Porsche 911 2.5 S/T: Ολική επαναφορά

Porsche 911 2.5 S/T: Ολική επαναφορά
H παραγωγή της Porsche 911 2.5 S/T δεν ξεπέρασε τις 24 μονάδες παρά το γεγονός ότι βασιζόταν στην "πολιτική" 911 2.4 S Coupe και απευθυνόταν σε ιδιώτες που ήθελαν να συμμετάσχουν σε κάποιο αγωνιστικό γεγονός της εποχής  
5 φωτογραφίες
Το 1972 η κίτρινη Porsche 911 2.5 S/T με το νούμερο 41 στις πόρτες της τερματίζει στην 13η θέση του 24ωρου αγώνα του Le Mans, κατακτώντας μάλιστα την πρωτιά στην κατηγορία της, των αυτοκινήτων τουρισμού (GT) που δεν ξεπερνούσαν σε κυβισμό τα 3,0 λίτρα.

Η 911 2.5 S/T, η οποία παράχθηκε σε μόλις 24 αντίτυπα, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την αγωνιστική εκδοχή της «πολιτικής» 911 2.4 S Coupe, που θα μπορούσε να αποκτήσει οποιοσδήποτε είχε τη δυνατότητα το 1971 να καταβάλλει το ποσό των 49.680 γερμανικών μάρκων.

Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά μόνο μερικές σκουριασμένες λαμαρίνες είχαν απομείνει για να διηγηθούν τις περιπέτειες της κίτρινης 911 2.5 S/T στην Daytona και τον αγώνα των 12 ωρών, στο Targa Florio και στα 1.000 χιλιόμετρα του Nurburgring.

To αυτοκίνητο ανακαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια από έναν αμερικανό συλλέκτη ιστορικών οχημάτων, ο οποίος και απευθύνθηκε στο αντίστοιχο τμήμα αποκατάστασης που διαθέτει η Porsche.

H διαδικασία της ανακατασκευής αποτέλεσε μια πραγματική πρόκληση για τους μηχανικούς του Porsche Classic. Η 911 2.5 S/T είχε υποστεί μετατροπές, ενώ η προσπάθεια επισκευής της μετά από ατύχημα δεν είχε πραγματοποιηθεί με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο.

Η διάβρωση σε κρίσιμα σημεία του πλαισίου-αμαξώματος καθώς και η παραμόρφωση της οροφής έκανε το έργο των μηχανικών της Porsche ακόμα πιο δύσκολο.

Η 911 2.5 S/T απέκτησε νέα οροφή όπως και νέα δεξαμενή καυσίμου, ενώ η αποκατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων του αμαξώματος πραγματοποιήθηκε με τη σφυρηλάτηση λαμαρίνας στο χέρι.

Το αποτέλεσμα αν μη τι άλλον δικαιώνει τις προσπάθειες των μηχανικών του Porsche Classic, το τμήμα που έχει αναλάβει τη διατήρηση όλων των τεχνικών εντύπων που σχετίζονται με τα οχήματα της γερμανικής φίρμας, την αναπαραγωγή και τη διάθεση ανταλλακτικών και την αποκατάσταση ιστορικών οχημάτων.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 63.911
Αύγουστος 2017 — 5.134

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους τον Αύγουστο του 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 7182 11,2%
NISSAN 5575 8,7%
VOLKSWAGEN 5224 8,2%
PEUGEOT 5137 8,0%
OPEL 4857 7,6%
FIAT 4819 7,5%
CITROEN 3016 4,7%
SUZUKI 3016 6,6%
HYUNDAI 2978 4,78%
MERCEDES-BENZ 2829 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Αύγουστος 2017
10.559.543

Publish read?
Yes
No