Formula 1: Οι πρωταγωνιστές του 2017

Formula 1: Οι πρωταγωνιστές του 2017
Πιο εύκολα απ' ότι θα περίμενε κανείς, η Mercedes AMG Petronas κατέκτησε έναν ακόμα τίτλο και ο L. Hamilton το στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για τρίτη φορά στην καριέρα του  
Read hidden
Τα ασημένια βέλη της Mercedes AMG Petronas ολοκλήρωσαν από τις δύο πρώτες θέσεις το τελευταίο Grand Prix της φετινής σεζόν και μαζί με αυτό μια άκρως επιτυχημένη χρονιά.

Η γερμανική dream team πανηγύρισε έναν ακόμα παγκόσμιο τίτλο -τον τέταρτο κατά σειρά- και ο L. Hamilton στέφθηκε για τρίτη φορά στην καριέρα του Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Στο στρατόπεδο των ηττημένων, τον έντονο προβληματισμό που δημιουργεί μια ακόμα αποτυχημένη αγωνιστική σεζόν διαδέχεται η αισιοδοξία.

Όλοι συμφωνούν πως τα πέτρινα χρόνια της Scuderia Ferrari ανήκουν πλέον στο παρελθόν, κανείς ωστόσο δεν μπορεί να προβλέψει τι πρόκειται να φέρει το μέλλον.

Ποια θα είναι η δυναμική της Red Bull Racing, της Renault ή ακόμα και της ΜcLaren η οποία απαλλάχθηκε οριστικά από τους Ιάπωνες και τα υβριδικά σύνολα της Honda, ελπίζοντας να ανακτήσει τον… θεσμικό ρόλο της.

Μέχρι τότε και εν όψει μιας σεζόν που θα αποτελείται από 21 άκρως συναρπαστικούς γύρους, αναδεικνύουμε τους θετικούς και αρνητικούς πρωταγωνιστές του 2017.

Lewis Hamilton: Ο πρωταθλητής


Αν και η χρονιά δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Βρετανό πιλότο της Mercedes AMG Petronas, οι αποδεδειγμένες ικανότητές του όπως και η επίσης αναγνωρισμένη ταχύτητα του μονοθεσίου της Mercedes AMG Petronas ανέτρεψαν πολύ γρήγορα την εις βάρος του κατάσταση.

Καθοριστική ήταν και η παρουσία του V. Bottas στο πλευρό του, η οποία του χάρισε τη δυνατότητα να διαχειριστεί την κρισιμότερη καμπή του πρωταθλήματος με απόλυτη ηρεμία και συγκέντρωση.

Valteri Bottas: Η ήρεμη δύναμη



Η πρώτη χρονιά του Φιλανδού στην ομάδα της Mercedes AMG Petronas θα μπορούσε να θεωρηθεί απόλυτα επιτυχημένη. Πέρα από το γεγονός ότι ο V. Bottas κατάφερε μόλις στον τέταρτο αγώνα της σεζόν να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στο οποίο μάλιστα επέστρεψε άλλες δύο φορές, εξίσου πολύτιμοι ήταν και οι βαθμοί που χάρισε στην ομάδα του τερματίζοντας σε άλλα δέκα Grand Prix μέσα στην πρώτη τριάδα.

Sebastian Vettel: Ο κοινός θνητός



Ο Γερμανός αναδείχθηκε σε αρνητικό πρωταγωνιστή του 2017, λυγίζοντας υπό την πίεση της επιτυχίας που δέχθηκε όταν το ενδεχόμενο κατάκτησης του πρωταθλήματος ήταν κάτι παραπάνω από ορατό.

Δεν ήταν λίγες οι φορές που η αλάνθαστη «γερμανική μηχανή» έδειξε το ανθρώπινο πρόσωπό της, φέρνοντας σε δύσκολη θέση ακόμα και την ίδια την ομάδα της Ferrari.

Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα του GP Σιγκαπούρης, στο οποίο ο S. Vettel αποτέλεσε την αφορμή ώστε τα δύο μονοθέσια της Ferrari να τεθούν, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση, εκτός μάχης, όπως και η αναίτια επίθεση του Γερμανού στον L. Hamilton κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.

Κimi Raikkonen: Ο καλύτερος «δεύτερος»



Ο Φιλανδός καθυστέρησε υπερβολικά να προσαρμοστεί στα δεδομένα του νέου μονοθεσίου της Ferrari, καταδικάζοντας τον εαυτό του σε έναν ρόλο που ενδεχομένως να μην ταιριάζει σε έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Ακόμα και όταν είχε την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά από τον όμοσταυλό του, S. Vettel, οι προτεραιότητες της Ferrari του στέρησαν ένα καλύτερο πλασάρισμα. Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το γεγονός ότι ο K. Raikkonen ολοκλήρωσε τη φετινή σεζόν χωρίς νίκη.

Daniel Ricciardo: Ο μεγάλος άτυχος



Αν και ο Αυστραλός δεν είχε στα χέρια του το ταχύτερο ή το πιο αξιόπιστο μονοθέσιο του πρωταθλήματος, υπενθύμισε για μία ακόμα χρονιά ότι αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Formula 1.

Παρά τις έξι εγκαταλείψεις μέσα στη φετινή σεζόν, κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, κερδίζοντας -μεταξύ άλλων- και τον ομόσταυλό του M. Verstappen.

Max Verstappen: Η υπόσχεση για το μέλλον



Κανείς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 δεν αμφισβητεί το ταλέντο του «μικρού» Ολλανδού όπως άλλωστε και την ανάγκη καθοδήγησης του εκρηκτικού οδηγικού ταμπεραμέντου του.

Στις αρχές της φετινής σεζόν ο M. Verstappen «χτυπήθηκε» από την ατυχία ωστόσο στη συνέχεια δεν έλειψαν και τα λάθη στην προσπάθειά του να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

Οι νίκες σε Μαλαισία και Μεξικό αποδεικνύουν, πάντως, πως ο πιλότος της Red Bull πρόκειται να μας απασχολήσει και στο μέλλον.

auto.in.gr

Αγωνιστικά Θέματα:  Περισσότερες ειδήσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 76.174
Οκτώβριος 2017 — 6.306

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 8646 11,4%
NISSAN 6356 8,3%
VOLKSWAGEN 6052 7,9%
OPEL 5938 7,8%
PEUGEOT 5887 7,7%
FIAT 5658 7,4%
SUZUKI 4851 6,4%
HYUNDAI 3608 4,7%
CITROEN 3571 4,7%
MERCEDES-BENZ 3327 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Οκτώβριος 2017
12.149.391

Publish read?
Yes
No