Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mitsubishi Pajero 2007: Ισος μεταξύ πρώτων

Mitsubishi Pajero 2007: Ισος μεταξύ πρώτων

Συνδυάζοντας τις αστείρευτες εκτός δρόμου δυνατότητες με την καλή οδική συμπεριφορά και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού με την προσιτή τιμή, το Pajero αλλάζει τη χάρτα των 4Χ4.

Μιχάλης Κατωπόδης

Στην κατηγορία των μεγάλων 4Χ4 δεν είναι λίγες οι προτάσεις που φλερτάρουν την κορυφή με αξιώσεις. Μοντέλα σημαντικών εταιριών, με αποδεδειγμένα υψηλότατες ικανότητες -εντός και εκτός δρόμου- πληρέστατα από άποψης εξοπλισμού και αρκετά ογκώδη ώστε να επιβάλλονται απλά και μόνο με το μέγεθός τους.



Το καθένα από αυτά διαθέτει και ένα ιδιαίτερο γνώρισμα, ένα στοιχείο γύρω από το οποίο δομεί προσεκτικά το χαρακτήρα του. Από την αξιοπιστία του Toyota Land Cruiser μέχρι την ιστορία των Land Rover, τη βίαιη όψη των Hummer και τις επιδόσεις των Porsche Cayenne, θα έλεγε κανείς ότι τα πράγματα είναι μοιρασμένα, ώστε σε όλους να αναλογεί ένα κομμάτι από την πίτα



Τι γίνεται όμως όταν μία πρόταση διαθέτει περισσότερους του ενός κύριους πυλώνες; Ενδεικτική είναι η περίπτωση του Mitsubishi Pajero, το οποίο μπορεί να μην έρχεται πρώτο στο μυαλό μας, όταν αναφερόμαστε στη συγκεκριμένη κατηγορία, στην προκειμένη όμως περίπτωση δεν δείχνει να υστερεί σε τίποτα, διαθέτοντας παράλληλα το πλεονέκτημα μίας, πραγματικά, συμφέρουσας τιμής.



Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Για τις εκτός δρόμου δυνατότητες ο,τι και να πει κανείς θα είναι λίγο, αφού το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, με τον υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων και τη δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω διαφορικού, μπορεί να το οδηγήσει σε μέρη απάτητα για τη μεγάλη πλειοψηφία του ανταγωνισμού.



Εντός δρόμου πάλι, οι ανεξάρτητες εμπρός και πίσω αναρτήσεις δείχνουν να δουλεύουν σωστά, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση και ταυτόχρονα εξασφαλίζοντας την ανάλογη οδική συμπεριφορά.



Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μεν υπαρκτές, δεν φτάνουν όμως στο σημείο να επηρεάσουν την ευστάθεια του αυτοκινήτου, ούτε και προβληματίζουν τον οδηγό. Αυτό οφείλεται, εν μέρει, στην πρόσφυση που εξασφαλίζουν τα διαστάσεων 265/60 R18 ελαστικά, καθώς επίσης και στο ASTC -το ESP της Mitsubishi- το οποίο, δυστυχώς, δεν προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης παρά μόνο στην off road χρήση.



Το συναίσθημα αυτό της ασφάλειας ενισχύεται και από την ακαμψία του πλαισίου, με τίμημα όμως το αυξημένο βάρος. Πράγματι, τα 2.215 κιλά της πεντάθυρης έκδοσης κάθε άλλο παρά είναι αμελητέα και, σε περίπτωση που δεν υπήρχε η σχετική μέριμνα, θα δημιουργούσαν αρκετά προβλήματα στις επιδόσεις.



Κάτι τέτοιο, ωστόσο, έχει αποφευχθεί, χάρη στη χρήση του νέου V6 συνόλου των 3,8 λίτρων και 250 ίππων. Οι μηχανικοί της εταιρίας φρόντισαν να δημιουργήσουν ένα αρκετά δυνατό, όσο και πολιτισμένο σύνολο, ικανό να επιταχύνει το Pajero από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα, χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.



Η ελαστικότητα και η ροπή των 329 Nm που αποδίδει από τις 2.750 σ.α.λ. περιορίζουν σημαντικά την αδράνεια, κάνοντάς το αρκετά ευχάριστο, τόσο στο εθνικό οδικό δίκτυο, όσο και στο επιβαρημένο αστικό περιβάλλον. Παράλληλα και η κατανάλωσή του είναι απόλυτα αποδεκτή, χαμηλότερη από αυτή κάποιων άλλων, ανάλογων προτάσεων.



Σχετικά με τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα των επιβατών, είτε προέρχονται από τον κινητήρα, είτε από την αεροδυναμική του αμαξώματος, διατηρούνται σε αποδεκτά επίπεδα και δεν θα κουράσουν. Τον ίδιο στόχο θέτουν και οι αυξημένες εσωτερικές διαστάσεις, που εγγυώνται την άνετη μεταφορά έως και επτά επιβατών χάρη στις δύο επιπλέον θέσεις που αναδύονται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.



Η Mitsubishi έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα των μετακινήσεων, φροντίζοντας όχι μόνο να παρέχει τα ανάλογα επίπεδα κύλισης αλλά, πολύ περισσότερο, ένα πλουσιότατο εσωτερικό, αντάξιο των υψηλότερων προσδοκιών.



Πέρα από τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες, έναν αυτόματο κλιματισμό, τον υπολογιστή ταξιδίου και το cruise control, η μία και μοναδική έκδοση Instyle, φέρει επιπλέον ορισμένα στοιχεία που τη διαφοροποιούν από τις περισσότερες προτάσεις της αγοράς.



Ενα εξ αυτών είναι το ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, το οποίο φέρει ενσωματωμένο σκληρό δίσκο 30 GB και έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Μέσω αυτής προβάλλονται τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης, η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας και, βεβαίως, οι ρυθμίσεις του πολύπλοκου και εξελιγμένου ηχοσυστήματος της Rockford.



Συγκεκριμένα γι΄ αυτό, με 12 ηχεία, έναν ενισχυτή 860 Watt, εξαπλό CD-changer, MD player, υποστήριξη MP3 και ήχο επιπέδου Dolby Pro Logic II/ DTS Digital Surround, που είναι σε θέση να προσαρμόζεται ανάλογα με τον αριθμό των επιβατών, η ακουστική του ξεπερνά σχεδόν οτιδήποτε έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής στην κατηγορία.



Επιστρέφοντας τώρα στη μακροσκελή λίστα του εξοπλισμού, αυτή περιλαμβάνει επίσης τροχούς ελαφρού κράματος 18 ιντσών, φώτα Xenon, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και οκτώ αερόσακους.



Ολα αυτά με το αντίτιμο των 57.900 ευρώ για την πεντάθυρη και 54.400 ευρώ για την τρίθυρη έκδοση, τιμές που είναι ελαφρά υψηλότερες από αυτές του προηγούμενου μοντέλου, παραμένουν όμως ιδιαίτερα ανταγωνιστικές για τα δεδομένα της αγοράς.

auto.in.gr

Sports in

Βόμβα από Βόλο και Μπέο: «Ο Καρυπίδης πήρε τηλέφωνο τον Μπερτόγλιο, η δικαιοσύνη έχει πλέον τον λόγο»!

Με ανακοίνωση του ο Βόλος κατήγγειλε παρέμβαση του ιδιοκτήτη του Άρη Θόδωρου Καρυπίδη επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τον Μπερτόγλιο και τονίζοντας πως «το περιεχόμενο της συζήτησης και η αιτία του τηλεφωνήματος προφανώς και είναι γνωστό σε όλους»!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024