Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi: Ελκυστική πολυμορφικότητα

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi: Ελκυστική πολυμορφικότητα

H πολυμορφική πρόταση της Opel αναβαθμίζει τις προδιαγραφές της, βλέποντας ως μοναδικό ανταγωνιστή του το Ford S-MAX.

To Οpel Zafira αναβαθμίζεται με τη νέα έκδοση Tourer, η οποία σχεδιάστηκε ώστε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του επταθέσιου Ford S-MAX.

Το γερμανικό MPV υιοθετεί τα σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία του κατασκευαστή, συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών σωμάτων, σε σχήμα boomerang, του Ampera και τα «νεύρα» του πλευρικού τμήματος των Meriva και Insignia.

Αν το συγκρίνει κανείς με τη σημερινή εκδοχή του, η οποία στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές θα συνεχίσει να διατίθεται παράλληλα με τη νέα, το Tourer δείχνει δίχως καμία αμφιβολία ποιοτικότερο.

Ξεκινώντας στη δίλιτρη, πετρελαιοκίνητη έκδοση από τα 30.350 ευρώ, η διαφορά με το υπάρχον μοντέλο φτάνει τα 6.110 ευρώ, δημιουργώντας εύλογα ερωτηματικά για το τι περισσότερο μπορεί να σου προσφέρει.

Αρχικώς, η ποιότητα κατασκευής έχει αναβαθμιστεί. Χάρη στα αφρώδη υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και τους συμπαγείς -κατασκευαστικά- διακόπτες, ο θάλαμος επιβατών δίνει την αίσθηση μίας premium πρότασης. Στην δική μας περίπτωση, μάλιστα, η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση του αυτοκινήτου περιελάμβανε δερμάτινες επενδύσεις, τόσο για τα καθίσματα όσο και για το εσωτερικό των θυρών.

Παράλληλα, εξακολουθείς να έχεις στη διάθεσή σου το σύστημα αναδίπλωσης καθισμάτων Flex7, αν και αυτή τη φορά η δεύτερη σειρά αποτελείται από ανεξάρτητες θέσεις, γεγονός που σου προσφέρει περισσότερες δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, όπως π.χ. την αναδίπλωση του μεσαίου μόνο καθίσματος και συνεπώς τη δημιουργία επιπλέον χώρου για τους υπόλοιπους επιβάτες

Αντιθέτως, η τρίτη σειρά καθισμάτων δεν διαθέτει τη δυνατότητα φιλοξενίας ενήλικων επιβατών.

Στην πενταθέσια διαμόρφωση, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 710 λίτρα, ενώ σε περίπτωση που καταργήσει κανείς και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.860 λίτρα, ξεπερνώντας κατά 40 λίτρα τον αντίστοιχο χώρο του σημερινού Zafira.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων με απόδοση 140 ίππων και τρεις κινητήρες diesel χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 110, 130 και 165 ίππων. Οι επικεφαλείς της Opel, πάντως, μας διαβεβαίωσαν ότι θα υπάρξουν ισχυρότερες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου στο μέλλον, όχι όμως και έκδοση OPC.

Εμείς, οδηγήσαμε την έκδοση με τον ισχυρότερο κινητήρα diesel και εντυπωσιαστήκαμε από την γραμμική απόδοση της ροπής και τα μόλις 9,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία του «0-100».

Επίσης, τηρουμένων των αναλογιών είναι και ιδιαίτερα οικονομικός, καταναλώνοντας 5,2 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. και εκπέμποντας 137 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Το μοναδικό μελανό σημείο του συγκεκριμένου κινητήρα έχει να κάνει με τη θορυβώδη λειτουργία του, η οποία μετριάζει τα ραφιναρισμένα, κατά τ’ άλλα, χαρακτηριστικά του.

Τη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στην νεοσύστατη γκάμα του πολυμορφικού Opel την προσφέρει η έκδοση 2.0 CDTi ecoFLEX των 130 ίππων, η οποία εκλύει μόλις 119 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και καταναλώνει 4,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.

Η νέα «πλατφόρμα» του Zafira Tourer υιοθετεί την μπροστινή ανάρτηση του Insignia, ενώ στον πίσω άξονα όπου έχουν γίνει οι απαραίτητες βελτιώσεις.

Μάλιστα, η Opel προσφέρει την επιλογή των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ “FlexRide”, τα οποία μεταβάλλουν τη σκληρότητά τους από τη στιγμή που ο οδηγός επιλέξει ένα από τα τρία προκαθορισμένα προγράμματα λειτουργίας (Standard, Tour, Sport).

Χάρη στη μετριοπαθή ρύθμιση της ανάρτησης το Zafira Tourer δείχνει ικανό να αποσβέσει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος -αναζητώντας την απόλυτη άνεση καλό θα ήταν να αποφύγεις τις ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών-, ενώ το τιμόνι διαθέτει την αμεσότητα και το «βάρος» που απαιτεί το προφίλ του αυτοκινήτου.

Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι έντονες, ενώ μεγαλύτερη θα μπορούσε να είναι και η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης.

Το Zafira Tourer προσφέρει στην Opel μία πρόταση ικανή να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία της, καθώς είναι πρακτικό, ευρύχωρο και ποιοτικό.

Αν και οι μηχανικοί της Opel έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να αναπαράγουν την ευελιξία και τα δυναμικά χαρακτηριστικά που προσφέρει η αντίστοιχη πρόταση της Ford, σε αυτό το επίπεδο το Zafira Tourer υπολείπεται του βασικού του ανταγωνιστή.

Auto Express

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024