BMW X3: Οδηγούμε στην Ελλάδα την τρίτη γενιά του βαυαρικού SUV

BMW X3: Οδηγούμε στην Ελλάδα την τρίτη γενιά του βαυαρικού SUV
Η BMW X3 ήταν και παραμένει μία από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Στην τρίτη κατά σειρά γενιά της, την ανωτερότητά της έρχονται να πιστοποιήσουν οι προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας που κοσμούν τον κατάλογο του εξοπλισμού της  
17 φωτογραφίες
Έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από την ημέρα που η BMW πρόσθεσε στην γκάμα της ένα μεσαίων διαστάσεων SUV, επαναπροσδιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη θέση της στην υπό διαμόρφωση, εκείνη την εποχή, κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου.

Εν έτει 2003, η X3 μετέφερε αρκετά εκατοστά πάνω από το έδαφος τον τυπικό, για μια πρόταση της BMW, οδηγοκεντρικό προσανατολισμό, δημιουργώντας νέα πρότυπα.

Σήμερα, το Sport Activity Vehicle των Βαυαρών επιστρέφει καλύτερο από ποτέ, διεκδικώντας στην τρίτη κατά σειρά γενιά του και πάλι την κορυφή.

Η εξέλιξη των τελευταίων ετών ίσως να μην αποτυπώνεται με την ένταση που θα περίμενε κανείς στις επιφάνειες του αμαξώματος της BMW X3, ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για ένα πραγματικά νέο αυτοκίνητο.

Τα εντυπωσιακά σε μέγεθος «νεφρά» της κεντρικής εισαγωγής αέρα, οι προβολείς τεχνολογίας LED, οι έντονες πτυχώσεις στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος και ο τρισδιάστατος σχεδιασμός των πίσω φωτιστικών σωμάτων συνθέτουν ένα σύνολο που χωρίς να απαρνείται το παρελθόν του, κοιτά με αυτοπεποίθηση στο μέλλον.

Άλλωστε από το μέλλον θαρρείς πως προέρχεται το σύνολο των εφαρμογών που συναντάς στο εσωτερικό, φροντίζοντας διαρκώς για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών.

Εφαρμογές που παραπέμπουν ευθέως στη Σειρά 5 και καθιστούν τη νέα X3 ένα από τα πιο προηγμένα SUV των ημερών μας.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ο συνδυασμός των οποίων χαρίζει στη βαυαρική πρόταση χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής των 10,2 ιντσών, του επίσης ψηφιακού πίνακα οργάνων και του έγχρωμου Head-Up Display.

Ανάμεσα στα νέα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται και η δυνατότητα επένδυσης του ταμπλό με τεχνόδερμα, επιλογή που ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση της ποιότητας στο εσωτερικό.

Με τη σειρά τους, η αναβάθμιση των ηχομονωτικών υλικών σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής εγγυάται την άνεση των επιβατών, την οποία προσυπογράφει η αύξηση του μεταξονίου κατά έξι εκατοστά.

Αντίστοιχη είναι η αύξηση που παρουσιάζει και το συνολικό μήκος (4,72 μέτρα), σε αντίθεση με το βάρος το οποίο υποχωρεί, ανάλογα με την έκδοση, έως και 55 κιλά.

Όπως και να έχει η νέα BMW X3 καταφέρνει να κρύψει το πραγματικό της μέγεθος, όπως άλλωστε και την απόσταση των 20,4 εκατοστών που τη χωρίζει από το έδαφος.

Ακόμα και στην «βασική» έκδοση diesel (xDrive 20d) την οποία εφοδιάζει ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.995 κιλών, τα πράγματα στο αριστερό κάθισμα ενός επιβλητικού σε διαστάσεις και προδιαγραφές SUV δείχνουν και είναι απλά.

To αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων (βασικός εξοπλισμός) είναι εκείνο που αναλαμβάνει τη «βρώμικη» δουλειά, χαρίζοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμείνει προσηλωμένος στο δικό του και αναμφίβολα σημαντικότερο έργο.

Από την άλλη, οι 190 ίπποι και τα 400 Nm ροπής υπερνικούν την αδράνεια των περίπου 1.800 κιλών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός εξαιρετικά ευέλικτου συνόλου, την ισορροπία του οποίου περιφρουρούν η ισόποση κατανομή του βάρους στους δύο άξονες, το ταχύτερο στις αντιδράσεις του σύστημα τετρακίνησης xDrive (βασικός εξοπλισμός) και οι αριστοτεχνικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Η διάθεση της νέας BMW X3 στη χώρα μας θα ξεκινήσει τον προσεχή Ιανουάριο, σε τετρακύλινδρες και εξακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης και diesel.

Αναλυτικότερα, ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης της Χ3 xDrive20i αποδίδει 184 ίππους διαμορφώνοντας την πιο προσιτή έκδοση του αυτοκινήτου (58.130 ευρώ). Στην περίπτωση της xDrive30i (69.120 ευρώ) η μέγιστη ισχύς του τετρακύλινδρου συνόλου φτάνει τους 252 ίππους, ενώ για αυτούς που επιζητούν το κάτι παραπάνω υπάρχει και η έκδοση M40i (88.830 ευρώ), η οποία εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων, φτάνοντας τους 360 ίππους.

Αντιστοίχως, στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας του αυτοκινήτου τοποθετείται η έκδοση xDrive20d (59.900 ευρώ) και ο δίλιτρος κινητήρας απόδοσης 190 ίππων, ωστόσο, με 72.980 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει την εξακύλινδρη και σαφώς ισχυρότερη έκδοση xDrive20d με τους 265 ίππους και τα 620 Nm ροπής.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 76.174
Οκτώβριος 2017 — 6.306

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 8646 11,4%
NISSAN 6356 8,3%
VOLKSWAGEN 6052 7,9%
OPEL 5938 7,8%
PEUGEOT 5887 7,7%
FIAT 5658 7,4%
SUZUKI 4851 6,4%
HYUNDAI 3608 4,7%
CITROEN 3571 4,7%
MERCEDES-BENZ 3327 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Οκτώβριος 2017
12.149.391

Publish read?
Yes
No