Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι των νέων δοκιμών πρόσκρουσης του EuroNCAP

Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι των νέων δοκιμών πρόσκρουσης του EuroNCAP

Μπορεί η Mercedes-Benz GLA να απέσπασε με σχετική ευκολία την ανώτερη διάκριση του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, ωστόσο, τα Renault Twingo, Toyota Aygo, Citroen C1 και Peugeot 108 θα πρέπει να αρκεστούν στα τέσσερα αστέρια του EuroNCAP.

Τρανή απόδειξη ότι η διάκριση των πέντε αστέρων του EuroNCAP δεν αποτελεί, πλέον, μια ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση συνιστούν τα αποτελέσματα του τελευταίου κύκλου δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή οκτώ μοντέλων που ανήκουν σε έξι διαφορετικές εταιρείες.

Ανάμεσα σε αυτά, η Mercedes-Benz GLA ήταν η μοναδική που κατάφερε να αποσπάσει την ανώτερη διάκριση των πέντε αστέρων, «σκοράροντας» 96 στα 100 στην προστασία ενηλίκων, 88 στα 100 στην προστασία παιδιών και 67 στα 100 στην προστασία πεζών.

Σημαντική συμβολή στην υψηλή βαθμολογία του γερμανικού SUV είχαν και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας με τα οποίο εξοπλίζεται, όπως το Collision Prevention Assist, που φροντίζει για την αυτόματη ακινητοποίηση του οχήματος μόλις αντιληφθεί ενδεχόμενο πρόσκρουσης με το προπορευόμενο αυτοκίνητο.

Αντιθέτως, η μέτρια επίδοση του νέου Renault Twingo στις μετωπικές και τις πλευρικές συγκρούσεις, καθώς και ο «φτωχός» εξοπλισμός σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, απέφεραν τα τέσσερα αστέρια του EuroNCAP.

Αναλυτικότερα, στη δοκιμασία της μετωπικής σύγκρουσης η μετατόπιση των πεντάλ κρύβει κινδύνους για τα κάτω άκρα του οδηγού, ενώ στις πλευρικές συγκρούσεις πιθανό χαρακτηρίζεται το ενδεχόμενο τραυματισμού του θώρακα.

Οριακά αποτελεσματικότερο στην προστασία ενηλίκων αποδείχθηκε το Toyota Aygo, υστερώντας παρόλα αυτά -σε σχέση με το Renault Twingo- στην προστασία των πεζών.

Κίνδυνος τραυματισμού στον θώρακα του οδηγού προκύπτει από την κολόνα του τιμονιού και τις επιφάνειες της κεντρικής κονσόλας, ωστόσο, η απουσία πρόσθετων εφαρμογών ενεργητικής ασφάλειας -πέρα από το υποχρεωτικό ESP- ήταν η βασική αιτία για την οποία το Toyota Aygo και μαζί τα «όμοιά» του, Peugeot 108 και Citroen C1 δεν κατάφεραν να αποσπάσουν τα πέντε αστέρια του EuroNCAP.

Τέλος, την παράδοση που θέλει τα επιβατικά van που βασίζονται σε επαγγελματικές προτάσεις να μην διακρίνονται στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, διατήρησε το ηλεκτροκίνητο Nissan e-NV200 Evalia και τα Citroen Berlingo – Peugeot Partner.

Και τα τρία μοντέλα επιβραβεύθηκαν με τρία αστέρια, ωστόσο, αρνητική εντύπωση προκάλεσε η συμπεριφορά των γαλλικών προτάσεων στη δοκιμασία της μετωπικής, κατά κύριο λόγο, σύγκρουσης, μιας και ο θώρακας και τα κάτω άκρα του οδηγού κινδυνεύουν από την επαφή τους με τμήματα του ταμπλό και της κολόνας του τιμονιού.

auto.in.gr

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024