Nissan Leaf: Ενα κερδισμένο στοίχημα

Nissan Leaf: Ενα κερδισμένο στοίχημα
To νέο Nissan Leaf θα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τον Μάιο του 2018 με τιμή εκκίνησης τα 32.000 ευρώ (κατά προσέγγιση)  
4 φωτογραφίες
Παρατηρώντας το δέος με το οποίο οι επισκέπτες της έκθεσης αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την περίοδο 11-19 Νοεμβρίου κοιτούσαν το Leaf, αναρωτιόμουν αν συνειδητοποιούσαν ότι αυτή ήταν η σημαντικότερη «έλευση» νέου μοντέλου στην Ελλάδα του 2017.

Σε μια χώρα όπου η ηλεκτροκίνηση αντιμετωπίζεται ακόμη ως φαινόμενο του μέλλοντος, το Leaf έρχεται με τις περγαμηνές του πλέον ευπώλητου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου παγκοσμίως, συνδυάζοντας καινοτομίες και πρακτικότητα που δεν συναντάς σε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του. Ενα test-drive από τον Μάιο του 2018, όταν θα διατίθεται επισήμως και στη χώρα μας, θα σας δώσει την ευκαιρία να αντιληφθείτε πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι η τεχνολογία του.

Σε συνθήκες γρήγορης φόρτισης - που διαρκεί 40 λεπτά - αυτό το Nissan ανακτά το 80% της ενέργειας της μπαταρίας του, η οποία πλήρως φορτισμένη παρέχει θεωρητική αυτονομία κίνησης που μπορεί να φτάσει τα 378 χλμ.

Απόσταση διόλου άσχημη για ένα οικογενειακό μοντέλο με μεταξόνιο 2,70 μέτρα - όμοιο με εκείνο του Nissan Pulsar -, μήκος 4,48 μέτρα και χώρο αποσκευών με όγκο 435 λίτρα.

Τα αριθμητικά μεγέθη για εκείνους που εντρυφούν σε αυτά αποκαλύπτουν ένα μέρος των δυνατοτήτων του οι οποίες σε επίπεδο επιδόσεων υπηρετούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 kW (ή 150 ίππων) με μέγιστη ροπή 320 Nm.

Ολα αυτά σε ένα αμάξωμα λιγότερο προκλητικό από εκείνο της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, το οποίο ισορροπεί μεταξύ χρηστικότητας και πρωτοτυπίας, με τον αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 να είναι ένας από τους κορυφαίους σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής.

Τα σημεία αναφοράς


Εστιάζοντας την προσοχή μας στην τεχνολογία του Leaf, ανακαλύπτουμε τρία συστήματα που δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό «ευφυή» στον τρόπο που λειτουργούν. Τ

ο πρώτο, με τίτλο ProPILOT, υποστηρίζει τον οδηγό σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας χρησιμοποιώντας το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση και επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κινείται αυτόνομα στον αυτοκινητόδρομο.

Ανάλογη φιλοσοφία αυτονομίας ακολουθεί και το ProPILOT Park, το οποίο όταν ενεργοποιηθεί αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου των συστημάτων διεύθυνσης, επιτάχυνσης και πέδησης για την αυτόματη καθοδήγηση του Leaf στο σημείο στάθμευσης.

Το τρίτο σύστημα ονομάζεται e-Pedal και ουσιαστικά αλλάζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την οδήγηση, καθώς μπορούμε να ξεκινήσουμε, να επιταχύνουμε, να φρενάρουμε και να σταματήσουμε πλήρως το αυτοκίνητο αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού.

Σκεφθείτε ότι το αυτοκίνητο μπορεί έτσι να παραμείνει ακινητοποιημένο ακόμα και σε επιφάνειες με έντονη κλίση ώσπου να πατηθεί ξανά το πεντάλ.

Επιστρέφοντας στον παράγοντα «αισθητική», είναι προφανές ότι το εσωτερικό του Leaf έπρεπε να υπηρετεί τις τεχνολογικές του «ιδιαιτερότητες», πράγμα που κάνει μέσω συγκεκριμένων υλικών και στοιχείων εξοπλισμού, όπως αυτά που αποτρέπουν την εμπλοκή σε ατύχημα και ενισχύουν την εμπειρία συνδεσιμότητας με τον υπόλοιπο κόσμο.

Θα ήταν άλλωστε εντελώς ανακόλουθο αν το ηλεκτροκίνητο Nissan δεν διέθετε ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα infotainment ανεξαρτήτως κατηγορίας, μετρητή ισχύος και ενδείξεις για την πλήρη παρακολούθηση των παραμέτρων της ηλεκτρικής λειτουργίας του σε πραγματικό χρόνο.

 Για όλα αυτά και για τον απολύτως φυσιολογικό τρόπο που πετυχαίνει τον σκοπό του αξίζει να έχετε μια προσωπική εμπειρία την ερχόμενη άνοιξη.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 76.174
Οκτώβριος 2017 — 6.306

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 8646 11,4%
NISSAN 6356 8,3%
VOLKSWAGEN 6052 7,9%
OPEL 5938 7,8%
PEUGEOT 5887 7,7%
FIAT 5658 7,4%
SUZUKI 4851 6,4%
HYUNDAI 3608 4,7%
CITROEN 3571 4,7%
MERCEDES-BENZ 3327 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Οκτώβριος 2017
12.149.391

Publish read?
Yes
No