Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLC Coupe: Τα φαινόμενα απατούν

Mercedes-Benz GLC Coupe: Τα φαινόμενα απατούν

Προσθέτοντας περισσότερο συναίσθημα και δυναμισμό σε μια ήδη επιτυχημένη συνταγή, η Μercedes-Benz GLC εξελίσσεται από ένα ικανότατο SUV σε μια άξια αναφοράς ασφάλτινη πρόταση.

Γιάννης Αδάναλης

Πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι όπως ακριβώς δείχνουν. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το σύστημα τετρακίνησης, οι επιβλητικές διαστάσεις, ακόμα και τα διακριτικά GLC δεν βρίσκονται εκεί για να σου υπενθυμίσουν την πλούσια παράδοση της Mercedes-Benz στην κατηγορία των SUV.

Οφείλεις, λοιπόν, να εστιάσεις στην έντονη κλίση της οροφής και στις εμφανείς, αν μη τι άλλο, σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις που παρουσιάζει το πίσω τμήμα του αμαξώματος αν θέλεις να αποκωδικοποιήσεις τον ρόλο που πρόκειται να διαδραματίσει στην γκάμα της γερμανικής φίρμας ένα SUV που θυμίζει, χωρίς να είναι επί της ουσίας coupe.

Η πρώτη σκέψη που περνά από το μυαλό σου παρατηρώντας τις επιφάνειες του αμαξώματος της GLC Coupe είναι πως αποτελεί μικρογραφία της μεγαλύτερης σε διαστάσεις GLE Coupe.

Πέρα από τις σχεδιαστικές ομοιότητες, πέρα από τα κοινά μηχανικά μέρη, οι δύο επιβλητικές κατασκευές της γερμανικής φίρμας διαθέτουν και τον ίδιο ακριβώς προσανατολισμό.

Είναι κάτι παραπάνω από προφανές, λοιπόν, ότι τα δύσβατα ορεινά περάσματα και οι λιγότερο ή περισσότερο απαιτητικοί χωματόδρομοι δεν βρίσκονται ανάμεσα στις προτεραιότητες της συγκεκριμένης GLC.

Το γερμανικό SUV των 4,73 μέτρων αισθάνεται πιο άνετα όταν οι τροχοί του πατούν στην άσφαλτο, γεγονός που εν μέρει οφείλεται στο δυναμικότερο setup των αναρτήσεων.

Στον ασφάλτινο χαρακτήρα της GLC Coupe ποντάρει και το Direct Steer, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό εξασφαλίζοντας στο σύστημα διεύθυνσης μια σπάνια, για τα δεδομένα της κατηγορίας, αμεσότητα.

Μέρος του βασικού εξοπλισμού, ανεξαρτήτως έκδοσης, αποτελούν επίσης το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, ένας συνδυασμός που χωρίς υπερβολή είναι ικανός να καλύψει κάθε απαίτηση.

Περνώντας στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού, η αερανάρτηση -AIR BODY CONTROL στη γλώσσα των Γερμανών- συνιστά με διαφορά τη σημαντικότερη προσθήκη στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου.

Χάρη στην αερανάρτηση αλλά και στα υπόλοιπα υποσυστήματα, η ενεργοποίηση ενός εκ των προεπιλεγμένων προγραμμάτων οδήγησης, μέσω του γνωστού πλέον DYNAMIC SELECT, αποκτά διαφορετική αξία.

Ακόμα και στη βάση της νεοσύστατης γκάμας της, στην οποία συναντάς τον τετρακύλινδρο κινητήρας diesel χωρητικότητας 2,2 λίτρων και απόδοσης 170 ίππων, η GLC Coupe (220d 4MATIC) υποστηρίζει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία το δυναμικό προφίλ της.

Φυσικά τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα όταν κάτω από το μακρύ καπό της τοποθετείται η μεγαλύτερης ισχύος έκδοχη του ίδιου κινητήριου συνόλου ή ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με τους 211 (250 4MATIC) ή τους 245 ίππους (300 4MATIC).

Ακολουθούν τα εξακύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας 3,0 λίτρων, καθώς και η plug-in υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία συνδυάζει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 320 ίππους.

Αυτή είναι για την ώρα η ισχυρότερη έκδοση του αυτοκινήτου, ωστόσο πολύ σύντομα η GLC Coupe θα αποκτήσει την υπογραφή της AMG και μαζί με αυτήν τους 367 ίππους του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V6 βενζινοκινητήρα των 3,0 λίτρων.

Αν και σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις το βάρος των περίπου δύο τόνων αποκαλύπτει το μέγεθός της, η CLC Coupe εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις δυναμικότερες προτάσεις της κατηγορίας της.

Απέναντί της δεν στέκεται μόνο η… αιώνια αντίπαλος με την X4, αλλά αν μιλάμε για τις κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Mercedes-Benz GLC Coupe μπορεί να τα βάλει ακόμα και με εξωτικότερες κατασκευές.

auto.in.gr

Sports in

Η Φενέρμπαχτσε σκέφτεται να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα Τουρκίας

Η Φενέρμπαχτσε συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο και εξετάζει το ενδεχόμενο αποχώρησης από το πρωτάθλημα, μετά τα επεισόδια στην Τραπεζούντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024