Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Seat Leon 1.6 TDI 2014: Λύση μακράς διάρκειας

Seat Leon 1.6 TDI 2014: Λύση μακράς διάρκειας

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Προσβλέποντας στα μακροχρόνια οφέλη που προκύπτουν από την αποδοτικότητα ενός κινητήρα diesel, η έκδοση ΤDI των 1,6 λίτρων του Seat Leon αναδεικνύεται ως η πλέον συμφέρουσα στην γκάμα του μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}

Γιάννης Αδάναλης

Έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 18 μήνες από την πρώτη γνωριμία μας, στους δρόμους της Ισπανίας, με την τρίτη κατά σειρά γενιά του Seat Leon. Μέσα σε αυτούς τους 18 μήνες το μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback απέκτησε δύο ακόμα τύπους αμαξωμάτων (SC και ST) και πλήθος νέων εκδόσεων που ήρθαν να εμπλουτίσουν τη νεοσύστατη γκάμα του.

Βέβαια, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εξακολουθεί να συγκεντρώνει η έκδοση diesel των 1,6 λίτρων, η οποία στα μάτια των περισσότερων φαντάζει, δικαίως ή αδικως, ως η πιο συμφέρουσα.

Η θεωρητικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8 λίτρα/100 χλμ.) και οι εξίσου περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (99 γραμ./χλμ.), οι οποίες μάλιστα οδηγούν στη μη καταβολή τελών κυκλοφορίας, συνθέτουν την επιχειρηματολογία της εν λόγω έκδοσης.

Με αφετηρία, λοιπόν, τις λιγότερο συχνές στάσεις ανεφοδιασμού και το περίσσευμα των 113 ευρώ στην τσέπη (τέλη κυκλοφορίας της έκδοσης 1.2 TSI 105 ps), ξεκινάς την αναζήτηση των υπόλοιπων προδιαγραφών του αυτοκινήτου.

Όπως είναι φυσικό τα σχεδιαστικά και μη χαρακτηριστικά ακολουθούν το εξοπλιστικό επίπεδο που θα επιλέξεις και δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις βενζίνης.

Έτσι, λοιπόν, στην έκδοση Style θα συναντήσεις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προβολείς ομίχλης, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα, ηχοσύστημα με θύρες SD, Aux-In, USB και δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης Bluetooth, χειριστήρια στο τιμόνι και έγχρωμη οθόνη αφής 5,8 ινστών.

Οι έξι αερόσακοι, το ESP και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες συμπληρώνουν τον εξοπλιστικό κατάλογο της έκδοσης που μπορεί να αποκτήσει κανείς έναντι 18.020 ευρώ, συνυπολογίζοντας το όφελος απόσυρσης και την πρόσθετη έκπτωση που προσφέρεται από την Τεχνοκάρ ΑBEE.

Βέβαια, το γεγονός ότι μιλάμε για την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση του πετρελαιοκίνητου Leon, δεν σημαίνει ότι ο διάκοσμος στο εσωτερικό έχει να παρουσιάσει κάποια σημαντική διαφοροποίηση από τα λιγότερο… γενναιόδωρα εξοπλιστικά επίπεδα.

Τα αφρώδες πλαστικό που καλύπτει το ταμπλό ενισχύει την αίσθηση της ποιότητας, ωστόσο, η απόλυτη κυριαρχία του γκρι δημιουργεί ένα μονότονο περιβάλλον. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με ακόμη μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, το Leon θα υποστηρίξει με περισσότερη ευκολία τον οικογενειακό του προσανατολισμό.

Είναι προφανές, άλλωστε, πως ο κινητήρας πετρελαίου των 1,6 λίτρων με τους 105 ίππους και τα 250 Nm ροπής δεν έχει δημιουργηθεί ώστε να αναδείξει το δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου.

Παραβλέποντας το ταλαιπωρημένο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου της δοκιμής και τους τριγμούς που μετά από 25.000 χιλιόμετρα έχουν κάνει την εμφάνισή τους, το Leon 1.6 ΤDI ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου.

Το μικρότερο, κατά πέντε εκατοστά, μήκος και η βελτιωμένη ορατότητα, σε βοηθούν να προσαρμοστείς ακόμη πιο εύκολα στη θέση του οδηγού. Χωρίς δυσκολία θα εξοικειωθείς και με την υστέρηση του κινητήρα «χαμηλά», από τη στιγμή μάλιστα που δείχνει να μην επηρεάζει σημαντικά τις επιδόσεις.

Αντιστοίχως, η επιλογή του ημι-άκαμπτου άξονα αντί των πολλαπλών συνδέσμων για τους πίσω τροχούς δεν έχει στοιχίσει στα χαρακτηριστικά κίνησης του πετρελαιοκίνητου Leon.

Σίγουρα, ο πίσω άξονας αναπηδά με μεγαλύτερη ευκολία στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάτι που υπό πίεση μπορεί να προκαλέσει τη νευρική αντίδραση του πλαισίου.

Υπό κανονικές συνθήκες, πάντως, θα πρέπει να προσπαθήσεις ώστε να προκαλέσεις την παρέμβαση του ESP και σε περίπτωση που τα καταφέρεις, αυτή αποδεικνύεται αρκετή για να αποκατασταθούν πλήρως οι ισορροπίες.

Δεν έχεις, λοιπόν, από το να εστιάσεις στον τρόπο με τον οποίο το Leon με τον 1.600άρη diesel των 105 ίππων θα επιβεβαιώσει στην πράξη την αποδοτικότητά του.

Το σύστημα start&stop (βασικός εξοπλισμός) αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, έστω και αν η λειτουργία ενεργοβόρων συστημάτων, όπως ο κλιματισμός, αποκλείει τη χρήση του.

Σε αστικό περιβάλλον η κατανάλωση καυσίμου ενδέχεται να ξεπεράσει ακόμα και τα 6,0 λίτρα/100 χλμ, σε ανοιχτό δρόμο, ωστόσο, η τιμή αυτή περιορίζεται σημαντικά.

Επενδύοντας στη χαμηλή -τηρουμένων των αναλογιών- κατανάλωση καυσίμου, το πετρελαιοκίνητο Seat Leon δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει. Αντιθέτως, είναι σχεδόν σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα θα σου επιστρέψει τα περίπου 2.500 ευρώ που απαιτούνται για να φτάσεις από την αντίστοιχης ισχύος έκδοση βενζίνης των 1,2 λίτρων στον κινητήρα diesel των 1.598 κ.εκ.

auto.in.gr

Sports in

Μιλγουόκι Μπακς: Τα δεδομένα για Αντετοκούνμπο και Λίλαρντ ενόψει του Game 6 (pic)

Τι συμβαίνει με την κατάσταση της υγείας των Γιάννη Αντετοκούνμπο και Ντέιμιαν Λίλαρντ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024