Seat Ibiza 2017: H επόμενη ημέρα

Seat Ibiza 2017: H επόμενη ημέρα
H νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται η πέμπτη κατά σειρά γενιά τoυ Seat Ibiza δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε το δημοφιλές supermini να κοιτάξει στα μάτια μεγαλύτερων διαστάσεων ανταγωνιστές  
10 φωτογραφίες
Θα μπορούσε να θεωρηθεί μικρογραφία του πρόσφατα ανανεωμένου Leon όχι μόνο γιατί υιοθετεί με ελάχιστες παρεκκλίσεις τον σχεδιαστικό κώδικα του μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback αλλά γιατί οι διαστάσεις του ξεπερνούν πλέον τα στενά όρια της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης.

Το Seat Ibiza πέμπτης γενιάς, περί αυτού ο λόγος, αποτελεί την πρώτη και μοναδική για την ώρα πρόταση του VW Group που βασίζεται στην προσαρμοσμένη στις ανάγκες ενός supermini πλατφόρμα MQB, αμφισβητώντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα μια ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας αυτοκινήτων.

Παρά το γεγονός ότι το μήκος του αμαξώματος έχει περιοριστεί, ο ωφέλιμος χώρος για επιβάτες και αποσκευές στο εσωτερικό του Seat Ibiza παραπέμπει πλέον σε μια μικρομεσαία πρόταση.

Χάρη στη θεαματική αύξηση του μεταξονίου (+9,5 εκτοστά) και του πλάτους (+8,7 εκατοστά) το νέο Seat Ibiza προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τα κάτω άκρα και τους ώμους των πίσω επιβατών, όπως και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με τον τελευταίο να ξεκινά από τα 355 λίτρα.

Η νέα πλατφόρμα (MQB AO) έχει φέρει αλλαγές και στα κινητήρια σύνολα. Για την ώρα η βενζινοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου απαρτίζεται από διαφορετικές εκδόσεις ισχύος του τρικύλινδρου TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου.

Στο μέλλον οι επιλογές θα εμπλουτιστούν με τον νέο, τετρακύλινδρο TSI κινητήρα των 1,5 λίτρων, ο οποίος θα κληθεί να αντικαταστήσει το μέχρι σήμερα γνωστό σύνολο των 1,4 λίτρων.

Ανάλογο είναι και το παράδειγμα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του αυτοκινήτου, οι οποίες έχουν αφετηρία τον TDI κινητήρα των 1,6 λίτρων και αποδίδουν από 80 ως 110 ίππους.

Οι εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας προέρχονται από τα Leon και Ateca ενισχύοντας περαιτέρω την αίσθηση πως πρόκειται για μια πρόταση της μικρομεσαίας κατηγορίας, την ίδια στιγμή που η ενίσχυση της ακαμψίας του πλαισίου κατά 30% φαντάζει από μόνη της αρκετή να οδηγήσει στην αναβάθμιση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.

Η επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο με την εμπορική του πορεία να ξεκινά στην ευρωπαϊκή ήπειρο αμέσως μετά.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Publish read?
Yes
No