Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz B 180 CDI 2015: Πληθωρικά προσιτή

Mercedes-Benz B 180 CDI 2015: Πληθωρικά προσιτή

Ένας κινητήρας diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρου αλλάζει τις ισορροπίες στην γκάμα της ανανεωμένης B-Class επισκιάζοντας με την αποδοτικότητά του, τις αναβαθμίσεις που έχει δεχτεί σε επίπεδο σχεδιασμού και εξοπλισμού το γερμανικό MPV.

Γιάννης Αδάναλης

Στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας η πρώτη και η μοναδική, ακόμα και σήμερα, πολυμορφική πρόταση στην γκάμα της Mercedes-Benz έγινε η αφορμή ώστε η γερμανική φίρμα να αλλάξει ριζικά τη φιλοσοφία που διέπει το σύνολο των μικρομεσαίων μοντέλων της.

Με αφετηρία, λοιπόν, τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της B-Class, η Mercedes-Benz παρουσίασε συνολικά πέντε προτάσεις βασισμένες στο ίδιο δάπεδο και έως ένα βαθμό στην ίδια σχεδιαστική λογική.

Σχεδόν πέντε χρόνια μετά, η γερμανική φίρμα επιστρέφει στο σημείο από το οποίο ξεκίνησε το… μικρομεσαίο ξέσπασμά της, επιχειρώντας να ανανεώσει το σύνολο των χαρακτηριστικών της B-Class.

Υπό άλλες συνθήκες τη συζήτηση γύρω από την ανανεωμένη B-Class θα μονοπωλούσαν τα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά γνωρίσματα που χαρακτηρίζουν την έκδοση του 2015, ωστόσο, παρουσία ενός νέου κινητήρα diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, στοιχεία όπως οι νέοι προφυλακτήρες ή τα πρόσθετα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας περνούν σε δεύτερη μοίρα.

Στην ισχυρότερη εκδοχή του, ο πετρελαιοκινητήρας των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 109 ίππους και 260 Nm ροπής δείχνοντας ικανός να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός MPV, με τις διαστάσεις και το προφίλ της B-Class.

Η γραμμική, τηρουμένων των αναλογιών, λειτουργία του αρκεί για να υποβαθμίσει το γεγονός ότι το κινητήριο σύνολο που φέρει την υπογραφή της Renault δεν έχει αποβάλλει πλήρως τη λίγο έως πολύ αναμενόμενη για έναν πετρελαιοκινητήρα τραχύτητα.

Άλλωστε χάρη στην αποτελεσματική ηχομόνωση του θαλάμου επιβατών, η άνεση στο εσωτερικό της ανανεωμένης B-Class δεν πρόκειται να τεθεί υπό αμφισβήτηση.

Ένα ακόμα σημαντικό κέρδος που προκύπτει από την ένταξη του κινητήρα diesel των 1,5 λίτρων στη γκάμα της B-Class αποτελεί η δημιουργία εξαιρετικά αποδοτικών εκδόσεων.

Μάλιστα με τη συνδρομή του προαιρετικά διαθέσιμου ημι-αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, η B-Class αποκτά την ικανότητα να καλύπτει με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και αποδοτικότητα αποστάσεις εντός ή εκτός πόλης.

Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου μόλις που ξεπερνά τα 4,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να φτάνουν τα 104 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Στον αντίποδα, η διστακτικότητα που παρουσιάζει το 7G-DCT κατά την εκκίνηση και το πρόσθετο κόστος των 2.500 ευρώ που προκύπτει από την παρουσία του στις προδιαγραφές της ανανεωμένης B-Class ίσως αποτελούν μια καλή αφορμή ώστε να αρκεστεί κανείς στις υπηρεσίες του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων.

Φυσικά οι διαθέσιμες επιλογές δεν σταματούν εδώ, καθώς πέρα από τα βασικά πακέτα εξοπλισμού Style, Urban και ΑMG Line, η ανανεωμένη B-Class επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών της, χάρη σε στοιχεία όπως το Direct Steer ή την ανάρτηση άνεσης με περιορισμένη, κατά 15 χιλιοστά, απόσταση από το έδαφος.

Ανιστοίχως, η κεντρικά τοποθετημένη έγχρωμη οθόνη μεγέθους 8 ιντσών (προαιρετικός εξοπλισμός), οι νέες ενδείξεις του πίνακα οργάνων, οι επίσης νέες διακοσμητικές επιφάνειες και το εξαιρετικά δυναμικό δείγμα γραφής του τριάκτινου τιμονιού, αρκούν ώστε να προσφέρουν την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε ένα σύγχρονο, ποιοτικό και δίχως καμία αμφιβολία λειτουργικό περιβάλλον.

Μετά την απαραίτητη εξοικείωση με το σύστημα χειρισμού των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η στιγμή για να μιλήσει κανείς για τους αφανείς «ήρωες» της καθημερινής συμβίωσής σου με την ανανεωμένη B-Class έχει ήδη φτάσει.

Ο λόγος για εκείνα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η παρουσία των οποίων στον βασικό εξοπλισμό του γερμανικού MPV περιορίζουν σημαντικά την πιθανότητα να εμπλακείς σε ένα τροχαίο ατύχημα.

Αναλυτικότερα, το ATTENTION ASSIST, το οποίο έρχεται από την αμέσως προηγούμενη εκδοχή του αυτοκινήτου με μεγαλύτερο, παρόλα αυτά, εύρος λειτουργίας (60-200 χλμ./ώρα), παρακολουθεί συνεχώς τη συμπεριφορά του οδηγού ώστε να εντοπίσει έγκαιρα σημάδια κόπωσης ή την έλλειψη προσοχής.

Με τη σειρά του, το COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS πέρα από το να ενημερώνει τον οδηγό για τον αυξημένο κίνδυνο πρόσκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, έχει την ικανότητα πλέον να παρεμβαίνει, ενεργοποιώντας το σύστημα πέδησης.

Στην εξοπλιστική επάρκεια και τη δεδομένη άνεση θα πρέπει να προσθέσει κανείς και τις ήδη γνωστές μεταφορικές δυνατότητες, όπως αυτές περιγράφονται από τα πλήρως αξιοποιήσιμα 488 λίτρα του χώρου αποσκευών.

Το τεχνολογικά προηγμένο προφίλ, η ποιότητα της κατασκευής, τα εντυπωσιακά γνωρίσματα του σχεδιασμού και η απόδοση του κινητήρα diesel των 1,5 λίτρων συμπληρώνουν την εικόνα ενός ενός πληθωρικού και την ίδια στιγμή φιλικού MPV.

Τον δυναμικό του προσανατολισμό, αντιστοίχως, έρχονται να ενισχύσουν στοιχεία, όπως η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, το πλεόνασμα ροπής και το σφικτό σε κλιμάκωση επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έστω και αν υπό πίεση η B-Class δεν θα αργήσει να σου υπενθυμίσει την αριστοκρατική της καταγωγή και τα γνώριμα, για μια πολυμορφική Mercedes-Benz, χαρακτηριστικά, επιβάλλοντας με τον τρόπο της ένα διαφορετικό και σαφώς πιο… ορθολογικό ρυθμό.

auto.in.gr

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024