέψουν να αξιοποιήσεις τη σπάνια ισορροπία του πλαισίου, η οποία προκύπτει τόσο από το αριστοτεχνικό setup των αναρτήσεων όσο και από την ισόποση κατανομή του βάρους μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Με τιμή εκκίνησης τα 21.220 ευρώ (τιμή με όφελος απόσυρσης για την τρίθυρη BMW 116i), η πλουσιότερα εξοπλισμένη και εμφανώς ανανεωμένη Σειρά 1 βρίσκεται δίχως αμφιβολία στην καλύτερη στιγμή της καριέρας της.

Η ανανεωμένη BMW Σειρά 1με μία ματιά

Διαστάσεις (μέτρα):Μ/Π/Υ: 4,329/ 1,765/ 1,421

Μεταξόνιο(μέτρα):2,690

Κινητήρας(κ.εκ.): 1.499 (116i), 1.598 (118i), 1.496 (116d),

Iσχύς(Ίπποι/σ.α.λ.):109/4.500 (116i), 136/4.400 (118i), 116/4.000 (116d)

Ροπή(Νm/σ.α.λ.):180/1.250 (116i), 220/1.350 (118i), 270/1.750 (116d)

Βάρος(κιλά):Aπό 1.380

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο) :5,0 (116i), 5,4 (118i), 3,7 (116d)

ΕκπομπήCO2 (γραμμ./χλμ.):116 (116i), 125 (118i), 97 (116d)

Επιτάχυνση(0-100χλμ./ώρα):10,9 (116i), 8,5 (118i), 10,3 (116d)

Τελικήταχύτητα(χλμ./ώρα):195 (116i), 222 (118i), 200 (116d)

Tιμή(ευρώ):21.220 (116i), 22.635 (118i), 24.470 (116d)

auto.in.gr

Sports in

«Δεν περίμενα να ζήσω τέτοιο πάθος» – Τρελάθηκε ο Μεντιλίμπαρ με την υποδοχή στο «Βενιζέλος»

Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού ζει ένα όνειρο στο μεγάλο λιμάνι και δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τους οπαδούς των «ερυθρόλευκων»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024