Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi TT + Q7 2014: Η απίστευτη ελαφρότητα της τεχνολογίας

Audi TT + Q7 2014: Η απίστευτη ελαφρότητα της τεχνολογίας

Η νέα γενιά του Audi TT η οποία και αναμένεται το 2014 θα συμπεριλάβει στις τάξεις της, μια έκδοση με βάρος 1.000 κιλών η οποία θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας, υιοθετώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας της φίρμας και κυρίως παραπέμποντας στο ένδοξο παρελθόν των προτάσεων Quattro.

Jack Rix

Μια υψηλών επιδόσεων και ιδιαίτερα χαμηλού βάρους sport πρόταση που θα έχει ως αφετηρία την επόμενη γενιά του ΤΤ προετοιμάζει η γερμανική φίρμα, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τον παράγοντα «συναίσθημα» για τα προϊόντα της γκάμας της αλλά και να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ως μια ευκαιρία αξιόποιησης του εύρους των τεχνολογικών καινοτομιών της.

Με βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά -χάρη στην χρήση συνδυασμού υλικών όπως τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο- και κίνηση στους τέσσερις τροχούς, όλα συντείνουν προς την κατεύθυνση μιας έκδοσης παραγωγής του Quattro Concept που παρουσιάστηκε το 2010, δημιουργώντας τις καλύτερες εντυπώσεις και μεγάλες προσδοκίες.

«Ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία του ΤΤ με βάρος ενός τόνου θα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική. Θα βασίζεται πάνω στο ΤΤ και θα είναι και τετρακίνητο, τουλάχιστον αυτή είναι η δική μας πρόκληση και αυτό που έχω ζητήσει από τους μηχανικούς μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο νέος επικεφαλής εξέλιξης στην Audi, Wolfgang Durheimer, όταν ερωτήθηκε για τις προτεραιότητες του τμήματός του.

Τα παραπάνω λόγια δημιουργούν αναπόφευκτους συνειρμούς με το αρχετυπικό Quattro, ιδίως, μάλιστα, όταν ο Γερμανός μηχανικός αποκαλύπτει το είδος του κινητήρα που προορίζεται να εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση του ΤΤ.

«Φυσικά, μιλάμε για υψηλή απόδοση, κατ΄επέκταση αυτό που θα προτιμούσα θα ήταν ένας πεντακύλινδρος κινητήρας», αποκαλύπτει ο W. Durheimer προσθέτοντας ότι στα χαρακτηριστικά της ισχυρότερης έκδοσης του ΤΤ, θα συμπεριλαμβάνεται και κλωβός ασφαλείας.

Όσον αφορά την επίτευξη των παραπάνω προδιαγραφών και κυρίως αυτή του βάρους των 1.000 κιλών, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα MQB πλατφόρμα του ομίλου στην οποία θα βασιστεί -και- η νέα γενιά του ΤΤ, αρκεί για να καταστήσει εφικτή αυτήν την εκδοχή, μιας και επιτρέπει την κατασκευή της από διαφορετικό συνδυασμό υλικών ανάλογα με τις απαιτήσεις.

«Πλέον, προτιμούμε πιο ευέλικτες πλατφόρμες που μπορούν να κατασκευαστούν από πολλά και διαφορετικά υλικά. Μπορούμε να κατασκευάσουμε την ίδια πλατφόρμα συνδυάζοντας αλουμίνιο με χάλυβα, ανθρακονήματα με αλουμίνιο ή ακόμα και ανθρακονήματα με ενισχυμένο χάλυβα», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Γερμανός μηχανικός, αποκαλύπτοντας ότι εκτός από την συγκεκριμένη έκδοση του ΤΤ, τις ίδιες καινοτομίες θα υιοθετήσει και το νέο Audi Q7.

Το γερμανικό SUV αναμένεται και αυτό το 2014 και θα έχει ως αφετηρία τη νέα «πολυχρηστική’, ευέλικτη και υπό εξέλιξη πλατφόρμα MLB η οποία προορίζεται να φιλοξενήσει μοντέλα από το Α4 έως το Α8.

Ως αποτέλεσμα της νέας πλατφόρμας και χάρη στο συνδυασμό υλικών όπως το αλουμίνιο και τα ανθρακονήματα, το νέο Q7 αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα «δίαιτας» άλλων εκπροσώπων του είδους όπως το πρόσφατο, νέο Range Rover.

«Μιλάμε για μείωση του βάρους της τάξης των 200 κιλών όσον αφορά το αμάξωμα και 350 κιλών στο σύνολο», επιβεβαιώνει ο W. Durheimer.

Σε ότι αφορά το ισχυρότερο μελλοντικό ΤΤ, με δεδομένο ότι η απλή έκδοση του μοντέλου αναμένεται το 2014, εκείνο θα κάνει την εμφάνισή του ένα ή και δύο χρόνια αργότερα και θα κοστίζει αρκετά ακριβότερα.

«Φυσικά και θα κοστίζει περισσότερο. Η τιμολογιακή πολιτική θα είναι αντίστοιχη με αυτή που χρησιμοποιεί η Porsche για την 911 GT3», καταλήγει ο W. Durheimer, επιβεβαιώνοντας το αναμενόμενο.

Auto Express

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024