Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai i20 2015: O βασιλιάς της πόλης

Hyundai i20 2015: O βασιλιάς της πόλης

Με τον μικρότερο, σε κυβισμό, κινητήρα diesel της ελληνικής αγοράς, τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά κίνησης και το απολύτως ευρωπαϊκό προφίλ, το Hyundai i20 δεύτερης γενιάς διεκδικεί, εκ νέου, την κορυφή της κατηγορίας του.

Με την κατηγορία των supermini να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά, η άφιξη του νέου Hyundai i20 στη χώρα μας δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς τετράτροχου, την οποία μάλιστα ελάχιστα πράγματα τη συνδέουν με την αμέσως προηγούμενη.

Παρατηρώντας τον σχεδιασμό των εξωτερικών επιφανειών του αμαξώματος μπορείς να δηλώσεις με σιγουριά πως το νέο i20 αποτελεί και μάλιστα με διαφορά την πιο ώριμη πρόταση στην πρόσφατη ιστορία της κορεατικής φίρμας και μία από τις ελκυστικότερες στην κατηγορίας της.

Η αισθητή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει παίξει τον ρόλο της, με το συνολικό μήκος να ξεπερνά πλέον τα τέσσερα μέτρα, έχοντας κερδίσει τέσσερα εκατοστά.

Καθοριστική, σε όλα σχεδόν τα επίπεδα, αναδεικνύεται και η συμβολή του κέντρου εξέλιξης και σχεδιασμού που διατηρεί η Hyundai στην γηραιά ήπειρο, καθώς από την πρώτη κιόλας στιγμή γίνεται κατανοητό πως ότι το νέο i20 είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού.

Σαφώς μικρότερη είναι η απόσταση που έχει διανύσει το εσωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, ωστόσο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρήσει κανείς τόσο την πληρότητα του εξοπλισμού όσο και τη συνολική αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του.

Επιπλέον κίνητρο ενδεχομένως να αποτελέσει και η επάρκεια των διαθέσιμων χώρων, με το διαμέρισμα των αποσκευών να ξεκινά από τα 326 λίτρα, τοποθετώντας το νέο i20 στην κορυφή του συγκεκριμένου segment.

Την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε μια μεγαλύτερη διαστάσεων πρόταση ενισχύουν η αποτελεσματική ηχομόνωση και η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης.

Σύμφωνα με την κορεατική φίρμα, η εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας αύξησε την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου κατά 83%, γεγονός που είναι από μόνο του αρκετό ώστε να δικαιολογήσει τη βελτίωση της συμπεριφοράς του i20 στην άσφαλτο.

Τις ικανότητες του πλαισίου αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο κινητήρας diesel των 1,1 λίτρων, που παρά τον περιορισμένο κυβισμό του κινεί με σχετική ευκολία τα 1.143 κιλά του «μικρού» Hyundai.

Οι επιταχύνσεις από στάση μπορεί να μην αποτελούν το δυνατό σημείο της εν λόγω έκδοσης, ωστόσο, η «σφικτή» κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων σε συνδυασμό με τους 75 ίππους και τα 180 Nm ροπής σού δίνουν το δικαίωμα να κινείσαι με χαρακτηριστική ευκολία εντός και εκτός πόλης.

Στα πλεονεκτήματα που κουβαλά η μικρότερη σε ισχύ και κυβισμό έκδοση diesel του i20 θα πρέπει κανείς να συμπεριλάβει τις περιορισμένες ενεργειακές απαιτήσεις (μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου 3,7 λίτρα/100 χλμ.) και τις εξίσου χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που διατηρούνται -παρά την απουσία συστήματος start&stop- κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Την γκάμα του νέου Hyundai i20 συμπληρώνουν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης 1,2 και 1,4 λίτρων, καθώς και ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel, χωρητικότητας 1,4 λίτρων και απόδοσης 90 ίππων.

Για την ώρα, το νέο Hyundai i20 διατίθεται στη χώρα μας σε αποκλειστικά πεντάθυρες εκδόσεις, ξεκινώντας από τα 9.990 ευρώ στην έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων και από τα 11.990 ευρώ στην έκδοση diesel των 1,1 λίτρων.

Το νέοHyundai i20με μία ματιά

Διαστάσεις (μέτρα):Μ/Π/Υ: 4,035/ 1,734 / 1,474

Μεταξόνιο(μέτρα):2,570

Κινητήρες(κ.εκ.): 1.248, 1.248, 1.368, 1.120 , 1.396

Iσχύς(Ίπποι/σ.α.λ.):
75/5.500 (1.2), 84/6.000 1.2), 100/6.000, 75/4.000 (1.1 D), 90/4.000 (1.4 D)

Ροπή(Νm/σ.α.λ.):
122/4.000 (1.2), 122/4.000 (1.2), 134/3.500 (1.4), 180/1.750 (1.1 D), 240/1.500(1.4 D)

Βάρος(κιλά):Aπό 1.040

Κατανάλωση (λίτρα καυσίμου/100 χλμ. στο μικτό κύκλο) :4,8 (1.2), 4,8 (1.2), 5,3 (1.4), 3,7 (1.1 D), 3,7 (1.4 D)

ΕκπομπήCO2 (γραμμ./χλμ.):112 (1.2), 112 (1.2), 122 (1.4), 97 (1.1 D), 97 (1.4 D)

Επιτάχυνση(0-100χλμ./ώρα):13,6 (1.2), 13,1 (1.2), 11,6 (1.4), 16 (1.1 D), 12,1 (1.4 D)

Τελικήταχύτητα(χλμ./ώρα):160, 170, 184, 159, 175

Τιμή (ευρώ):9.990 (1.2), 12.400 (1.2), 13.050, 11.990 (1.1 D), 15.040 (1.4 D)

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024