Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πρωτιά της Volvo σε έρευνα της μεγαλύτερης σκανδιναβικής ασφαλιστικής εταιρείας

Πρωτιά της Volvo σε έρευνα της μεγαλύτερης σκανδιναβικής ασφαλιστικής εταιρείας

Tα μοντέλα της Volvo αναδείχθηκαν πρώτα και με διαφορά σε ό,τι αφορά την ασφάλεια που παρέχουν, σε έρευνα που διεξήχθη από την Folksam, την μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στις σκανδιναβικές χώρες. Η έρευνα βασίστηκε στην αξιολόγηση πάνω από 158.000 τροχαίων ατυχημάτων σε διάστημα εικοσαετίας.

Η Folksam, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία στις σκανδιναβικές χώρες και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μίας από τις εκτενέστερες έρευνες που έχουν γίνει ποτέ στον τομέα των τροχαίων ατυχημάτων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία αφορούσε την αξιολόγηση αυτοκινήτων σε επίπεδο ασφάλειας και βάσει πραγματικών περιστατικών, τα Volvo S60, V60 και S80 κατέλαβαν την πρώτη θέση στην κατηγορία τους με διαφορά περίπου 12% από το επόμενο αυτοκίνητο στην σχετική κατάταξη.

Επιπλέον τα τρία μοντέλα της Volvo αξιολογήθηκαν με κατά 60% μεγαλύτερη βαθμολογία σε σχέση με το μέσο όρο των αυτοκινήτων της κατηγορίας τους, καταγράφοντας, έτσι τις καλύτερες επιδόσεις για την ασφάλεια που προσφέρουν σε οδηγό και επιβάτες.

Σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους της έρευνας της Folksam, αυτή βασίστηκε στην ανάλυση περισσότερων από 158.000 τροχαίων ατυχημάτων που συνέβησαν μεταξύ του 1994 και του 2013, και στα οποία είχαν εμπλακεί 238 διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων.

Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν τόσο οι φάκελοι των αστυνομικών αρχών, που, στις σκανδιναβικές χώρες, συνοδεύονται από λεπτομερείς εκθέσεις οι οποίες αναφέρουν με σχολαστικότητα κάθε παράμετρο ενός τροχαίου ατυχήματος, όσο και οι σχετικές ιατρικές αναφορές που αφορούσαν περισσότερους από 38.000 τραυματίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έρευνα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, τόσο σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματά της αλλά και σε ό,τι αφορά τη διεξαγωγή της καθώς βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και όχι σε προσομοιώσεις, δικαιώνοντας την πάγια στρατηγική των Σουηδών, οι οποίοι πριν από 40 χρόνια δημιούργησαν το δικό τους εσωτερικό τμήμα έρευνας και ανάλυσης τροχαίων ατυχημάτων.

Ορισμένες από τις επιτυχίες του παραπάνω τμήματος κατά το σχεδόν μισό αιώνα λειτουργίας του απετέλεσαν ορόσημο για την εποχή τους αλλά και καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό τις προδιαγραφές ασφαλείας των αυτοκινήτων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων στήριξης που είναι εφεύρεση της Volvo και η οποία από το 1959, οπότε και εφευρέθηκε, υπολογίζεται ότι έχει σώσει περισσότερες από ένα εκατομμύριο ζωές μέχρι τις μέρες μας.

Αποτέλεσμα των διαρκών ερευνών της Volvo στον τομέα της ασφάλειας είναι και το πιο σύγχρονο, Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας και Πρόσφυσης DSTC (Dynamic Stability and Traction Control), αλλά και το WHIPS – Whiplash Protection System, σύστημα που προστατεύει οδηγό και επιβάτες στις καταπονήσεις που δέχεται η σπονδυλική στήλη σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε από την Volvo το 1998.

Από τις τελευταίες αφίξεις στον τομέα ασφάλειας στα αυτοκίνητα της Volvo είναι και το City Safety, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων σε αστικές συνθήκες και χαμηλές ταχύτητες. Το City Safety σαρώνει την περιοχή που εκτείνεται μπροστά από το αυτοκίνητο και σε περίπτωση που εντοπίσει ενδεχόμενη σύγκρουση και απουσία αντίστοιχης έγκαιρης πρωτοβουλίας από τον οδηγό παρεμβαίνει, ενεργοποιώντας το σύστημα πέδησης.

Η ιστορία του παραπάνω συστήματος, το οποίο πλέον αποτελεί ένα ευρέως διαδεδομένο σύστημα στην αυτοκινητοβιομηχανία με διάφορες ονομασίες και μορφές, ξεκινά ουσιαστικά από την Volvo η οποία ήταν η πρώτη που παρουσίασε σύστημα αποφυγής συγκρούσεων το 2006 και το συμπεριέλαβε, εξαρχής, στο βασικό εξοπλισμό των αυτοκινήτων της.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως, σε ό,τι αφορά το City Safety, η σουηδική φίρμα, προχώρησε στην εξέλιξή του από τη στιγμή της αρχικής του παρουσίασης.

Έτσι, από το 2012 και την παρουσίαση του Volvo V40 το όριο ταχύτητας για την λειτουργία του συστήματος αποφυγής συγκρούσεων έχει ανέλθει πλέον στα 50 χλμ/ώρα, συγκριτικά με τα 30 χλμ./ώρα που αποτελούν συνήθως το μέσο όρο ταχύτητας λειτουργίας άλλων συστημάτων που συναντάμε στην αυτοκινητοβιομηχανία.

auto.in.gr

Sports in

Ο Ολυμπιακός των 21 Ευρωπαϊκών τελικών επί εποχής Βαγγέλη Μαρινάκη

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέλαβε τα ηνία του Ολυμπιακού το 2010 και εκτός από την ΠΑΕ στηρίζει και τον Ερασιτέχνη, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς συλλόγους στον κόσμο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024