Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Infiniti Emerg-e: Οδηγώντας στους δρόμους του μέλλοντος

Infiniti Emerg-e: Οδηγώντας στους δρόμους του μέλλοντος

Το Infiniti Emerg-e παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης ως ένα δείγμα του τι μπορεί να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία στο –όχι και τόσο μακρινό- μέλλον. Βρεθήκαμε στη θέση του οδηγού διαπιστώνοντας ότι όσα υπόσχεται η εμφάνιση του ιαπωνικού μοντέλου, τα επιβεβαιώνει στον δρόμο.

Mike Duff

Ενδιαφέρον προδιαγράφεται το μέλλον για τα εξεζητημένα sporstcars, όπως το Infiniti Emerg-e concept.

Για αυτό και δεν αφήσαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το υβριδικό πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, να πάει χαμένη.

Όπως η ίδια η Infiniti διακηρύσσει το Emerg-e δεν πρόκειται να φτάσει στη γραμμή παραγωγής. Αποτελεί απλώς την απτή απόδειξη της υλοποίησης ενός μοντέλου που δημιουργήθηκε για να εκφράσει το όραμα της φίρμας για ένα μέλλον όπου τα αυτοκίνητα μπορούν να είναι ταυτόχρονα και «πράσινα» και διασκεδαστικά.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, οι άνθρωποι της Infiniti μας ενθάρρυναν να αναζητήσουμε τα όρια του, βιώνοντας πλήρως την ισχύ των 449 ίππων αλλά και τον τρόπο που επιταχύνεται από στάση σε τέσσερα δευτερόλεπτα.

Το κινητήριο σύνολο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Lotus, ωστόσο η σχεδίαση του Emerg-e είναι, έως και την παραμικρή της λεπτομέρεια, αποτέλεσμα της έμπνευσης των σχεδιαστών της ιαπωνικής φίρμας ενώ η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε έχει και αυτή συγγένεια με την βρετανική φίρμα και την Evora.

Δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι ένας στον δεξιό και ένας στον αριστερό πίσω τροχό, αντλούν ενέργεια από μπαταρίες που με τη σειρά τους, επαναφορτίζονται με τη συνδρομή ενός τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων της Lotus, που λειτουργεί ως γεννήτρια και εξασφαλίζει συνολική αυτονομία 480 χιλιομέτρων.

Η δεξαμενή βενζίνης έχει χωρητικότητα 30,6 λίτρα ενώ το συνολικό βάρος προσδιορίζεται στα 1.598 κιλά με τροχούς 19 ιντσών μπροστά -με ελαστικά 235/35- και 20 ιντσών πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 275/30.

Στην εκκίνηση, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τη συνδρομή των ηλεκτροκινητήρων του, αποδίδοντας το σύνολο της ροπής του άμεσα. Στη συνέχεια, με την πίεση του πεντάλ γκαζιού, «ακούς» την παρέμβαση του βενζινοκινητήρα που τίθεται σε λειτουργία συνδράμοντας τις μπαταρίες.

Δεδομένης της ταυτότητας του αυτοκινήτου ως concept, η διαδικασία εξέλιξης δεν περιελάμβανε την πλήρη ηχομόνωση του εσωτερικού του ή την προσπάθεια μείωσης του θορύβου, άρα το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο.

Αναμφισβήτητα, ωστόσο, το σύνολο είναι τόσο «μάχιμο» όσο και αποτελεσματικό καθώς με τους ηλεκτροκινητήρες σε πλήρη λειτουργία το Emerg-e δείχνει τόσο γρήγορο όσο υπόσχεται η Infiniti και μάλιστα εκλύοντας μόλις 55 γραμμ. διοξειδίου του άνθρακα σε κάθε χιλιόμετρο.

Ωστόσο, η αποκλειστική χρήση των ηλεκτροκινητήρων συνεπάγεται μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά και την δυνατότητα αθόρυβης κίνησης για, σχεδόν, 30 χιλιόμετρα.

Auto Express

Sports in

«Αυτό είναι ξενοφοβία» – Στην αντεπίθεση οι Πολωνοί για την κριτική στον Σιμόν Μαρτσίνιακ

Οι Πολωνοί πέρασαν στην αντεπίθεση για την κριτική των Γερμανών στον διαιτητή του αγώνα Ρεάλ-Μπάγερν, Σιμόν Μαρτσίνιακ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024